|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
15 April 2021, 17:03 | #21 |
Kasuaris
|
Tarot ?
Dit wat hier komt te staan is wel of topic maar ik vind het toch leuk om te melden omdat het ergens wel een verlengde is in mijn ogen en ik geen zin heb om een nieuw topic te starten voor zoiets triviaals als onderstaand onderwerp.
Op you-tupe terecht ben gekomen bij zoiets als pic-a-card daar worden tarot kaartleggingen gedaan aan de hand van een keuze uit een aantal verschillendevoorwerpen bv je kunt kiezen tussen vier verschillende halfedelstenen of vogeltjes ect, ja gaat naar de time-stamp behorende bij die steen. vogel ect en dan begint de reading. Hartstikke leuk om eens te gaan kijken, ik ben er door gefascineerd geraakt vanwege de verrassende accuratesse. Heb e.e.a. voor mezelf ook getest door bij bv naar de andere readingen te luisteren waar ik dan geen herkenning in vond. 1 vond ik wel leuk want die ging over blinde vlekken en daar herkende ik dan ook meteen niks in van mezelf, logisch natuurlijk want het gaat over blinde vlekken. Hoe dan ook mocht denken ik heb een verveel-momentje en ik heb wel zin in iets leuks dit is leuk m.i. |
15 April 2021, 18:31 | #22 |
Kasuaris
|
Oh, hier is de blinde vlek.
|
15 April 2021, 20:00 | #23 |
Kasuaris
|
Idd
Als je zin hebt moet daar echt even keer voor gaan zitten, ik heb in elk geval de grootste lol in en zit regelmatig met de bek open, jeetje wat is dat de spijker op de kop...en ik ben echt niet zo van de tarot want het kan van alles zijn niet? |
16 April 2021, 13:23 | #24 |
Kasuaris
|
Ik heb zelf heel veel jaar Tarot gelegd.
|
16 April 2021, 14:58 | #25 | |
Jubilaris
|
Gelukspunt in horoscoop Boni
Ik kreeg vandaag een email van de weduwe van mijn ziener François.
20 jaar geleden heeft ze mijn horoscoop is zeer gedetailleerd gemaakt. Nu deze aanvulling. Citaat:
16 April 2021, 17:14 | #26 |
Kasuaris
|
|
16 April 2021, 17:18 | #27 |
Kasuaris
|
Mooi. Zeg Boni ik herken er voor mezelf ook veel in zou het zo kunnen zijn dat dat niet zo vreemd is omdat wij in het zelfde jaar en de zelfde maand geboren zijn geworden want het viel me op dat er bij onze geboortehoroscopen sowieso overlappingen waren, dus is het bij dit misschien ook het geval...?
|
16 April 2021, 17:22 | #28 | |
Actuaris
|
Citaat:
|
|
16 April 2021, 21:26 | #29 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Zelfde jaar en zelfde maand kan dan overlappingen geven, dat wil nog niet zeggen dat het éne individu dezelfde spirituele lijnen heeft dan het andere. Jij bevoordeeld bent nog geobsedeerd en bezeten door iemand, en dan nog wel mijn allerliefste forum-vriendin Pasarica, zoals alleen ik Mihaela mag noemen. Voorheen was je ook nog bezeten door W. Mijn vormen van bezetenheid en waanzin zijn voorbij. Ik weet hoe ze ontstaan zijn, zoals in deze en deze video uitgelegd, en ik weet hoe ze, mijn vastgeroeste denkpatronen, verdwenen zijn. 'Het denken eens goed doorsmeren' zou jij ook wel is kunnen gebruiken.
16 April 2021, 21:50 | #30 |
Kasuaris
|
Oh, het gaat niet over spirituele lijnen hoor Boni het gaat over bewustzijn ect. En als ik jou zo zie ben je nog altijd gevangen in je projecties over ene Vagebond. Ik moet erkennen dat ik je ernstig overschat heb indertijd...
En love You to ( lachen omdat ik het leuk vind je af en toe te plagen want je bent al te doorzichtig voor me Boni, misschien dat op een dag de schellen je nog eens van de ogen vallen ) wow ik ga nog een keer Veel plezier met je uniciteit |