|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
3 October 2022, 13:30 | #11 |
Kasuaris
|
Toch wel lekker dat in de wordende wereld alles zo voorspelbaar is.
Dit forum behoort ook tot die wordende wereld.
3 October 2022, 13:32 | #12 | |
Geen lid
|
Citaat:
Het worden is niets om over uit te wijden behalve voor een partijtje zinloos ouwehoeren. |
|
3 October 2022, 14:14 | #13 | |
Actuaris
|
Citaat:
Vertrouwen in wat is, is niet je sterktste kant Laurens... En nog altijd denken dat jezelf een doener bent; nog niet ingezien dat je dat niet bent??? |
|
3 October 2022, 14:17 | #14 | |
Actuaris
|
Citaat:
Ik kan niet stoppen met dansen... |
|
3 October 2022, 14:18 | #15 |
Actuaris
|
|
3 October 2022, 14:22 | #16 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Punt is, dat jij gewoon niet weet te verkopen wat je op de markt brengt.. Jij bied iets aan, ik niet, ik reageer slechts op de uitstalling, en wat er aangeboden wordt. De conclusie bij mij is dan, het is vlees noch vis wat je aanbied van te proeven.. Daarentegen is de smaak van Waarheid niet te missen, bijsmaakjes vallen meteen op, wat jij aanbied is voornamelijk een bijsmaak.. |
|
3 October 2022, 14:35 | #17 | |
Geen lid
|
Citaat:
Ik heb met lede ogen aangezien op het Jan Kersschot forum dat zogenaamde gerealiseerden over elkaar heen tuimelden in hun pogen aan te tonen hoe gerealiseerd ze wel niet zijn. Ook bij Osho was dat het geval. Eigenlijk op alle fora die ik bezocht behalve die bij Byron Katie. Wat betreft dat vertrouwen Marie. Mijn vertrouwen in de bekwaamheid van ego's om Waarheid (of zelfs maar waarheid) te zien is nulkomma niks. Het bewijs van eigen gelijk wordt mij dagelijks hier op dit forum middels de ontelbare onzinnige posts op een dienblaadje gepresenteerd. |
|
3 October 2022, 14:44 | #18 |
Geen lid
|
|
3 October 2022, 15:04 | #19 | |||
Geen lid
|
Citaat:
Ego is heel voorspelbaar inderdaad, ik wist dat je zo zou reageren namelijk. Citaat:
Er worden geen waren aangeprezen dus er wordt ook niks uitgestald. Alleen degenen die zich op dit spirituele pad wagen wordt geadviseerd gedegen zelfonderzoek te doen. Reageren op wat je denkt dat een uitstalling is is volstrekt overbodig, je hoeft suiker niet te beoordelen als zijnde zoet. Citaat:
|
|||
3 October 2022, 15:10 | #20 | |
Kasuaris
|
Citaat:
De opper-aap die boos wordt als de onderdanen hun GZO niet doen. Dan gooit hij het hele forum weer door elkaar, zoals een klein kind wat niet tegen zijn verlies kan. Vermoedelijke oorzaak: het topic van Guido. Het apen-ego ziet een concurrent in Guido omdat hij niet de GZO-leer verkondigd....