Zelfkennisforum

Zelfkennisforum (http://www.waarheidvinding.nl/index.php)
-   Eigenbeheer forum (http://www.waarheidvinding.nl/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Mihaela's arena (http://www.waarheidvinding.nl/showthread.php?t=1801)

Mihaela 24 mei 2013 17:05

Mihaela's arena

Mijn laatste opmerkingen die ik getypt heb, gisteren en vandaag, zijn verwijderd zie ik..
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia (Bericht 57188)

Rennie 24 mei 2013 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela (Bericht 57241)
Mijn laatste opmerkingen die ik getypt heb, gisteren en vandaag, zijn verwijderd zie ik..

Lig niet te zeiken Mihaela, je laatste quote sloeg kant nog wal toen die vier quotes van Aad en mij zijn weggevallen, dus die is vanzelfsprekend, als volstrekt zonder enige aansluiting ook weggehaald. Van gisteren weet ik niks.

Mihaela 24 mei 2013 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 57244)
Lig niet te zeiken Mihaela, je laatste quote sloeg kant nog wel toen die vier quotes van Aad en mij zijn weggevallen, dus die is vanzelfsprekend, als volstrekt zonder enige aansluiting ook weggehaald. Van gisteren weet ik niks.

Censuur dus! Is ok Renoir (maar niet heus), ik ben in Roemeni? geboren, onder Ceausescu heb ik geleerd om met censuur om te gaan. De stap naar het forum is voor mij niet zo groot daardoor... geen drempelvrees, voel me hier thuis...

Mihaela 24 mei 2013 17:17

Citaat:

Lig niet te zeiken Mihaela, .

Let op je taal Renoir, eerst mijn teksten censureren, en dan vervolgens ook zo een taal uitslaan.

Rennie 24 mei 2013 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela (Bericht 57246)
Censuur dus! Is ok Renoir (maar niet heus), ik ben in Roemeni? geboren, onder Ceausescu heb ik geleerd om met censuur om te gaan. De stap naar het forum is voor mij niet zo groot daardoor... geen drempelvrees, voel me hier thuis...

Ga dan maar vijf minuten stampvoeten, tien minuten je adem inhouden, of een half uur in het bos schreeuwen, ik word er niet warm of koud van.

Mihaela 24 mei 2013 17:23

Citaat:

Van gisteren weet ik niks.

Ja, ik kan me voorstellen dat jij je daden maar graag vergeet. Jij weet niets, dat geloof ik wel!

Aart 24 mei 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela (Bericht 57246)

Mihaela, heb jij gezien waar het om ging?

Renoir had ergens een naam niet vermeldt en ik vroeg hem welke naam hij bedoelde en dat hij als hij die naam ging plaatsen ook onze communicatie m.b.t. om welke naam het ging kon verwijderen omdat die communicatie niet terzake was.

Ik voelde de ellende van uw kant al aankomen dus uw bericht kunt u terug vinden onder ALGEMEEN, LEKKER BABBELEN, Aart`s losse flodders/off-topics.

Mihaela, ben jij je er van bewust dat door oude ervaringen je mogelijk door het brilletje kijkt van oude ervaringen?

Die bril van oude ervaringen wil namelijk zien wat tie zien wil.

Mihaela 24 mei 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renoir (Bericht 57248)
Ga dan maar vijf minuten stampvoeten, tien minuten je adem inhouden, of een half uur in het bos schreeuwen, ik word er niet warm of koud van.

Je hoef niet warm van te worden Renoir, je pleegt censuur en ik laat jou dat weten. Ik hoef niet te stampen, ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt. Ik hoef mijn adem niet in te houden, het is niet gezond voor een levend mens.
Jij mag je je schamen dat jij censuur pleegt, en vervolgens ook zulk taal gebruikt, als ik je daar attent op maak.

Overtreding van Renoir weer! Weer 1 Strafpunt!

Aart 24 mei 2013 17:26

Zo, los je ruzies op?

Lijkt mij meer een topic; hoe maak ik ruzie.

Aart 24 mei 2013 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela (Bericht 57251)
Je hoef niet warm van te worden Renoir, je pleegt censuur en ik laat jou dat weten. Ik hoef niet te stampen, ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt. Ik hoef mijn adem niet in te houden, het is niet gezond voor een levend mens. Maar jij mag je je schamen dat jij censuur pleegt, en vervolgens ook zulk taal gebruikt als ik je daar attent op maak.

Overtreding van Renoir weer! Weer 1 Strafpunt!

Mihaela, wat ben je toch een humorvolle schoonheid.

Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.