Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2015, 20:28   #85
Nadje
Staffunctionaris

Nadje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Het zou dit kunnen zijn, het zou dat kunnen zijn. Het ZOU KUNNEN. Maar wat zou kunnen IS niet. Je vlucht voortdurend uit de realiteit. Dat wat is. En dan klop je jezelf ook nog op de borst. Onder de noemer, ik kijk tenminste verder (dieper) dan het neusje lang is. Maar je gaat daarbij volkomen voorbij( lees, bent daar blind voor), datgene wat zich hier recht voor je neus bevindt. Je kijkt steeds aan je eigen neus voorbij. Kom Marie, zet de feestneus eens op, het is carnaval tenslotte.
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Ik had eerst feestmuts geschreven. Het zal een Freudiaanse verspreking zijn geweest. Wij vrouwen zijn nu eenmaal enorme mutsen. Maar volgens het PRI gedachtegoed en vele andere gedachtegoeden( het woord zegt het al, gedachten..) hebben we als volwassen mens de keuze tussen een ijsmuts of een feestmuts. Als we het voor het kiezen hadden was het leven 1 groot feest, maar aan ieder feestje komt een keer een eind. Maar ja, daar willen we maar niet aan met zijn allen. Maar goed, dat we niks te willen hebben. Anders zou er nooit een eind aan komen.
Nadje is offline   Met citaat reageren