|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
7 July 2013, 10:08 | #51 |
Vicaris
|
dankjewel voor je bijdragen op het forum Hans.
met begrip voor jouw keuze, wens ik je alle goeds |
7 July 2013, 11:52 | #52 | |
Vicaris
|
Citaat:
Je hebt goed zicht op alles, als je het mij vraagt. Meer dan gemiddeld. De diepte die je zoekt is er al, je ziet alles al, veel dieper wordt het m.i. niet. Je kan heel wat duiken en over de zeebodem kijken, en het is heel interessant daar, maar je raakt er nooit uitgekeken. Je kan ook terug naar de oppervlakte en je weer heerlijk laten meedrijven op het water, wetend dat die diepte daar is, zonder er nog heen te willen. Ik kom je vast wel weer ergens tegen . Liefs, Maria |
|
7 July 2013, 12:05 | #53 |
Kasuaris
|
Je komt hem hier weer tegen..
Zeker komt hij hier terug joh, hij is zoals ieder ander die hier typt eraan verslaafd. Als hij ergens anders met zijn manier van vunzig doen zich presenteert/inschrijft, en zoals hier gaat kleren, en mensen jennen, en zijn frustraties op een ander afreageren, wordt hij binnen no time eruit geknikkerd, en komt hij men hangende poot hier terug. Maria toch, wat voordoe jij je tijd en houd je de werkelijke onderzoek tegen. Lekker jezelf veilig stellen door nu en dan een hartje neer te zetten voor iemand die niet naar zichzelf wilt kijken, of een bloempje, of zo een lachend bekkie, als de mannen vunzige grapjes neer zetten. Oppervlakkig ben je zeker, ga toch een keer wat zelfonderzoek doen, en waan je je niet zo in de holheid. Ga toch hier geen vergelijkingen maken, om een punt te scoren.. '' Wie vergelijkt, houdt op met leven.'' Zeg tegen Hans de waarheid, dat zal hem van dienst zijn, de rest van het gezwijmel is maar ruimte vullen en iemand troosten, en weerhouden van een werkelijke onderzoek. |
7 July 2013, 12:13 | #54 | |
Vicaris
|
Citaat:
Het is maar een ideetje. Mocht je toch gaan, wens ik je alle goeds! |
|
7 July 2013, 13:23 | #55 | |
Moderator
|
Citaat:
Renoir heeft momenteel andere, private, zaken aan zijn hoofd en is dus niet in de gelegenheid uw inschrijving ongedaan te maken. Ik weet ook niet wanneer hij weer terug zal zijn en aangezien ik niet de mogelijkheid heb om u uit te schrijven vraag ik u om nog enig geduld te hebben. Ziet u de tussentijd maar als bedenktijd. Met groet, Uw Bromsnor. |
|
7 July 2013, 20:45 | #56 |
Kasuaris
|
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hans Laurentius | Ogenblik-sem | Hans Laurentius | 42 | 29 November 2011 22:09 |
Hans is een toffe peer. | Rennie | Hans Laurentius | 5 | 31 May 2010 23:54 |