Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Algemene forumaangelegenheden > Stel je even voor

Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 augustus 2020, 12:52   #1
kabu
Donataris

kabu's schermafbeelding

Standaard Kabu

aha, 't is me gelukt om in te loggen!
Bij deze gaat de account van mijn vriend Guustflater terug naar de oorspronkelijke registreerder ervan die er waarschijnlijk niets mee gaat doen want al een jaar niet meer actief was.

Maar wie weet, hij heeft ook al enkele keren kambo gedaan, misschien neemt hij toch nog wel is deel als zijn PANEMA wat afgenomen is.
Citaat:
Panema means something like 'bad luck'. This can be anything, mostly something in life that comes to you, but is beyond your control. It can be accident(s), disease or any other form of happening that distracts you being centered and living life. It's consequences are mostly in the form of depression and spiraling down the negative vortex.
bron
kabu is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2020, 22:29   #2
Nowee
Dignitaris

Nowee's schermafbeelding

Standaard

Niet te doen al die gedaantewisselingen ... alvast een goeie start genomen.
Welkom kabu . (Zonder hoofdletter ?)
Oud 31 augustus 2020, 22:46   #3
kabu
Donataris

kabu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Welkom kabu . (Zonder hoofdletter ?)
Merci, en ja, zonder hoofdletter, want 'kabu' is de combinatie van kambo en bufo.
Ik overwoog ' Kabu' te schrijven, maar vond dat te overheersend voor bufo.
'KaBu' overwoog ik ook.
'kaBu' was de laatste optie, maar dat ziet er ook niet uit.
Vandaar dan maar gewoon 'kabu'.
Oud 8 januari 2021, 22:30   #4
kabu
Donataris

kabu's schermafbeelding

Standaard De show is afgelopen.

Hupla, heb al mijn abonnementen op draadjes van dit forum leeggemaakt.
Interesse voor dit forum is weg, de show is afgelopen. De klus is hier geklaard.

Bij ons in Vlaanderen wordt een dansfeest / optreden nog wel is afgesloten met een liedje van Urbanus.
De tekst gaat zo...
Citaat:
De show is afgelopen. De klus is hier geklaard
Da kaartje in ule zak da is nu niks meer waard
Het cultureel gehalte van deze show was nul.
Maar 't is zeker niet de eerste keer
Dat ge hier zit voor flauwe kul.

Toch bedankt voor het leven in deze brouwerij
En ik zeg tegen jullie en jullie tegen mij:

Ge moogt naar huis gaan, vaarwel,goodbye
Ga maar naar huis, wuifwuif zwaaizwaai
Ge moogt naar huis gaan , vaarwel,goodbye
Ga maar naar huis en tot in de draai

bron: kabu op 4 dec. 2020
Bloempje voor alle deelnemers!

Wijziging aangebracht door kabu op 8 januari 2021 om 22:37.
Reden: De show is afgelopen. De klus is hier geklaard
Oud 8 januari 2021, 23:18   #5
Peer
Jubilaris

Standaard

Jammer, maar helaas. Ik vond het in deze kort tijd dat ik hier ben fijn vertoeven met jou. Je bent authentiek waardoor ik geen moment aan je twijfel.

Peer is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2021, 23:57   #6
kabu
Donataris

kabu's schermafbeelding

Standaard De mens bestaat in een verenigd veld!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Jammer, maar helaas. Ik vond het in deze kort tijd dat ik hier ben fijn vertoeven met jou. Je bent authentiek waardoor ik geen moment aan je twijfel.

Ha, dank je wel Peer. Ik vond het ook fijn vertoeven met jou.
Ik schreef juist nog in antwoord op email van Mihaela, die vroeg "Voorgoed of voorlopig?" het volgende terug...
Citaat:
Voorgoed, tenzij bewustzijn me evt toch weer deze kant uit stuurt zoals Vagebond hier over zichzelf schreef! šŸ˜†

Wat nog mee speelt in mijn keuze er mee te stoppen is wat ik las in dit topic Tripreport v/d Maand 5-MeO-DMT: The God Molecule op drugsforum-nl aangegeven door forumlid Peer.
Citaat:
"Een dag later begon het gewone leven weer. Maar er was iets veranderd. Als ik over straat liep voelde ik de emoties van mensen om me heen alsof het mijn eigen emoties waren. Het verhaal van de buurman, het klaagpraatje van de buurvrouw. Ik begreep ze ineens volkomen, voelde de emoties alsof het mijn eigen leven betrof."

NiandraLades
Ik heb de voorbije weken enkele keren een zeer pijnlijke zware druk op mijn borstkast gevoeld als ik de luis in Rob zijn pels aan het spelen was.
13 september kreeg ik ā€™s nachts een soort uitdrijving van een demonische energie toen ik met Vagebond bezig was. Mijn droom daarrond had ik onthouden en zelfs gepost aan Vagebond. Zie los bericht.

