![]() |
|
Stel je even voor In dit forum kun je je voorstellen. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#1 | |
Donataris
![]() Geregistreerd: 31 augustus 2020
|
![]()
aha, 't is me gelukt om in te loggen!
Bij deze gaat de account van mijn vriend Guustflater terug naar de oorspronkelijke registreerder ervan die er waarschijnlijk niets mee gaat doen want al een jaar niet meer actief was. Maar wie weet, hij heeft ook al enkele keren kambo gedaan, misschien neemt hij toch nog wel is deel als zijn PANEMA wat afgenomen is. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dignitaris
![]() Geregistreerd: 8 september 2017
|
![]()
Niet te doen al die gedaantewisselingen ... alvast een goeie start genomen.
Welkom kabu . (Zonder hoofdletter ?)
![]() |
#3 |
Donataris
|
![]()
Merci, en ja, zonder hoofdletter, want 'kabu' is de combinatie van kambo en bufo.
Ik overwoog ' Kabu' te schrijven, maar vond dat te overheersend voor bufo. 'KaBu' overwoog ik ook. 'kaBu' was de laatste optie, maar dat ziet er ook niet uit. Vandaar dan maar gewoon 'kabu'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Donataris
|
![]()
Hupla, heb al mijn abonnementen op draadjes van dit forum leeggemaakt.
Interesse voor dit forum is weg, de show is afgelopen. De klus is hier geklaard. ![]() Bij ons in Vlaanderen wordt een dansfeest / optreden nog wel is afgesloten met een liedje van Urbanus. De tekst gaat zo... Citaat:
![]() ![]() Wijziging aangebracht door kabu op 8 januari 2021 om 22:37. Reden: De show is afgelopen. De klus is hier geklaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 2 januari 2021
|
![]()
Jammer, maar helaas. Ik vond het in deze kort tijd dat ik hier ben fijn vertoeven met jou. Je bent authentiek waardoor ik geen moment aan je twijfel.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Donataris
|
![]() Citaat:
![]() Ik schreef juist nog in antwoord op email van Mihaela, die vroeg "Voorgoed of voorlopig?" het volgende terug... Citaat:
Dus hier nog is heel actief deelnemen is een serieuze les voor mij geweest qua omgaan met energieën ook. Tot voor mijn nabij-de-dood-ervaring voelde ik de emoties van anderen niet, althans niet bewust, zeker niet op een forum. Maar nu is dat wat anders. Vandaar dus ook dat ik me terugtrek. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 2 januari 2021
|
![]()
Kabu schreef:
Citaat:
Het voelen van energieën/emoties van anderen hoor ik vaker als bijwerking dwz als de weerstanden zijn gesmolten en dus onafscheidbaar bent van het geheel. Ik zal dit forum met een schuin oog volgen of ik ooit nog een post van Kabu ontwaar. Het ga je goed en zorg goed voor je zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Kasuaris
![]() Geregistreerd: 30 augustus 2020
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Donataris
|
![]()
Krijg ik automatisch toch nog een email binnen van webmaster@waarheidvinding met melding van jouw post. Geen erg hoor.
![]() Citaat:
Indien je de door mij HIER op 18-9-'20 geposte video "Samadhi part 2 (It's Not What You Think)" nog niet gezien, is dat een tip voor je. Daarin gaat het ook over een zwart gat. Alleen als de prachtige beelden en muziek zijn al de moeite. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Als je mijn posts sinds 30 juli vorig jaar doorsnuffelt kom je mogelijk nog wel wat interessants tegen in afwachting dat ik misschien hier nog is opduik. Zie ook mijn los bericht op 1 januari '21 > de terugkomst van Puppetji als kabu. Van 't zelfde. Doei. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Dignitaris
![]() Geregistreerd: 8 september 2017
|
![]() Citaat:
Ik onthoud dat het tenslotte pseudo-waarheden zijn die hier gedeeld worden. Je leest hier zelden iets dat zelfonderzoek mogelijk maakt of getuigd van inkijk. Vagebond niet te na gesproken. Wat ik zie zijn de vele surrogaat godjes die aanbeden worden: waarheid, realisatie, doorpakken, verenigde velden, absolute dit en datjes, kortom gesublimeerd gemis. Ik doe daaraan gaarne mee en soms, heel soms valt zo'n godje omver en is er een beetje ruimer zicht, een beetje klaarder licht. ![]() Au revoir maar geen adieu.
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|