26 January 2018, 04:17 | #11 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Het is namelijk 2 voor 12 volgens de Doomsday Clock (topic link). Gaan we samen met wat hier nog rest van forumleden dus gedegen zelfonderzoek doen onder begeleiding van Laurens, professor pastoor Lo T. Nowee en Ben / Guido of niet?
26 January 2018, 15:23 | #12 |
Actuaris
|
|
26 January 2018, 15:28 | #13 | ||
Actuaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
26 January 2018, 15:30 | #14 | |
Actuaris
|
Citaat:
Daarna, als er resultaten zijn, kan en mag men die wel meedelen... |
|
26 January 2018, 17:28 | #15 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Hieronder graag onvoorwaardelijk delen: Zelfkennisforum > Gedegen zelfonderzoek / Wat zijn je ervaringen met zelfonderzoek die je hebt opgedaan. (topic link)
26 January 2018, 19:02 | #16 |
Asprirant lid
|
Nee, anders had ik het de theorie van het doorpakken genoemd.
26 January 2018, 19:05 | #17 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ben je nou naar dit forum gekomen om te ontwaken of je om eigen meningen en zienswijzen te komen poneren net zoals forumlid Dorje doet? Als het is om te ontwaken doe dan gedegen zelfonderzoek zonder voorwaarden!
26 January 2018, 20:16 | #18 | |
Actuaris
|
Citaat:
Waarom zou ik hier iets poneren... Ik zit de hele tijd te zeggen dat er niets te poneren valt; waarom zou ik zelf het dan wel doen??? Wat ik constateer is dat we inderdaad in een zogenaamde droomwereld leven en dat alle commentaar dat erop gegeven wordt tot die droomwereld behoort en hem niet overstijgt... Voor mij gaat het er niet om om de dromen van die droomwereld nog verder te sponseren, nog verder aan te dikken... Leef je dromen, kleed ze uit, overstijg ze en laat ze achter je; maar blijf er niet in doordraaien... |
|
26 January 2018, 20:38 | #19 | |||||
Asprirant lid
|
Citaat:
Zo van: 'je hebt gedegen zelfonderzoek afgerond, je hebt onmiddelijkheid verwerkt als van ander begin zonder voorwaarden, je hebt doorgepakt' en nog zo van die zaken die wel eens door het leugenachtige ego ingefluisterd kunnen zijn en helemaal niet op waarheid berusten! Daarom biedt een forum het voordeel dat anderen die het gedegen zelfonderzoek afgerond hebben door middel van doorpakken tot ander begin en onmiddelijkheid verwerkt hebben zonder voorwaarden kunnen meekijken en je op de leugenachtige capriolen van ego attent kunnen maken. Citaat:
Zie post van Looro op 18 sept. 2016... Citaat:
Citaat:
Dat je denkt dat je van al je topics hebt leren leven of dat je nooit meer topics gaat starten?
26 January 2018, 21:49 | #20 | |||
Actuaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In die optiek wat kan een eventueel ego mij nog wijsmaken??? Elke zogezegde wijsheid is gewoon bijkomende bladvulling... Ik heb de moed niet meer om alle geschrijf hier op het forum te lezen... Wil dat zeggen dat al dat geschrijf er niet toe doet... Hewel voor de schrijver en voor zij die het wel nog willen lezen kan het er veel toe doen; zij kunnen zo in mekaars spiegels kijken en ze blijken dat nodig te hebben en zo lang ze het nodig hebben blijft het van belang voor hen... Ik zal de laatste zijn om het af te keuren... Zeker ik die vroeger dezelfde weg ben gegaan... Ga ik nog andere topics starten??? Waarschijnlijk niet en daarom ben ik een persoonlijke draad "maries gedachtenwereld" begonnen om af en toe wanneer de goesting mij vangt of wanneer ik denk weer iets gezien te hebben aan gewillige lezers hier mee te delen. |
|||