|
Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
29 January 2020, 13:26 | #21 |
Asprirant lid
|
Achter de pc hier op kantoor zie ik helemaal geen verschil/verandering!
|
29 January 2020, 15:32 | #22 |
Kasuaris
|
|
29 January 2020, 23:33 | #23 |
Actuaris
|
|
8 February 2020, 17:56 | #24 |
Geen lid
|
Behalve dat ik in de de browser het beeld wat moet vergroten ben ik tot nu toe geen veranderingen tegen gekomen die het forumgebruik beperken.
Dus de conclusie is dat het allemaal nogal meevalt. Voordat PHP 7.2 weer verouderd is en niet langer ondersteund zijn we wel weer een jaar (misschien twee) verder. |
9 February 2020, 05:21 | #25 |
Actuaris
|
|
13 January 2021, 13:33 | #26 |
Forumbaas
|
Het lijkt een jaarlijks terug kerend gebeuren te zijn dat wijzigingen de voortgang van dit forum bedreigen. Is het niet de forumsoftware die niet langer te upgraden is dan wel is het de PHP versie die niet langer ondersteund wordt. Er is helemaal niks mis met de oude maar de ontwikkellaars zitten kennelijk niet graag te niksen en blijven maar ontwikkelen en uit gebrek aan overgebleven tijd daarmee weigeren hun vorig product nog langer te ondersteunen.
Om kort te gaan PHP 7.2 wordt niet langer ondersteund en de provider wenst niet voor de veiligheid in te staan wanneer er niet geupgrade wordt naar een latere versie van PHP. Al weet ik niet welke want als het goed loopt heb ik daar normaliter weinig belangstelling voor. Tot 16 februari mag ik de oude PHP blijven gebruiken en daarna moet ik óf de nieuwere PHP versie gebruiken dan wel naast het hosten extra te betalen voor de dienstverlening deze veilig te houden. Ik denk er over na maar opteer voor een nieuwere PHP met het risico dat deze nieuwe mogelijk niet werkt met de nogal verouderde vBulletin software 3.8.11. Ik kan de software ook opschalen naar een hogere versie maar de nostalgie over deze oude versie overheerst. Dus het is even afwachten of een nieuwere PHP versie werkt met deze forumsoftware en wat het gaat worden. Na de overgang naar PHP 7.2, een jaar geleden, werkte bepaalde mogelijkheden (onder andere het verkleinen van te grote foto's niet meer) maar kon het forum uiteindelijk gewoon blijven doordraaien. Misschien is het nu eveneens nauwelijks een probleem.
15 January 2021, 12:41 | #27 | |
Forumbaas
|
Citaat:
Tic - Tac - Toe kan niet meer gespeeld worden en diverse linken werken niet meer. - de linken in 'Colofon' - in 'Directe links' het 'Open contactenlijst' - de knop 'alle smileys weergeven' onder smileys bij het quoten Verder zal ik meerdere veranderingen die ik tegenkom hier weergeven.
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan alles komt een eind | Sterre | Forum; regels, vragen, idee | 22 | 31 March 2014 21:50 |