Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Persoonlijke perikelen > Eigenbeheer forums van leden

Eigenbeheer forums van leden Hier kun je een eigen fanmail forum openen.

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 juli 2019, 11:45   #11
Vagebond
Inventaris

Standaard Even tussen jou en mij Mich.

Om wat dingen op een rijtje te krijgen voor mezelf omdat zoals ik eerder al benoemd had het hele bewustwordings gebeuren tot op zekere hoogte is weggezakt en ik voor mezelf de chronologie der gebeurtenissen terug wil vinden, dus lul ik in die zin gewoon even tegen je aan omdat ik het ergens toch wel prettig vind er iemand anders dan mijzelf dit leest.

Oké, hier gaan we...

Bij mijn eerste nieuwe ontmoeting met W. raakte ik al snel een gevoelig snaartje, ja daar ben ik dus goed in, kan ik ook niks aan doen, dus W. zei (van dit hele gebeuren is overigens nergens iets terug te vinden omdat W. zo lief is geweest alles uit zijn privédomein te verwijderen, zoals gezegd...zijn goed recht en niks mis mee...) naar de pb. Ik in zak en as want pb zag V. totaal niet zitten, veel te dichtbij. Dus via pb tegen W. gezegd dat dat voor mij niet zou gaan werken omdat ik toch liever, voornamelijk vanwege zowel zijn als mijn “enorme” trauma, de zakelijke afstand tussen ons in stand wilde houden. Blank, blank,
Toen verzoek niet meer te reageren in zijn privédomein, terecht en begrijpelijk, dus terug naar de pb. Gezegd dat ik graag met hem wil praten, gewoon op zakelijk niveau, blank, blank, blank. W. schrijft je kan me nog bereiken op een andere plek daar en daar. Nou en daar ging V. (opvliegertje):” nog meer forum ellende, en laat mij eerst maar eens zien wat je daar dan al zo schrijft. Het gaat niet gebeuren, never niet nooit niet.” En toen wist mijn lief het ook niet meer...
Goed na een paar dagen, ik geloof dat het een paar dagen waren, ik weet het niet zeker, kalmeren ging V. toch even poolshoogte nemen en komt tot de ontdekking dat 1. zich moet inschrijven om iets van de inhoud van dat forum te kunnen zien. En 2. dat wat op de voordeur geschreven staat haar totaal niet passend lijkt mbt haar behoefden. Dus weer:” gaat niet gebeuren, wat moet ik daar, totaal geen aansluiting.” Na opnieuw gekalmeerd te zijn wint de nieuwsgierigheid het. V. schrijft zich in, leest W. en denkt ach zo ja, nou dat gaat hem dus echt niet worden voor V. hier. Zijn stekje waar ik me buiten hou. Verder lezend op het forum:” nee gaat hem ook niet worden want idd geen aansluiting mbt mijn situatie. Hoe lief bedoeld de verwijzing daar naar toe ook was, het past niet dus is dat hoofdstuk is voor nu in elk geval
naar het rijk der mohikanen verwezen, mss op een later, meer passend, tijdstip.
Maar goed V. moest toch ergens naar toe, dus kwam zij hier, zoals bekend met zeer, zeer veel tegenzin. Maar denk ik wel een veilig genoege plaats om me te verschuilen en toch mijn ding te kunnen doen met mensen waar ik wel enige vorm van verbinding mee heb, namelijk we zijn allemaal op ons eigen niveau bezig met bewustwording. W zal hier niet naar toekomen vanwege zijn dingetje, dus een hele goede veiligheidsmarge. Ik zie hem overigens wel een keer komen maar alleen wanneer hij klaar is met zijn dingetje en zoals ik het nu bekijk gaat dat nog wel even duren, eerst komende jaren niet is mijn inschatting...misschien is tegen dit tijd dit forum al opgeheven, who know’s. Hoop doet leven....

In elk geval ben ik nu hier... en hij daar, ieder ons eigen dingetje...veilig op ons eigen relatieve eilandje. Relatief omdat er natuurlijk niet echt zo iets als eilandjes bestaat, water laat dat op de één of andere manier zo lijken. Ik zeg lijken omdat in de eenheid water en eilanden op moleculair niveau alleen een ietwat andere volgorde/relatief andere samenstelling heeft dan de stof waar eilanden uit bestaan maar in principe zijn moleculen ( ben niet helemaal juist met het moleculen noemen, het gaat nog één stapje dieper maar weet zo niet de juiste benaming en ik ben lui dus ik heb geen zin het op te zoeken...) neutraal en kunnen dus tot alles samengesteld worden.
My god, ik draaf door....
Vagebond is offline   Met citaat reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon