|
We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
12 January 2017, 00:35 | #21 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
|
|
12 January 2017, 01:03 | #22 | |||
Asprirant lid
|
Citaat:
Komt misschien omdat ik zonder te weten al onmiddelijkheid verwerkt heb en tot ander begin gekomen ben? Plotse zelfrealisatie zonder inspanning als gevolg van niet-doen. 't schijnt dat elke interpretatie, verklaring, duiding, inzicht etc alreeds een voorwaarde is die het Wat' zonder voorwaarden is' versluiert. Aldus Ben over Woordjes (link). Ah ja, de man van de cryptische oneliners. Citaat:
Maar 'k ga Anne's topic er niet mee kapen. Citaat:
De afgeronden, niet-doeners en andere verlichten struikelen hier over elkaar. Pik maar uit wie er voor je voeten valt. Je kan er eindeloze gesprekken mee hebben. |
|||
12 January 2017, 01:07 | #23 |
Kasuaris
|
|
12 January 2017, 02:38 | #24 |
Asprirant lid
|
Zo ... De klapdeurdelen hangen nog net aan de scharnieren. Jemig ...
Aan jullie de vraag aan welke kant. Het wijdse of het zijdse ... Stoa had iets met stoicijns, onverstoorbaar ofzo Dit draadje heeft wat weg van de western 'once upon the time in the west'. Met mijn lichaam aan de bar, die een whiskey drinkt. Of je nu in een film zit of hier in een draadje 'je ding doet'. Ik hou de projector nog even aan, want ik hou wel van westerns. Is mi beter dan een circus waar wat paarden rondjes rennen. Maar ook dit is alles een projectie ... |
12 January 2017, 02:42 | #25 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
|
|
12 January 2017, 03:30 | #26 |
Asprirant lid
|
Droom verder onder de stoffige sterren ... ;)
|
12 January 2017, 03:47 | #27 |
Asprirant lid
|
Watte???
Verdenk je mij ervan een dubbelrol aangenomen te hebben? Ik kan me wel een beetje voorstellen waarom je dat denkt. Ik dacht meteen bij het zien van Anne's post: 'h?, nog iemand die graag van die figuurtjes gebruikt'. Maar nee hoor, ik ben echt niet Anne. |
12 January 2017, 04:01 | #28 | |||
Asprirant lid
|
Citaat:
Verdenkt forumlid Sterrrenstof mij er nog van jou te zijn. Ben je dat dan? Ik niet hoor. Alweer een punt van verschil dat Sterrenstof zou kunnen zien. Citaat:
Heel dit forum heeft wat weg van een western zal je wel merken. Hoe kom je hier eigenlijk terecht, gewoon wat aan't googlen op 'wat is waarheid?' of zoiets? Citaat:
Ik ben eigenlijk weer stilaan aan het afscheid nemen van het forum, dus een dubbelrol nog aannemen in jou bv. zat er zeker niet in. Alles is een projectie, de dood, het leven, alles. |
|||
12 January 2017, 04:18 | #29 |
Asprirant lid
|
O ... Zo ...
Sterren onder het stof verwarde Kater met Anne. De waarheid is dat het echt twee verschilende persona's zijn. Per Sonar. Klinkt wellicht hetzelfde, maar zijn toch verschillende candela. Wellicht een nieuw lampje indraaien in de bovenzolder sterre. Hier schrijft echt Anne en niet een pseudoniem. Opgelost maar met een been in ab solution. In oplossing Nou ... Truste ... Ga me verplaatsen naar bed. |
12 January 2017, 04:47 | #30 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Dan ben ik zeker weg. Twee vrouwen die elkaar in de haren vliegen wil ik niet zien. |
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eckhart Tolle: All thought is ... | Aart | Eckhart Tolle | 11 | 3 November 2011 15:16 |
De ene en de andere kant | Rozenhart | Advaita | 12 | 19 June 2010 21:35 |