7 November 2015, 23:22 | #11 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Doelt het gebed daarop? Wijziging aangebracht door Mihaela op 8 November 2015 om 08:33. Reden: Bij vervangen door mij |
|
8 November 2015, 08:31 | #12 |
Kasuaris
|
Het valt op zijn plaats.
Vervolgens kom ik bij de volgende: In de naam van de vader, de zoon, en de heilige geest.. Ik heb de hele zondag om dit in mezelf op te zoeken.. Ach ja.. Laat ik wat ruimer nemen, mijn hele leven dan. Hoe zie/beleef jij dat? Wie/wat staat er voor de vader, de zon, en de heilige geest? |
8 November 2015, 12:09 | #13 | ||
Kasuaris
|
Onduidelijk
Citaat:
Wijziging aangebracht door Renoir op Vandaag om 09:20. Reden: Dit heeft niets met het onderwerp te maken en wordt hier verwijderd. |
||
8 November 2015, 12:10 | #14 |
Kasuaris
|
Ik begrijp niet zo goed wat hier mee bedoeld wordt.
Hab kan niet reageren in het onderwerp Gebed, bedoel je dat jij liever hebt gehad als dit onder een nieuw draadje was besproken? Kan eigenlijk iemand met een schrijfbeperking een nieuw draadje openen? |
8 November 2015, 12:24 | #15 |
Kasuaris
|
Hoe druk je het volgende correct uit?
Dat jij liever had Of Dat jij liever hebt gehad,? |
8 November 2015, 12:43 | #16 |
Forumbaas
|
Daar gaan we dan maar weer met het tijd steken in het uitleggen.
Ik vraag me dus af waarom iemand alsmaar de hoed en de rand wil weten over het forumbeleid de forumleiding en de wensen van de eigenaar van dit forum waar het hier toch dient te gaan om gedegen zelfonderzoek en waarheidvinding. De hoed en de rand onderwerpen zijn verplaatst als niet de forumdoelstelling dienende naar een forum waar dat nog even de ruimte van mij mag krijgen. Daar kun je de 'wie' je bent uitvoerig manifesteren en elkaar voor mijn part verrot schelden, treiteren en hetzes voeren. Hier op het algemeen forum wil ik serieuze onderwerpen behandelen en degenen die belangstelling hebben voor gedegen zelfonderzoek niet met de kleinmenselijkheden die op dit forum gaande waren afschrikken. De veroorzakers van dit gebeuren hebben een eigen forum om te sakkeren. Wat je nu aanhaalt is een discussie 'Gebed' die gaande is op het algemeen forum waar Habbuthabnot, Inx en Puppetji niet kunnen reageren omdat ze de voorkeur geven aan het breed uitmeten van kleinmenselijkheden. Nou kan een onderwerp op het algemeen forum natuurlijk reuze interessant zijn om op te reageren terwijl je op het kleinmenselijkheden forum zit en daaraan daar niet kunt deelnemen. Wat doe je dan met je bewezen vindingrijkheid in het dagelijks leven als je dat niet knipt en plakt en naar dat forum toehaalt om er daar op dat ander forum op te reageren. En dat is nou niet de bedoeling in wil geen twee identieke vraagstellingen op de twee onderscheidene fora behandelen, een voor eenieder toegankelijk en de ander niet. Dus de discussie die op het algemeen forum is gestart blijft daar en de discussie op het form van kleinmenselijkheden worden daar weer doorgehaald. Het was niet mijn keuze mensen af te scheiden het is de eigen keuze. |
8 November 2015, 12:49 | #17 | |
Forumbaas
|
Citaat:
Ik zal dit plaatsen onder het aanvangsdraadje 'Gebed' van je want het staat hier niet correct, maar als je het wilt hebben over de uitvoering van het forumbeleid verwijs ik je naar het forum voor leden met een schrijfbeperking. Ik wil geen vermenging van die twee. |
|
8 November 2015, 12:50 | #18 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Waar kan ik met mijn vragen terecht? |
|
8 November 2015, 12:54 | #19 | |
Forumbaas
|
Citaat:
Er is bijna niks wat blijvende gevolgen heeft voor het per ongeluk regels schenden. Willens en wetens niet op waarschuwingen in gaan iets na te laten te doen is natuurlijk een ander verhaal. Onderaan in Colofon (hier onderaan links) staan de regels waarmee je bij de inschrijving akkoord bent gegaan waarbij dat 'per ongeluk' schenden natuurlijk wordt beoordeeld. Bijna niks en over het algemeen niet met blijvende gevolgen, want er is natuurlijk de logica waarin sommigen dan misschien minder goed thuis zijn en die worden dan ook eerst netjes gewaarschuwd. Met een opstandig karakter zul je je ongetwijfeld thuis voelen op het forum voor leden met een schrijfbeperking. Ik zou me als ik jou was daar vervoegen. |
|
8 November 2015, 12:59 | #20 |
Kasuaris
|
Als ik de keuze heb, voeg ik me nergens. Ik schrijf gewoon, zolang mogelijk, overal waar toegestaan is.
|