Zelfkennisforum

Zelfkennisforum (http://www.waarheidvinding.nl/index.php)
-   Stel je even voor (http://www.waarheidvinding.nl/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Tot zwijgen bereid (http://www.waarheidvinding.nl/showthread.php?t=2482)

Looro 21 december 2014 19:09

Tot zwijgen bereid

Al een tijd lees ik liever de berichten, in de vele draadjes die aangeboden worden, dan dat ik nog tot schrijven kom en een weerwoord aanbied.
Alhoewel ik elke dag hier langskom en dat ga blijven doen, word ik een zwijger. Ik heb geen antwoorden en geen overtuiging meer om een ander voor te wijzen of ergens van te overtuigen.
De waarheidsvinding gaat verder, voorbij de antwoorden naar een samen-zijn.
Weet dat ik bij jullie ben en jullie steun. Een groet en duizendmaal geluk omdat ik dat niet vaak genoeg aan jullie heb gezegd.
Looro

Theo 21 december 2014 19:19

Bedankt voor je aanwezigheid hier op dit forum, Looro

Puppetji 21 december 2014 19:21

Da's heel mooi Looro.
Weet dat ik veel aan je gehad heb en gedacht heb ook en je dit in priv? bericht nog wou laten weten over de dromer en zijn droomverhaal dat je zo goed geduid hebt. Zie:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Looro (Bericht 85705)
In een shamanistische benadering is het droomverhaal een tunnel om in de ziel af te dalen.
.....
- Wat in dit droomverhaal van de kennis ontbreekt zijn helende krachten.

Je shamanistische benadering sprak de dromer het meest aan, maar desondanks heeft hij van de week een hersenvliesontsteking gekregen...
Ik heb de symboliek van die aandoening opgezocht en dat was weer onmiskenbaar in de roos.
Moest je die willen lezen laat je me maar weten, daar bezorg ik je enkele citaten ervan via priv? bericht. Hier een klein stukje uit de symbolische duiding:

"Doodsangsten, Schuldgevoelens. Het lijkt of alles je overkomt, alsof je niets aan je leven te zeggen hebt. Alsof diepe emoties je meesleuren naar donkere diepten, terwijl jij hier niets kan tegen ondernemen."

Nadje 21 december 2014 19:22

Groet en geluk terug.

marie 21 december 2014 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Looro (Bericht 87612)
Al een tijd lees ik liever de berichten, in de vele draadjes die aangeboden worden, dan dat ik nog tot schrijven kom en een weerwoord aanbied.
Alhoewel ik elke dag hier langskom en dat ga blijven doen, word ik een zwijger. Ik heb geen antwoorden en geen overtuiging meer om een ander voor te wijzen of ergens van te overtuigen.
Weet dat ik bij jullie ben en jullie steun. Een groet en duizendmaal geluk omdat ik dat niet vaak genoeg aan jullie heb gezegd.
Looro

Vreemd, maar ik begrijp je en het overvalt mij ook. Of ik ga zwijgen zoals jij zal de toekomst uitwijzen. In ieder geval bedank voor de diepe uitwisselingen over de zingeving van ons leven die we gedeeld hebben.
Marie

Ulla 21 december 2014 20:50

Citaat:

Looro

FlOwErS KiSs

Maria 21 december 2014 21:18

Citaat:

Een groet en duizendmaal geluk omdat ik dat niet vaak genoeg aan jullie heb gezegd.
Looro

Het blijft mooi, je wijze van formuleren.

Mion 21 december 2014 21:48

FlOwErSPeAcE

https://www.youtube.com/watch?v=vHfrgwqkEMs

omno 22 december 2014 10:20

Heil & zegen.

Rob 22 december 2014 11:22

Citaat:

Alhoewel ik elke dag hier langskom en dat ga blijven doen, word ik een zwijger.

Ik hoop dat het niet lukt om je voornemen tot zwijgen waar te maken ? GlAd

Het merkwaardige fenomeen doet zich bij jouw schrijven voor Looro,
dat ik je soms moeilijk kan volgen maar toch graag lees.

Alle goeds!

Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.