|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
25 May 2013, 22:57 | #21 | |
Missionaris
|
Citaat:
Ik ga het wat meer aan jou overlaten, maar dan niet te veel geinen hé ? |
|
25 May 2013, 23:00 | #22 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Een ieder zit in zijn/haar fase. Die diehards als wij zijn waarschijnlijk uitgestorven. In mijn tijd had ik echt een arm gegeven voor zo`n forum, wel de linker en die van mijn buurman. Sorry het rolt er uit en ik laat het maar staan. Ik ben blij dat ik niet in je schoenen sta, althans ik zou me niet meer in zo`n situatie gemanoeuvreren (Sem help me even aub). Zonder dollen, ik waardeer dat je doet wat je doet, je biedt toch maar mooi gelegenheid. Neen, geen veren, die heb je niet nodig. |
|
25 May 2013, 23:02 | #23 | |
Missionaris
|
Citaat:
|
|
25 May 2013, 23:03 | #24 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik heb slechts gereageerd vanuit het idee, dat ik het inderdaad hoogstwaarschijnlijk allang opgegeven had. Ik zou het niet vol kunnen houden, een dagtaak te hebben aan een forum. En als ik dan denk aan al die linkjes die geplaatst werden.. Dat wekte ook even mijn irritatie. Maar ik dacht tegelijkertijd... 'dat stopt vanzelf wel weer'. En ik denk dat heel veel vanzelf weer over waait.. ook als jij er geen energie in stopt. Plus dat ik denk dat in extreme situaties een forumbeheerder nodig is, maar in de meeste situaties een en ander zich vanzelf reguleert. Good luck. |
|
25 May 2013, 23:08 | #25 | |
Missionaris
|
Citaat:
Waar ik niet mee uit de voeten kan is het oordelen van leden die dit helemaal niet zien, ongefundeerde kritiek geven. Als je het niet weet hou je dan gewoon gedeisd. En dan leg ik het uit hoe het in elkaar steekt aan Lily, en dan komt de volgende die er ook zijn idee weer op lost laat en begin ik weer opnieuw uitleg te geven, vanuit die ander zijn perceptie met weer een andere insteek, en de volgende enzovoort. Vermoeiend maar ik wil dat graag doen. En dan BB die het helemaal bruin bakt die hoeft niet eens uitleg, die wil zich er niet in verdiepen, die wil afkeuren en mij met lege handen laten staan. |
|
25 May 2013, 23:08 | #26 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Renoir, geloof het of niet, bij mij rolt er alles vanzelf uit. Ben ik bij paps dan ben ik lieve zoon en wat serieuzer. Maar zit ik hier dan lijkt het wel of ik die 'onbewustheid der mens' en die ellende der ego en vaste energie, als vanzelf in evenwicht zit te brengen met die zogenaamde Aad humor. Of ben ik nou te serieus. We zullen maar wat meer vertrouwen moeten hebben op de bewustheid van de forumleden en wie weet komt er al teveel oud zeer omhoog enkel bij het lezen van het woordje Renoir. Is ook zo bij het lezen van het woordje Aart, dat is voelbaar. Laat het forum het forum een tijdje, wat kan er gebeuren, als we er een zootje van maken dan kan je terecht zeggen; Jongens en meisjes, eigen schuld dikke bult, stekker eruit voor een week. De wereld zal gewoon doordraaien, toch? Poe, ik heb er droge keel van gekregen en kramp in 2 vingers. Dag, VRIEND. |
|
25 May 2013, 23:14 | #27 | |
Missionaris
|
Citaat:
Dank je KiSs |
|
25 May 2013, 23:22 | #28 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Aanvaardbaar peil valt of staat bij de trilling van de forumleden, toch. Ik zie wat mij betreft er bij de ene dit uitrollen en bij de ander dat. |
|
25 May 2013, 23:26 | #29 | |
Missionaris
|
Citaat:
Trillingen moet ik kennelijk leren opvangen ik ben daar niet goed in. Maar ik ga dit lijf te rusten leggen. Voor jou en iedereen die leest welterusten. |
|
25 May 2013, 23:29 | #30 |
Asprirant lid
|
@Renoir
Ik start hier een driegesprek en ik constateer dat de beheerder hier de meeste berichten neerzet. Wil je dit onzinnige commentaar in een ander draadje willen voeren zodat wij hier iets aan zelfkennis kunnen doen? Je ziet geen hokjes? Haal dat bord dan eerst even weg. @Maria Nee hoor, dat mis ik niet. |