|
Advaita Advaita is niet voor doetjes |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
11 August 2011, 00:43 | #81 | |
Jubilaris
|
Citaat:
HOME SWEET HOME. a wonderful voyage.....has come to an end. vanmiddag 17.30 uur waren we weer terug in den helder, spullen in de auto en weer thuis. ik ben nog aardig fit...de laatste twee wachten (1 wacht is 4 uurtjes) hebben de anderen gestaan. we hebben 3 dagen stevige wind uit het westen gehad, mooier kon het niet..we liepen met een noodvaart door het water. tussen dover en calais waren de golf hoogtes 4 tot 5 meter kort op elkaar (golfdal 30 meter) wat lastig en vermoeiend was, later waar de monding naar de noordelijke noordzee weer breder word werd het meer golfdeining wat een stuk relaxter zeilt. het is trouwens al vroeg herfst in nederland.... als het zover is dat we zelf weer een schip hebben dan gaan we zeker dat tochie maken met elkaar...komt goed. en zelfkennis kun je dan beter thuis laten...dan leer je ook nog wat.WiNk |
|
11 August 2011, 08:45 | #82 |
Actuaris
|
Welkom terug in een koud kikkerland!
Ben je happy weer terug te zijn, of zou je zo weer op stappen? De botenmarkt is behoorlijk ingestort de afgelopen jaren. Als ik het vergelijk met een aantal jaren terug kosten schepen nu soms maar een kwart van wat men toen vroeg. Nog een reactie van Arie gehad? |
11 August 2011, 19:30 | #83 | |
Jubilaris
|
Citaat:
onderweg en in buitenlanden is de betrokkenheid bij 'ervaring'/'beleving' niet meer of minder open....maar intenser, het zijn andere sferen waar je in terecht komt. ik zou het zeker zo weer doen.....maar dan een steek over de noord atlantic naar het zuiden afzakken.....schijnt toch een heel andere 'ervaring/'beleving' op te roepen. het is zeker waar dat de botenmarkt keldert...net als met huizen, er zit een hoop lucht in de prijzen. wil je wat aanschaffen dan moet je er de komende paar jaar je slag in slaan. nog geen reactie van arie....desnoods gaat nathan mee....die houd wel van een uitdaging. |
|
11 August 2011, 23:45 | #84 |
|
|
12 August 2011, 00:52 | #85 |
Jubilaris
|
als jij het meeste bij legt...dan zie ik wel mogelijkheden voor een tweede zolder. ik heb nog een hoop rotzooi uit het vorige huis wat ik ergens op wil slaan....
maar eerst gaan we strooitjes trekken...wie de kortste heeft mag wachtlopen tijdens regen. |
12 August 2011, 10:12 | #86 | ||
|
Citaat:
Citaat:
Wanneer vertrek je weer? |
||
13 August 2011, 10:53 | #87 |
Vicaris
|
ik kan me natuurlijk vermommen als arie of als nathan
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorstel tot zomerreces. | Aart | Forum; regels, vragen, idee | 19 | 21 June 2013 15:32 |