Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2014, 23:34   #21
Nadje
Staffunctionaris

Nadje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Van mij hoeft het draadje ook niet op slot, het zou ook een eigen hoekje voor onze Tandem kunnen worden zoals zovelen hier een eigen stekkie hebben.

Maar ik vind wel dat Gargamel's "herhaling van zetten" van een andere orde is aangezien hij de forumbeheerder is en in die rol juist de doelstelling van dit forum moet bewerkstelligen. Die doelstelling is dat nietsontziende zelfonderzoek en herhaling van zetten is in dat verband onvermijdelijk.
Maria, ik kom hier al jaren, neem van mij aan dat de doelstelling van dit forum, althans die welke Rennie beoogt, mij gevoegelijk bekend is. Dat is dan ook het niet het punt van discussie.

Soms hebben we een lange adem, en soms zijn we kort door de bocht of hebben een kort lontje. Door daar op te wijzen, voldoe ik m.i. geheel en al aan de doelstelling van dit forum. Door Rennie daar op te wijzen. En op het feit dat je je niet altijd kunt (blijven) verschuilen achter je rol van forumbeheerder. Dat heeft hij zelf ook ingezien, dus er is geen man overboord. Toch?
Nadje is offline   Met citaat reageren