|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
16 September 2022, 14:25 | #21 | |
Actuaris
|
Citaat:
|
|
16 September 2022, 15:52 | #22 | |
Kasuaris
|
Citaat:
17 September 2022, 00:55 | #23 | |
Actuaris
|
Citaat:
Voordat je het weet verteld een niet-bestaand iemand te weten dat alleen hij/zij ziet hoe het werkelijk zit. En heeft dan ook nog de 'guts' om te zeggen, dat 'jij'het niet begrepen hebt, wegens gebrek aan gedegen zelfonderzoek, omdat de gepresenteerde uitkomst niet strookt in woorden en/of vermeende gedachten met 'zijn/haar' uitkomst.. :)
17 September 2022, 01:09 | #24 |
Actuaris
|
Wie 'zelfkennis' en 'waarheid' ziet, weet dat de schepping 'iS' en dat alles steeds verandert onder invloed van het momentum
17 September 2022, 10:11 | #25 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Dan 'doet' men niet.
17 September 2022, 13:06 | #26 | |||||
Geen lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe gewoon gedegen zelfonderzoek en de persoon is er tussenuit. Dit geredeneer om te komen dat het eruit moet doet helemaal niks, het is wat gezwets (in tijd en ruimte). |
|||||
17 September 2022, 13:15 | #27 |
Geen lid
|
|
17 September 2022, 13:18 | #28 | |
Geen lid
|
Citaat:
NERGENS. De schepping is een verhaal waar in geloofd wordt. Geloven mag. Je doet niks anders dan geloven, ook in je bestaan. Prima houden zo, maar kom hier niet telkens af met zulke valse beweringen. Dat wordend is de grootste lariekoek, alles in het bestaan is in ontwikkeling en dat kun je wordend noemen maar waarom zou je dat doen? Waar jouw voorgestane zelfkennis op uit is heeft niets te maken met de forumdoelstelling. |
|
17 September 2022, 13:23 | #29 | |
Kasuaris
|
Citaat:
17 September 2022, 13:28 | #30 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Daadwerkelijk 'zijn' is de persoonlijke vaststelling van 'ik ben' , waar er nergens een verwijzing is naar iets wat 'wordend' is. Ik begrijp dat je dit niet begrijpt, want je draagt geen kennis van 'zijn'. Zoals je hier ook weer laat zien koppel je 'zijn' aan het lichaam. In de vaststelling 'ik ben' is er dus geen enkele sprake meer van zintuigelijk/lichamelijk bewustzijn (ik ben mijn lichaam). Jammer, maar zo is het. Je gelooft in een of ander afgerond onderzoek, maar over wat daadwerkelijk 'zijn' weet je niks. Je kent zelfs 'zijn' irritatie toe. Ronduit lachwekkend, het geeft de trieste staat van je zelfkennis aan......