Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Wettelijke voorschriften t.a.v. het forum

Wettelijke voorschriften t.a.v. het forum Ter kennisname.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 december 2020, 15:38   #1
Mihaela
Plenipotentiaris

Standaard Mag niet in tekst van een ander typen

Sam en Vagebond veranderen teksten van een ander. Waar de naam Vagebond stond, heeft Vagebond Mihaela getypt, en waar de naam Kabu stond heeft Sam een ander naam getypt.
Het is de regel dat men niet in de tekst van een ander veranderingen in mag brengen, alleen quoten.
Graag Sam en Vagebond hier op attent maken!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 15:56   #2
Vagebond
Missionaris

Standaard Excuus Laurie

Je mag anderen ook niet moedwillig kwetsen en treiteren vanuit rancune Mihaela. En zoals wij weten doe jij niet anders en zoals je weet liefje heeft kabu daar een time-out voor gekregen. Dus voor je gaat klagen zou ik eerst eens de hand in eigen boezem steken. Mijn wijsvinger is namelijk nog ongeschonden en ik kan dus bij heel wat berichtjes van jou aan mij gericht het rode driehoekje aanklikken. Of ik mail Laurie even of hij niks aan jou treiterijen kan doen. Dat ik dat niet doe en of gedaan heb heb jij enkel maar te danken aan het gegeven dat ik aan waarheidsvinding doe. Neem eens een voorbeeld aan hen die niet om elke wissewas naar laurie rennen om te klagen.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 22:29   #3
Sam
Mandataris

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Sam en Vagebond veranderen teksten van een ander. Waar de naam Vagebond stond, heeft Vagebond Mihaela getypt, en waar de naam Kabu stond heeft Sam een ander naam getypt.
Het is de regel dat men niet in de tekst van een ander veranderingen in mag brengen, alleen quoten.
Graag Sam en Vagebond hier op attent maken!
Tip: lees art. 7 van de forumvoorschriften ff....

Wijziging aangebracht door Sam op 9 december 2020 om 22:51.
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2020, 10:07   #4
Renoir
Forumbaas

Renoir's schermafbeelding

Standaard

Het quoten moet met een ongewijzigd oorspronkelijk bericht gebeuren en het is niet de bedoeling hier teksten of namen in te gaan veranderen. Op deze wijze kun je namelijk personen die dat helemaal niet gezegd hebben woorden in de mond leggen, hetgeen een nogal kwalijke zaak is.
Oud 10 december 2020, 11:03   #5
Vagebond
Missionaris

Standaard Officiele klacht t.a.v. forumlid Mihaela

Beste Renoir, dan dien ik bij deze een officiele klacht in tegen forumlid Mihaela mbt voortdurende treiterij, onbehoorlijk gedrag dat niets met waarheidsvinding te maken mbt haarzelf. Om jou en mij een hoop werkt te besparen mbt het drukken op de gevaren driehoek, het zou me nog al wat tijd kosten namelijk, is dit een verzamel klacht. Ik zal je dit ook nog even in pb sturen.

Vriendelijk groet Vagebond.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon