![]() |
|
Wat versta ik onder... Hier zijn op het forum veelvoorkomende begrippen te plaatsen. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#41 | |
Singularis
![]() Geregistreerd: 9 juli 2011
|
![]() Citaat:
Wat ik niet doe is de 'nieuwelingen', of wie dan ook, een boek adviseren, of een Guru verafgoden. Jij zit de hele tijd met die texten van die dominante bitch B.Katie, (of welk ander Guru of ziener), het forum te vullen. Je zegt dat jij de texten voor jezelf schrijft, maar als men kritiek op heeft, wordt je nijdig, en zeg je dat de ander het niet snapt. Als jij ze voor jezelf schrijft, waarom moet een ander ze snappen? Wat valt er te snappen? Wij weten allemaal waar het over gaat, en iedereen herhaalt dat vanuit zijn eigen perspectief, en vanuit zijn eigen 'vernauwing'. Ga gerust verder met je clownesk gedrag, want het is je masker. Daar, achter de masker, schuilt er een dwingend agressief mannetje, in pijn en tranen, dezelfde type gozer als Ben en Laurens.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Keuze genoeg. Wie maakt het wat uit, er zijn mensen genoeg op deze aardbol. Citaat:
Citaat:
Losing the Moon is mijn doel. Dat kan ik ook bereiken zonder het Chinees gechannel van Turrio en Ben. Citaat:
Inhoudelijk genoeg voor mevrouw van de jury? Wijziging aangebracht door katerie op 23 juli 2017 om 19:18. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Singularis
![]() Geregistreerd: 9 juli 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Voormalig lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Voormalig lid
|
![]() Citaat:
Zijn probleem is DENKBEELDIGHEID. Maar intussen heeft gammaburster zich onbewust alweer in denkbeeldigheid teruggetrokken en wenst dus geen gedegen zelfonderzoek te doen, want gedegen zelfonderzoek is het losmaken uit denkbeeldigheid. Tsja, het zij zo. God is nooit te laat of te vroeg. Moest gammaburster toch nog lezen in dit topic en verheldering willen, dan is dit wat hij moet lezen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|