Dus ik ben zo gevoelig geworden voor andermans energieƫn dat ik mij niet meer mag bezighouden in het echte leven of via een forum met energetisch-geblokkeerde mensen wat forumleden Vagebond en Rob mijns inziens duidelijk zijn.
Ik begrijp nu helemaal waarom mijn overleden FranƧois tien jaar geleden de deur dicht gedaan heeft voor iedereen.

groetjes
Ik verwijt Vagebond en Rob absoluut niks hoor, zij zijn wie ze (denken) te zijn maar ik kan niet meer doen zoals voor mijn nabij-de-dood-ervaring, dat is duidelijk. De mens bestaat in een verenigd veld! Alles is verenigd met alles, zoals ik hier vandaag aan Nowee schreef.
Dus hier nog is heel actief deelnemen is een serieuze les voor mij geweest qua omgaan met energieƫn ook. Tot voor mijn nabij-de-dood-ervaring voelde ik de emoties van anderen niet, althans niet bewust, zeker niet op een forum. Maar nu is dat wat anders.
Vandaar dus ook dat ik me terugtrek.
Oud 9 januari 2021, 00:24   #7
Peer
Jubilaris

Standaard

Kabu schreef:
Citaat:
Ik kan jou zwart op wit zeggen dat de mens bestaat in een verenigd veld! Alles is verenigd met alles. Dat zal elke mens die een serieuze bijna-dood ervaring heeft gehad je vertellen. Dat was Ć©Ć©n van de eerste dingen dat ik zei, eerder prevelde, toen ik terug in mijn lichaam kwam, nog na-daverend van in dat worm-gat gezogen te zijn geweest tegen verschrikkelijke snelheid waardoor ik als een banaan vermorzeld werd in een blender om Ć©Ć©n te worden met de kosmische brij en dan in een licht uit te komen dat niet van deze aarde is.
De schrijver van het boek Zijn, de ideale wereld, deelt dezelfde ervaring met jou en beschrijft de finale afronding van zijn Zelfonderzoek als het opgaan in het Zwarte Gat. Hij is daarna Zijn.

Het voelen van energieƫn/emoties van anderen hoor ik vaker als bijwerking dwz als de weerstanden zijn gesmolten en dus onafscheidbaar bent van het geheel.

Ik zal dit forum met een schuin oog volgen of ik ooit nog een post van Kabu ontwaar.

Het ga je goed
en zorg goed voor je zelf.
Peer is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2021, 00:28   #8
Sam
Kasuaris

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ha, dank je wel Peer. Ik vond het ook fijn vertoeven met jou.
Ik schreef juist nog in antwoord op email van Mihaela, die vroeg "Voorgoed of voorlopig?" het volgende terug...

Ik verwijt Vagebond en Rob absoluut niks hoor, zij zijn wie ze (denken) te zijn maar ik kan niet meer doen zoals voor mijn nabij-de-dood-ervaring, dat is duidelijk. De mens bestaat in een verenigd veld! Alles is verenigd met alles, zoals ik hier vandaag aan Nowee schreef.
Dus hier nog is heel actief deelnemen is een serieuze les voor mij geweest qua omgaan met energieƫn ook. Tot voor mijn nabij-de-dood-ervaring voelde ik de emoties van anderen niet, althans niet bewust, zeker niet op een forum. Maar nu is dat wat anders.
Vandaar dus ook dat ik me terugtrek.
Kabu stop nu eens eindelijk met vluchten, neem verantwoordelijkheid voor je eigen daden in de wereld van dualiteit waar je NU gewoon deel van bent....
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2021, 01:16   #9
kabu
Donataris

kabu's schermafbeelding

Standaard

Krijg ik automatisch toch nog een email binnen van webmaster@waarheidvinding met melding van jouw post. Geen erg hoor. , zal zijn omdat je nog even gereageerd heb.
Citaat:
De schrijver van het boek Zijn, de ideale wereld, deelt dezelfde ervaring met jou en beschrijft de finale afronding van zijn Zelfonderzoek als het opgaan in het Zwarte Gat. Hij is daarna Zijn.
Interessant om weten, bedankt Peer.
Indien je de door mij HIER op 18-9-'20 geposte video "Samadhi part 2 (It's Not What You Think)" nog niet gezien, is dat een tip voor je. Daarin gaat het ook over een zwart gat.
Alleen als de prachtige beelden en muziek zijn al de moeite.

Citaat:
Het voelen van energieƫn/emoties van anderen hoor ik vaker als bijwerking dwz als de weerstanden zijn gesmolten en dus onafscheidbaar bent van het geheel.
Amaai, ja, zeg. Als ziende door het land van de blinden stappen gaat zo maar niet meer.

Citaat:
Ik zal dit forum met een schuin oog volgen of ik ooit nog een post van Kabu ontwaar.

Als je mijn posts sinds 30 juli vorig jaar doorsnuffelt kom je mogelijk nog wel wat interessants tegen in afwachting dat ik misschien hier nog is opduik. Zie ook mijn los bericht op 1 januari '21 > de terugkomst van Puppetji als kabu.

Citaat:
Het ga je goed
en zorg goed voor je zelf.
Van 't zelfde.
Doei.
Oud 9 januari 2021, 06:24   #10
Nowee
Dignitaris

Nowee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Interesse voor dit forum is weg, de show is afgelopen. De klus is hier geklaard.
Bloempje voor alle deelnemers!
Het ga je goed kabu.
Ik onthoud dat het tenslotte pseudo-waarheden zijn die hier gedeeld worden. Je leest hier zelden iets dat zelfonderzoek mogelijk maakt of getuigd van inkijk. Vagebond niet te na gesproken.
Wat ik zie zijn de vele surrogaat godjes die aanbeden worden: waarheid, realisatie, doorpakken, verenigde velden, absolute dit en datjes, kortom gesublimeerd gemis.
Ik doe daaraan gaarne mee en soms, heel soms valt zo'n godje omver en is er een beetje ruimer zicht, een beetje klaarder licht.
ook voor jou .
Au revoir maar geen adieu.

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon