|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
1 December 2021, 17:08 | #11 |
Jubilaris
|
Miha heeft geen complex, Rob is complex. Die arme men wordt geleefd door zijn intellect (ego) en weet niet wie hij werkelijk is al beweert hij dat wel te weten.
1 December 2021, 18:25 | #12 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Wat ik met mijn beperkte intellect heb gezien in de geschiedenis van dit forum is dat Rob menig maal het gesprek met Miha is trachtten aan te gaan. Vruchteloos tot dusver. Miha is niet gediend van mensen die het beste met haar voor hebben. Liever maakt ze ruzie met Vaag of leunt tegen Boni aan omdat ze zich laat charmeren door een oude man die beweert nog 40 te zijn....... Het is me toch allemaal wat......zou voormalig user Aart zeggen.
1 December 2021, 19:50 | #13 | ||
Jubilaris
|
Citaat:
Wat Rob betreft, hij is een hopeloos geval, net zoals jij een mentale masturbeerder. Citaat:
Jij, Rob en Laurens zwelgen in eigenwaan en vooral in dominante mannelijke energie (linker-hersenhelft, Logica taal (syntaxis, grammatica) die Miha en ook ik feilloos aanvoelen, intuïtief als wij zijn (rechter-hersenhelft) want beiden artiesten. Nog bij de rechterhemisfeer horen: Waarneming van beeld/vorm, begrijpen van een totaliteit, een geheel, ervaring van ruimte, archaïsche taalvormen, muziek, reuk, patronen. Dus jullie aandoeningen kennende, Rob een hartaanval, jij oorsuizen, Laurens een spectrum stoornis maakt het plaatje totaal voor ons. Mannelijke dinosaurussen die gedoemd zijn te verdwijnen voor een nieuw bewustzijn zijn jullie.
1 December 2021, 19:55 | #14 | |
Geen lid
|
Citaat:
|
|
3 December 2021, 17:24 | #15 | |
Jubilaris
|
De zevende straal
Citaat:
Maar vrees niet, ik heb u lief. Ik adviseer u om uw gedachten niet te geloven.
7 December 2021, 00:12 | #16 | |
Actuaris
|
Citaat:
That's live.
7 December 2021, 00:19 | #17 |
Actuaris
|
29 December 2021, 10:53 | #18 |
Jubilaris
|
Wat je in deze Corona tijden nog eens beseft is hoe mooi, innemend, teder en bijzonder ons 'normaal' is. Zorgeloos bij elkaar op bezoek gaan. Met tientallen vreemden in een restaurant zitten, in een theater schouder aan schouder iets ontroerends ondergaan, in een vliegtuig opgewonden op weg zijn naar een ver land, elkaar de hand schudden, gezoen op de wang, in 2022 kan dat alles terugkeren, wens ik ons allen toe, plus gezondheid en het vermogen tot bewondering en vooral verwondering. Een voor allen, allen voor een.. is natuurlijk nog wel een dingetje, i know.
|
29 December 2021, 22:39 | #19 | |
Actuaris
|
Citaat:
30 December 2021, 00:52 | #20 | |
Kasuaris
|
Citaat: