|
We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
18 November 2020, 02:53 | #81 |
Kasuaris
|
Over jengelen gesproken, lol..
Ik vroeg me eigenlijk af waar je bovenstaande bullshit eigenlijk vandaan haalde maar E.e.a. terug lezend Mihaela was het Rob die mij voorstelde, helemaal vergeten, ook eens aan anderen te vragen om rekening met mijn gevoelens te houden, en dus legde ik hem mede aan de hand van een recent voorbeeld uit waarom ik daar, al helemaal mbt tot waarheidsvinding, de zin niet van zie. Tja en toen begon jij te jengelen my dear en dus vroeg ik of jij je aangevallen voelde. Maw jij maakte van mijn antw. aan Rob dat het over jou zou gaan, ik lach me te pletter alweer, en vervolgens, omdat je niet goed hebt gelezen of gewoon omdat het jou, in je jacht naar windmolens, beter uitkwam de zaak uit zijn verband te trekken. Nu schatje het ging niet om jou en het ging ook niet om Vagebond het ging om het voorbeeld. Tja subject, subject tis zo verwarrend allemaal. We hebben in elk geval, tranen met tuiten, weer over grond gerold van het lachen, dan was het het alleszins waard..... God wat een clown, die rode neus verraad je, ben jij toch Mihaela, geef gewoon toe dat je aangevallen heb gevoeld omdat je dacht dat het over jou ging en over niemand anders... De boel ontrafeld, op naar de volgende dans....We hebben er al weer zin in |
20 December 2020, 17:00 | #82 |
Kasuaris
|
Zolang ik jou hier lees Vagebond heb jij, net als ik ook dat heb, conflicten met andere leden..
Wat ik bij jou zie, is dat jij altijd er heilig van overtuigd bent, dat de schuld alleen maar bij de ander ligt. Zo druk jij jezelf uit iig. Ik zie het anders. Als mensen in conflict raken, is er spraken van een gedeelte bijdrage. Ook al typt een persoon heel netjes, en ook ziet het er beheerst uit, als er sprake is van een terugkerend fenomeen, dan zijn er twee mensen die getriggerd worden. Als jij een keer bereid bent om in gesprek te gaan met iemand, die voor het eerst, de 'schuld' niet alleen bij jou legt, maar ook zichzelf ziet als mede verantwoordelijk, hier is je kans. |
20 December 2020, 18:01 | #83 |
Kasuaris
|
|
27 January 2021, 21:37 | #84 |
Actuaris
|
|
29 April 2021, 00:11 | #85 |
Actuaris
|
De spiegel blijft hetzelfde.....