Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Niet-forum-gerelateerde onderwerpen > Andersdenkenden

Andersdenkenden Leden die ondanks weerwoord onverstoorbaar blijven doordrammen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 november 2015, 11:13   #131
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Je zou je kunnen afvragen waarom je daar problemen mee hebt. Iemand heeft een forum opgezet met een bepaald doel. En als de regels het doel niet ondersteunen worden ze aangepast. Dat is de vrijheid van de eigenaar van het forum. En dat (de eigenaar) ben jij niet. En ik ook niet. Vraag je af wat het is dat je daar aan stoort.
Wie zegt dat ik er problemen mee heb? Ik reageer op Esradha. Regels spelen geen rol op dit forum. Ze zijn immers veranderlijk. Het zij zo. Net zo goed als dat ik geen flauw idee heb waarom team Balsekar in de gesloten afdeling zit. Maar ook dat zij zo. Alles is zoals het is.
Oud 2 november 2015, 11:26   #132
Ulla
Titularis

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht

Ooit mocht je hier 20 accounts aan maken..
Dan krijg je 20 keer van hetzelfde alleen in een andere vorm.
Ook al wordt gezegd dat je dan met een schone lei begint.
Blij toe dat dat niet (meer) mag.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2015, 11:50   #133
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Dan krijg je 20 keer van hetzelfde alleen in een andere vorm.
Ook al wordt gezegd dat je dan met een schone lei begint.
Blij toe dat dat niet (meer) mag.
Voor mij hoeft het ook niet. Ik wilde slechts aan geven dat de regels hier vari?ren van dag tot dag.
Oud 2 november 2015, 12:39   #134
Renoir
Forumbaas

Renoir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij hoeft het ook niet. Ik wilde slechts aan geven dat de regels hier vari?ren van dag tot dag.
Nee zoals Rob al zei worden de regels aan de veranderende situatie aangepast. Een voorbeeld, al heb je helemaal geen recht op een verklaring maar dan kun je zien hoe zoiets in zijn werk gaat.

Het is dat, net als jij, ook ik recentelijk pas zag dat er een draadje met vier sterren beloond was, te weten een rebels draadje dat ik nog geen ster zou geven. Ik waardeerde het draadje bij wijze van proef en er kwam meteen een ster bij en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dan zou je met z'n vieren een draadje kunnen opwaarderen tot vier sterren, ik heb dat veranderd zodat het 100 voorkeuren nodig heeft voor 1 ster. Net als Esradha vind ik dat een waarderen een kinderachtig gebeuren is en helemaal niet passen bij dit forum, maar ik besloot het nog maar even te laten staan.

In het verleden bleek dat als iemand te veel heeft losgelaten en daarvoor mag je Laurens als voorbeeld nemen, werd bestookt met zijn openheid dan kon je je aanmelden onder een andere naam en opnieuw beginnen. Een mooi gebaar naar de leden toe, maar een mogelijkheid die, doordat in sommige mensen een neiging overheerst om de boel te verzieken, werd misbruikt. Zeer recentelijk door Habbuthabnot om weer de volledige toegang te krijgen tot alle fora.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2015, 12:44   #135
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
We besteden met zijn allen in ieder geval weinig tijd (woorden op het forum) aan dat hand in eigen boezem steken. Vandaar dat ik een aantal opmerkingen plaatste over dat iedereen vooral met anderen bezig is. Een groepje leraren bij elkaar zonder leerlingen dat werkt niet.

Het geeft mij ook wel eens het beeld van mensen die zich allemaal achter een spiegel verschuilen om terug te kaatsen. Dan zijn het alleen maar spiegels tegen elkaar maar blijft onduidelijk wat erachter gebeurt.

Jullie hebben met elkaar de laatste tijd een humor die bij mij totaal niet resoneert, het is voor mij flauw en enorm kinderachtig. Als ik dan ook nog discrepantie in logica lees maakt het mij van lezer weer even schrijver.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Achter de schermen is het moderatieteam in beraad hoe we nu verder moeten met het forum. Duidelijk is dat op deze manier de doelstelling niet wordt gehaald en dat behalve de vier leden die zijn afgezonderd hier verder geen leden zijn die hier genoegen aan beleven.

Het voorstel is om Theo als raddraaier de toegang tot het forum te ontzeggen, maar ik kan me daar niet zo goed in vinden. Ik vind namelijk dat ieder van jullie, Inx, Habbuthabnot, Theo en Puppetji hier een rol in speelt. er is nog niet definitief besloten maar dit is wat er nu gaande is.
Oud 2 november 2015, 12:44   #136
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Waar nu intussen mooi omheen geluld is, is dat hele sterrenverhaal. Doordat jullie ineens een spelletje gingen spelen met die sterren ontstond een scheef beeld naar buiten toe. Laurens heeft daarom de regels van dat spel aangepast, zodat het weer een wat re?ler beeld werd. Jullie spel maakte vooral duidelijk dat de spelregels niet helemaal handig waren.

Alleen Laurens verklaring werd opzij gezet en het was puur zijn ego die het jullie niet zou gunnen om jullie lol om die sterren in stand te houden. En om zijn macht te kunnen laten gelden. Dat vind ik dan ver gezocht en vooral in het eigen straatje passen om de visie over Laurens nog eens kracht bij te zetten.

Persoonlijk zou ik vanuit mijn ego het gehele sterrengedoe uitgezet hebben om het kinderachtige spel dat alleen maar afleidt van waar het hier om gaat te stoppen (dat is wat anders dan het de ander niet gunnen). Theo verweet Laurens ook dat hij de sterren weggehaald had, maar hij heeft enkel de spelregels veranderd. Er zijn nu slechts meer mensen nodig om hetzelfde te bereiken.
En ook hierin kan ik mij volledig vinden.
Oud 2 november 2015, 13:16   #137
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht

Het voorstel is om Theo als raddraaier de toegang tot het forum te ontzeggen,
Ik verneem het oordeel wel t.z.t.

Oud 2 november 2015, 13:25   #138
NN
Voormalig lid

NN's schermafbeelding

Standaard

Het moderatieteam:
Bromsnor (****)
Saartje (****)
Azra?l (***)
Gargamel (*****)

Maar ik zal het wel verkeerd zien.
NN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2015, 13:29   #139
Renoir
Forumbaas

Standaard

Citaat:
Ik verneem het oordeel wel t.z.t.

Ik had liever gezien dat jij ook met een voorstel tot oplossing zou komen van dit probleem en het niet aan anderen overlaten. Ik heb geen behoefte aan oordelen of veroordelen maar de doelstelling van dit forum staat wel onder druk en in een kwaad daglicht door al dit gedoe. Er was een tijd dat je onder de naam Theo opnieuw bent begonnen en toen ben ik lange tijd blij geweest met je aanwezigheid hier, de periode waarin ik Waarheid in je herkende. Hoe heeft het zo ver kunnen komen dat je er genoegen in schept hetzes te organiseren?
Oud 2 november 2015, 13:30   #140
Puppetji
Voormalig lid

Puppetji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
In het verleden bleek dat als iemand te veel heeft losgelaten en daarvoor mag je Laurens als voorbeeld nemen, werd bestookt met zijn openheid...
Ik vind helemaal niet dat Laurens te veel losgelaten heeft.
Bracht een prachtige dynamiek en discussie teweeg.
Zouden meer mensen moeten doen!

Wat een kans om te herkennen dat men niet het denken is, maar de waarnemer van het denken.

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon