Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Gedegen zelfonderzoek > Gedegen zelfonderzoek

Gedegen zelfonderzoek Wat zijn je ervaringen met zelfonderzoek die je hebt opgedaan.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 september 2020, 08:18   #661
Mihaela
Plenipotentiaris

Standaard Balsekar ingeruild voor psychedelica..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

- Heel mooi je citaat van Marcus 10:13-31 uit de Nieuwe Bijbelvertaling

PS; Ik liet dit topic gisteren vanaf Vagebond's bericht #648 aan de vrouw (weduwe) van François zien en ze zei: Die Laurens verstaat het, Mihaela snapt er niks van, Vagebond verstaat het ook, Nowee ook.
Echt lachwekkend. Met je behoeftige ego naar een oude vrouw rennen voor bevestiging. Ook zielig om zo een oud mens steeds lastig te vallen met je overdaad aan roddels.
Zielig mannetje ben je eigenlijk.
Hoe oud is ze?

Je fixatie met Balsekar heeft je een ban bezorgd, nu weet je dat jij toestemming nodig hebt van Renoir om reclame te maken voor iets of iemand.
Uiteindelijk heb jij het door dat als jij je fixatie met psychedelica hier op het forum ongestoord wilt kunnen etaleren, jij de onuitgesproken toestemming van Renoir nodig hebt, en dus jij bij Nowee ook nu en dan moet slijmen.

Renoir wilt liever het woord 'doorpakken' uitbannen, maar ondertussen is het forum een reclame-zender voor psychedelica geworden.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2020, 10:18   #662
kabu
Groepslid Persoonlijke perikelen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Kabu: Hoe oud is ze?
Ze wordt nu vrijdag 78 jaar.
Sinds mijn Nabij-de-Dood-ervaring van eind aug. vorig jaar emailen we regelmatig en de laatste maanden hebben we elke week een Skype video gesprek van een uur of twee drie.

Ze herkent sinds mijn bijna-dood ervaring wat François 10 jaar geleden zei: "dat hij en ik een tweeling broer broer zijn".
Ze volgt ook met grote bewondering het miraculeuze kanker-herstel van Jan mijn beste vriend dankzij de tandem kambo-bufo & Co die ik hem heb aangebracht.

Ik en zij hebben heel veel om over te praten zoals je ziet.
Daarbij stuurde ik haar via email voorbije week nog links naar de films:

- YouTube / Samadhi Movie 2017 - Deel 1 - "Maya, de illusie van het Zelf".
- YouTube / Samadhi Movie, 2018 - Part 2 (It's Not What You Think)

Waarop hieronder haar reactie:
Citaat:
Op 18 sep. 2020, om 10:05 heeft weduwe het volgende geschreven:

Wauwh wat is toeval hé, gewoon prachtig van beelden en tekst , kon het goed verstaan zeker omdat we de context ervan begrijpen, nu nog meer te begrijpen dat alles uit de ethersfeer komt waar mensen zoals Tolle, Krishnamurti ,
Cois en nog veel andere hun inspiratie halen, was echt geweldig.
Heb het al 2 keer bekeken en beluisterd en zal zeker niet de laatste keer zijn.
En hieronder haar reactie op mijn archief van audio opnamen met François waarvan ik er veel uitgetypt heb en het delen ervan hier op het forum Vagebond blij maakt...

Citaat:
Op 14 sep. 2020, om 09:27 heeft weduwe het volgende geschreven:

Zo gaat ons leerproces alsmaar door, (dank zij Cois maar zeker ook dank zij jou die al die teksten en audio opnames zo goed bewaard hebt, anders waren we daar misschien wel al een deel van vergeten)
Nog vragen?
kabu is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2020, 10:32   #663
Mihaela
Plenipotentiaris

Standaard

Citaat:
Ze wordt nu vrijdag 78 jaar.

Nog vragen?
Eerder een advies: bij je volgende psychedelica ga bewust de pijn rondom je scheiding aan. Het is overduidelijk dat jij daar nog niet los van bent.
Het zou niet makkelijk zijn gezien je aanleg om dingen te idealiseren. Je hebt altijd een emotioneel altaartje, Balsekar, François, Kambubufo, zelfs de weduwe van F. vult de lege plek, en zie jij haar woord als doorslaggevendwat betreft ‘waarheid’.

Wat betreft liefde aan gaan in de toekomst, zolang de plaats bezet blijft, is dat dat zo. Je ex- vrouw idealiseer jij nu, en daardoor zal er nooit voor iemand plaats zijn.

Alvast van harte gefeliciteerd trouwens..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2020, 10:40   #664
kabu

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Citaat:
Nog vragen?
Eerder een advies:..
Oh, advies geven noem jij dat.
De behoefde om je neus overal in te steken zoals Vagebond je eergisteren schreef lijkt me juister.
Oud 22 september 2020, 11:07   #665
Laurens
Bibliothecaris

Laurens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

PS; Ik liet dit topic gisteren vanaf Vagebond's bericht #648 aan de vrouw (weduwe) van François zien en ze zei: Die Laurens verstaat het, Mihaela snapt er niks van, Vagebond verstaat het ook, Nowee ook.
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn, maar ik ben blij dat ik ben goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen .
Oud 22 september 2020, 11:24   #666
kabu

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn, maar ik ben blij dat ik ben goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen
Je eigen hond en vrouw kunnen wel is je inspiratie zijn.
Heb ik François nog meerdere keren weten zeggen ook over zijn vrouw. 10 jaar geleden wou hij weg van haar. Hij vroeg zelfs toen of hij bij mij kon komen wonen op de grote gerenoveerde hoeve waar ik woon. Dan kon praktisch hier niet want trap te nemen wat hij met zijn chronisch geblesseerde knieën niet kon en mede daardoor zei hij: ach, laat maar, ik heb nog wat te leren van mijn vrouw.
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon