|
Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
14 September 2011, 20:41 | #31 | |
Missionaris
|
Maria kreeg op de vraag over het bannen het volgend antwoord.
Citaat:
Niet dus. Als Remon mijn username afgepakt heeft HOEFT ie mij toch niet ook nog eens extra 'n IP te geven. Degene zonder username komt niet op z'n forum. Een ban geef je om te voorkomen dat er iemand met een username nog langer op je forum komt maar hij heeft m'n username al ingenomen. Zo is Marijke diverse keren de toegang op het forum ontzegt, ze kon er niet op, maar kon er gewoon lezen. Vanmiddag kon ik dat ook gewoon zonder rare capriolen uit te hoeven halen. Hartstikke blij was ik, dat ik er weer gewoon kon lezen. Ik bedank Remon en dan komt Nathan vertellen dat hij dat voor me geregeld heeft en ik verander dat in Nathan. HUP heb ik de ban terug. Is er hier misschien iemand die daar de logica van inziet ? Ik WIL er helemaal niet op schrijven ik wil er, net zo als de rest van de mensheid gewoon op kunnen lezen. Aad heb jij misschien een simpele oplossing ? |
|
14 September 2011, 20:44 | #32 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Zeker eikeltjeskoffie? nou geniet er maar van. Ik ga naar Monk kijken, een ander schermpje. |
|
14 September 2011, 20:45 | #33 |
Passed by
|
Ok, excuus aanvaard. Ik begrijp wel wat Caroline bedoelt, we kunnen elkaar ook op een andere manier aanspreken en dingen duidelijk maken en dan heb ik het niet over de inhoud, maar de manier waarop. Ik heb mezelf in elk geval voorgenomen me niet meer te verlagen tot een dergelijk discutabel niveau en ik pik het ook niet meer van een ander(en). Ik zou het op prijs stellen als we elkaar op voet van gelijkwaardigheid tegemoet zouden treden. Het is exact zoals Caroline het zegt, alles wat hier, door wie dan ook, beweerd wordt is altijd voor de helft waar en voor de andere helft onwaar. Zoals een oude wijsheid al zegt, de waarheid ligt altijd in het midden. Zo simpel is het.
|
14 September 2011, 20:45 | #34 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik zie onrecht en mooie woorden om dat te verbloemen. Het stinkt van alle kanten en mocht het dan toch werkelijk zo zijn dat Remon zich van geen kwaad bewust is voor wat betreft de IP-ban dan zou het 'm godverdomme mooi staan als ie er wel wat tijd in zou steken het goed uit te zoeken. Maar daar heeft meneer geen zin in, want dat ben jij hem niet waard. |
|
14 September 2011, 20:47 | #35 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Dit bericht doet me echt goed. |
|
14 September 2011, 20:48 | #36 | |
Missionaris
|
Citaat:
Anderzijds kun je ook gewoon vragen in plaats van het te brengen in een suggestieve vorm. |
|
14 September 2011, 20:50 | #37 |
Jubilaris
|
Waarschijnlijk leest Remon hier je schrijven en is hij al bezig met de simpele oplossing.
Ik zal het hem voor de zekerheid even vragen of hij kan regelen dat je gewoon op zijn forum lezen kunt. Het simpele is dus kenbaar maken wat je wilt en iets verzoeken. |
14 September 2011, 20:54 | #38 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Je bent niet van de compromissen zeg je. Dat kan zo zijn. Ben je dan dus wel van de grenzen van een ander overschrijden? Nou ja. Maakt ook niet uit. Als ik een grens aanvoel, overschrijdt ik 'm niet. Ik respecteer de ander daarin. Snap dat dit een discussiepunt kan zijn.. |
|
14 September 2011, 20:59 | #39 | |
Missionaris
|
Citaat:
Geen wonder dat ik alle register nu los trek, eindelijk wordt ik eens gehoord. |
|
14 September 2011, 21:02 | #40 | |
Missionaris
|
Citaat:
|
|