27 October 2021, 03:13 | #21 | ||||
Jubilaris
|
Aha, dacht ik toch ook.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dank je. WiNk
27 October 2021, 11:33 | #22 | |||
Kasuaris
|
Zeker ben ik een haar verder dan jij Darsho. Ik ben niet voortdurend bezig te trachten anderen naar beneden te trappen met oude zooi. Rob heeft in tegenstelling tot jou nooit beweerd verlicht te zijn, dat is wat jij er ten behoeve van jou behoefden, namelijk je papa issues uitwerken, van hebt gemaakt. Dat was punt 1 want als we wat verder kijken doe jij zelf dus precies dat wat je bij voortduring Rob voor de voeten gooit. Beweren dat je 'verlicht' bent maar wel op bezoek gaan bij mediums en ze om van alles en nog wat te contacteren maar dat laat je dan, snugger als je bent, maar even achterwege wanneer je Rob maar weer eens naar beneden wilt trappen om je eigenwaarde wat op te krikken Darsho. En ja ik zeg om je eigenwaarde op te krikken want wat je eigenlijk zegt is:' ik ben niet zoals jij papa, want ik zal mijn nooit zo in de steek laten als jij mij in de steek hebt gelaten blabla ectö..'
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus in plaats van mij, zoals je hierboven tracht te doen, belachelijk te maken, zou ik me, wanneer ik jou was eerst maar eens richten op mezelf en terugkomen wanneer je niet langer een tussenpersoon nodig hebt om met je overleden geliefden in contact te kunnen treden. En wanneer je daartoe in staat bent zal misschien de tijd komen om daar dan weer bovenuit te kunnen stijgenö. Dank je. WiNk
27 October 2021, 13:55 | #23 | |
Jubilaris
|
Vagebond is geen neppert, maar een medium.
Citaat:
Klinkt indrukwekkend! Het zijn vast zij dat jij bezoekt en mee praat tijdens je bewuste vliegen in alle lagen van de ethersfeer. Mag ik zeggen dat je ook medium bent? Je staat kanaal voor hun liefde en helderheid.
27 October 2021, 14:24 | #24 | |||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
27 October 2021, 15:07 | #25 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Kom nou te voorschijn met je verhaal over jezelf bijna van kant willen maken hebben als gevolg van je eenheidservaring.
27 October 2021, 15:10 | #26 |
Jubilaris
|
Suggereer je hier dat een medium het voor de mensen gaat ontdekken en dat je dus maar best maar geen medium bezoekt?
27 October 2021, 15:21 | #27 |
Kasuaris
|
Lieve schat het verhaal staat al voor je deur, het enige wat je hoeft te doen is je er voor open te stellenö.Tja en tot die tijdö..doe lekker je ding, mijn tijd zal het wel duren mijn liefö
27 October 2021, 15:31 | #28 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Maar mbt jou Darshoö.Waarom zou jij via een derde met jou ziener in contact willen treden wanneer je ook zelf die mogelijkheid in je draagt. Wanneer je die mogelijkheid nog niet in je draagt zou dat een reden kunnen zijn eens uit te zoeken hoe het komt dat die mogelijkheid nog niet in jou ontwaakt is ipv naar een medium te gaanöwant heeft jou ziener niet gezegd dat je het allemaal al in je draagt en dat hij je niets meer te zeggen had? Wil je dat nog een keer bevestigd zien of zo, een aai over je bol, ik noem een paar mogelijkhedenöechtöje zoekt/ bent bezig op plaatsen waar je niet zou moeten kijken Darsho. Het zit allemaal al in je, daar moet je kijken, niet naar buiten naar een medium die jou in contact zal brengen met je zienerö.in mijn ogen ben je krankzinnig bezig, echtö.
27 October 2021, 15:42 | #29 |
Kasuaris
|
Wat is nou weer afgeronde veranderlijkheid? Heb ik jouw afgerond zijn altijd verkeerd begrepen, Laurens? Ben je afgerond in veranderlijkheid?
27 October 2021, 16:13 | #30 |
Geen lid
|
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 100 questions and answers | Rob | Advaita | 11 | 9 June 2013 10:58 |
TOP forum | Danique | Forum; regels, vragen, idee | 5 | 19 November 2011 20:19 |