![]() |
![]() |
#291 |
Asprirant lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Asprirant lid
|
![]()
Meneer de hulpverlener heeft zijn conclusies alweer getrokken. Ik ben ergens bang voor. Nou daar gaan we dan. Slangen, krokodillen, afgronden, grote hoogtes en niet in de laatste plaats hulpverleners. Kortom bang voor de dood. Of ga ik nu te snel voor je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Actuaris
|
![]() Citaat:
En verder reken ik op jou om het te flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Asprirant lid
|
![]() Citaat:
Ik denk nadat ik dit heb geschreven (wat leer ik toch weer van mijn eigen schrijfsels) is dat ik dat stukje mis op dit forum. Werkelijke betrokkenheid en interesse in medeforumleden. En vanzelfsprekend is dat lastig als er niemand/niets meer is. Ik zie nog steeds mensen die hier schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Actuaris
|
![]() Citaat:
Ik zie hier ook alleen maar mensen schrijven op het forum en ik ben er 1 van. Ik heb je ook eens ontmoet en toen zaten er toch echt 4 mensen aan tafel waaronder jij en ik. Verder kan ik geen betrokkenheid of interesse faken. Er zijn mensen en gebeurtenissen die mijn belangstelling trekken. En er zijn er die dat in de verste verte niet doen. Dat lijkt me heel erg menselijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Actuaris
|
![]()
Ik ben even weg, een kopje soep eten ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Vicaris
![]() Geregistreerd: 15 October 2011
|
![]()
Het genoemde vragen om in dit topic, is veel meer een onbewust vragen dan een bewuste actie. Ik vond het een origineel gevonden oproep, maar het zegt niets over het bedoelde onbewust vragen om gekwetst te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Actuaris
|
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar stel dat dat zo is, dat er onbewust gevraagd zou worden om die kwetsing, dan zou je dat ook bewust in gang kunnen zetten. Het is een experiment. Ook voor degene die zou gaan proberen om aan mijn verzoek tegemoet te komen, trouwens. Zou het je lukken om iemand te proberen te kwetsen die er om vraagt? En wat houd je tegen als het niet lukt of als je dat niet wilt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |||
Asprirant lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom schrijft Nadje niet meer op het forum? |
|||