![]() |
![]() |
#111 |
Drommedaris
![]() Geregistreerd: 29 maart 2010
|
![]()
![]() |
#112 |
Dignitaris
![]() Geregistreerd: 2 januari 2021
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Dignitaris
![]() Geregistreerd: 8 september 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
![]() Lang geleden stond er op het blog van Rob Ek een filmpje van Ed Muzika waar ik toen geen moer van snapte en Rob volgens mij ook niet helemaal. Later ben ik weer gaan zoeken naar Ed en hoorde ik hem dingen vertellen waar mijn innerlijk kompas ![]() Maar dan heb je ook wat! https://youtu.be/Ky0Chbtwfy8 (note: in het begin noemt hij Ramana, Adams en Nisargedatta in één adem 'leugenaars'. Het is goed om te weten dat hij daar Adams mee bedoelt.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Plenipotentiaris
![]() Geregistreerd: 9 juli 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Dignitaris
![]() Geregistreerd: 8 september 2017
|
![]() Citaat:
Om het te integreren zoals je zegt is er praktijk nodig. Het keuzeloos gewaarzijn is een uitdrukking die op vele deuren de gepaste sleutel is. Vanaf minuut 14 voor elk wat wils die naar realisatie streeft. Een groet, N. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Dignitaris
![]() Geregistreerd: 30 augustus 2020
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
Het sleutelwoord of eigenlijk zin voor mij is: you are everything. Dat is wat ik intuitief opmerk als Kabuutje hier rondspringt. Vagebondje die is volgens mij ook bezig om alles te worden en ik vraag me af of die innerlijke atoombom die in Kabu ontplofte dezelfde werking heeft als het door Muzika omschreven proces. Zou Kabu willen kijken naar het filmpje vanaf eventueel minuut 14 en laten weten of er iets resoneert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Staffunctionaris
![]() Geregistreerd: 27 april 2010
|
![]()
Irritant. Vooral omdat dingen uit hun verband worden getrokken, eindeloos worden herhaald en voor eigen belang worden ingezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Plenipotentiaris
![]() Geregistreerd: 9 juli 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |