|
We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
28 July 2014, 14:12 | #21 | ||
Vicaris
|
Citaat:
Citaat:
Mijn excuus zal groot zijn dan. Bij mijn weten heb ik ene Waarheidsmurf geen enkele keer aangesproken, mja mijn geheugen zal een gatenkaas blijken zou het wel zo zijn, dus bij deze. Voor de rest oke, mijn excuus ,voor de misvatting op het woord 'begrepen'. Wat niet weg neemt , dat dat niet het enige was/is, van je zeer onhandige manier van reageren /comuniseren, enkel een totaal ervan. |
||
28 July 2014, 14:37 | #22 | |
Missionaris
|
Citaat:
Wellicht was voor jou de eerste aanzet dat ik uit naam van Waarheidsmurf hier spelletjes speel en heb je zo ondertussen op basis van allemaal verkeerde veronderstellingen (ik was Waarheidsmurf helemaal niet) een heel verhaal over mij opgebouwd. |
|
28 July 2014, 14:56 | #23 | |
Vicaris
|
Citaat:
Ik ben benieuwd naar dat verhaal. Verder wil ik nergens over zagen, dan de waarheid horen/zien. |
|
28 July 2014, 15:00 | #24 | |
Missionaris
|
Citaat:
Tjonge jonge je tirade ging om meer dan alleen dat simpele berichtje nummer 13. |
|
28 July 2014, 15:11 | #25 | |
Vicaris
|
Citaat:
7 juli 2014, 10:00 #13 Hero Geregistreerd: 15 oktober 2011 Berichten: 769 Goh Rennie wat ben je toch doorzichtig. Om die uitlokking? Om erachter te komen, diegene die het werkelijk was? Jij zo vaak met alterego's hier te werk ging ik jou gebruikte? Mijn excuus jou ervoor te gebruiken, maar totaal niks betekende. Het leek mij wel gepast. Ik er verder niet meer op in ging dan enkel het nummertje 666 uit te lichten. |
|
28 July 2014, 15:16 | #26 |
Vicaris
|
Als je hiervoor ook een excuus wenst, nou bij deze ,ik ben de beroerdste niet hoor.
|
28 July 2014, 15:21 | #27 | |
Missionaris
|
Citaat:
Maar ja de mogelijkheid om je eigen aandeel eens te bekijken is al getypeerd als 'zagen', dus een onderzoekje naar je misinterpreteren en -dragen zit er vast niet in. |
|
28 July 2014, 15:24 | #28 | |
Missionaris
|
Citaat:
Wat kan mij dat schelen, ik heb je excuses niet nodig, maar kijk liever eens een keer wat je aanricht met je ongefundeerde woedeuitbarstingen. Zomaar iemand op grond van een zelf gemaakte fout voor lul uitmaken en hoe kan ik nog geloof hechten aan wat je ziet wanneer je kennelijk de ene interpretatiefout op de ander maakt? |
|
28 July 2014, 15:29 | #29 |
Vicaris
|
Daarbij spreek ik ook de wens uit dat je eigen vorm van communiceren meerdere malen zelf tot uitlokkig bijdragen.
Je onbehouwe uitingen zijn de wespen opzich ,die wel vele malen zelfs tot verwarring kunnen leiden , je botheid is dat een ieder zo op je kan reageren. Je een reputatie hebt opgebouwd in de loop der jaren, de vorm van communicatie, tot veel commotie heeft geleid. Het lastig is je met andere ogen te zien, door die onhandig opgebouwde reputaie. En kom me dan niet met zachte heelmeesters ,maken diepe wonden als excuus. Dat is een heel ander verhaal. Dat neemt niet weg dat je het moeilijk hebt een forum in zijn gareel te houden, wil nog niet zeggen dat je onbehouwe uitspraken gerechtvaardigd zijn. Zou je ook aan een onderzoek kunnen werpen. Maar houden van je zal ik ten alle tijden doen. Ik ga voorlopig en hou het voor gezien, tot wellicht ooit. |
28 July 2014, 15:36 | #30 | |
Missionaris
|
Citaat:
Tekenend voor ego echter is dat het gaat lopen wanneer het onderzoek naar zichzelf moet doen. Het is maar zo'n fragiel dingetje dat het wel moet vluchten anders zakt het misschien als een plumpudding in elkaar. Anderzijds vraagt het continu energie en aandacht om het in tact te houden. Zou het niet heerlijk zijn als je het ding doorkrijgt en het vervolgens aflaat op z'n strepen te staan en zich met je simpele natuurlijke ZIJN te bemoeien? |
|