Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 January 2015, 00:10   #241
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Dat klinkt misschien heel gek, maar dit wat je nu zegt, vind ik van een ontroerende schoonheid uit jouw mond. Kippevel. En dat meen ik. Dankjewel Mihaela. KiSs
Sentimentele dwaas.

Oud 13 January 2015, 00:11   #242
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het was in een draadje van Theo en niet op dat onderwerp betrekking hebbend, dus heb ik daar dit draadje voor aangemaakt.
Goed gedaan.
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 00:12   #243
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
ik zou maar niet vragen wat je bedoelt met mijn mond.. (is het zo een vuile?)

Weet ik dat je meent, ik voel me nu ook in contact met je. En ik ben nu open en toegankelijk, en bij mijn gevoel. (en niet fel, zoals gewoonlijk).
Sentimentele dwazen hebben zoiets nodig om zich open te kunnen stellen.

Oud 13 January 2015, 00:13   #244
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Nou, als Laurens weer is, gaat hij links en rechts slaan, en wordt alles weer zoals vanouds.
Ik heb hoe dan ook een paar inzichtelijke momenten gehad op het draadje.
En voldoende gemept naar je zin?

Oud 13 January 2015, 00:14   #245
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Die laat zich voorlopig niet blikken.
Nee die had zinnigere dingen te doen.

Zo dit was de laatste, voor degenen die zich tekort gedaan voelen, graag gedaan. Hartelijk dank voor uw aandacht en welterusten.

Oud 13 January 2015, 00:17   #246
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Niks, er gebeurd niks met mij. Afgezien van wat ongemakkelijk voelen. Iemand die de Waarheid is, zit er niet op te wachten dat een ander dat continue bevestigd. Ik heb wel eens een reactie getikt met de vraag om er mee te stoppen, maar toch maar weer gewist. Ik was nieuwsgierig waar het naar toe ging omdat ik weet dat Rob en Maria in mij geen Waarheid herkenden.

Daar zit de discrepantie. Zat?.
Ik ken je eigenlijk niet echt, want ik volg bijna nooit je teksten. Ze spreken me niet aan. Heb een paar keer geprobeerd om verder te komen dan de eerste 10 worden, maar nee. Je weet hoe dat gaat, zoals met TV.: Je zapt, en het pakt je of niet.
Maar, nu heb ik het idee dat jij een beetje iets van jezelf laat zien, en ik ben benieuwd hoe jij met zulke situaties om gaan.
Je zegt dat jij ongemak voelde, en ook zeg je dat jij nieuwsgierig was omdat jij weet dat Rob en Maria geen Waarheid in je herkennen.
Meestal, als ik ongemak voel, of welke ander gewaarwording zich voordoet, kijk ik naar wat dat over mij te zeggen heeft.
Doe jij dat ook?
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 00:18   #247
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
En voldoende gemept naar je zin?
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 00:23   #248
Theo
Actuaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken je eigenlijk niet echt, want ik volg bijna nooit je teksten. Ze spreken me niet aan. Heb een paar keer geprobeerd om verder te komen dan de eerste 10 worden, maar nee. Je weet hoe dat gaat, zoals met TV.: Je zapt, en het pakt je of niet.
Maar, nu heb ik het idee dat jij een beetje iets van jezelf laat zien, en ik ben benieuwd hoe jij met zulke situaties om gaan.
Je zegt dat jij ongemak voelde, en ook zeg je dat jij nieuwsgierig was omdat jij weet dat Rob en Maria geen Waarheid in je herkennen.
Meestal, als ik ongemak voel, of welke ander gewaarwording zich voordoet, kijk ik naar wat dat over mij te zeggen heeft.
Doe jij dat ook?
Ik heb dat jaren gedaan, maar inmiddels niet meer. Vroeger bloosde ik bij het minste als men iets gunstigs zei over mij. Een extreme vorm van ongemakkelijk voelen. De remedie is om het gewoon toe te laten, dan lost het vanzelf op. Ik heb nog een tijdje gedaan om te leren complimenten te ontvangen, maar dat vond ik eigenlijk ook onzin.

Eigenlijk is het met alle egowerking zo. Strijden er tegen werkt averechts.
Theo is offline  
Oud 13 January 2015, 00:28   #249
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik heb dat jaren gedaan, maar inmiddels niet meer. Vroeger bloosde ik bij het minste als men iets gunstigs zei over mij. Een extreme vorm van ongemakkelijk voelen. De remedie is om het gewoon toe te laten, dan lost het vanzelf op. Ik heb nog een tijdje gedaan om te leren complimenten te ontvangen, maar dat vond ik eigenlijk ook onzin.

Eigenlijk is het met alle egowerking zo. Strijden er tegen werkt averechts.
Ok. Alsnog komt weer de vraag bij mij naar boven. Toen Renoir je van Waarheid naar ego schoof, gebeurde er iets met jou? Het moet haast wel iets met jou gebeuren, anders had je niet zo op gereageerd.
Laat ik het zo zeggen, volgens mij voelde je je in de steek gelaten door Renoir, kan dat kloppen?
Voel je je tekort gedaan?
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 00:32   #250
Theo
Actuaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok. Alsnog komt weer de vraag bij mij naar boven. Toen Renoir je van Waarheid naar ego schoof, gebeurde er iets met jou? Het moet haast wel iets met jou gebeuren, anders had je niet zo op gereageerd.
Laat ik het zo zeggen, volgens mij voelde je je in de steek gelaten door Renoir, kan dat kloppen?
Voel je je tekort gedaan?
Nee, totaal niet. Volgens Maria/Rob was ik geen Waarheid en volgens Renoir wel. Maria maakte het zaterdag nog eens extra duidelijk en toen veranderde Renoir van houding. Zijn mening is dus afhankelijk van Maria en Rob. Zijn gave om Waarheid te herkennen die deugt niet. Dat wilde ik even helder hebben.
Theo is offline  
Discussie gesloten

Colofon