Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Niet-forum-gerelateerde onderwerpen > Lang leve de lol

Lang leve de lol Tijdelijk forum voor degenen die niet aan zelfonderzoek wensen te doen. Dit onderdeel kan worden verwijderd.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 januari 2012, 12:28   #1
Naadje
Voormalig lid

Naadje's schermafbeelding

Standaard Handtekeningenactie voor Erwin Vermeulen

Via onderstaande link kun je een handtekening zetten om Erwin Vermeulen vrij te krijgen uit de gevangenis. Hij is vrijwilliger voor Sea Sheperd en wilde de massale afslachting van dolfijnen in Japan, documenteren. Hij wordt nu vastgehouden in een japanse gevangenis op verdenking van het duwen van iemand.

http://www.piepvandaag.nl/emailactie...se-gevangenis/
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2012, 16:13   #2
Mihaela
Singularis

Standaard

Wat zijn sommigen mensen moedig. Het vult weer mijn blik met hoop als ik zie dat er mensen zijn die hun hand uitsteken.. voor wat, of wie dan ook.
Het prikkelt me ook, om zelfs ook maar gauw mijn steentje bij te gaan dragen..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2012, 16:23   #3
Mihaela
Singularis

Standaard

ik zag vandaag een molletje, op de terug weg, na mijn werk.
Wat een schattig zacht wezentje.
Ze was aan het graven; ze kwam eruit; liep ze suf een beetje rond en toen groef ze ook nog een keer; ze kwam weer uit, en toen uiteindelijk ging ze helemaal onder de grond. Met wat een snelheid ook, wat een graaf machine zeg..
Pff.. gelukkig maar, want ik wilde maar zelf een gaatje voor haar maken, kon het niet over mijn hart krijgen om haar zo suf in de rondte te zien draaien.
Wat had ze een zacht mooie zwarte schattige vacht, en een leuke snoet. Drie kwart van haar vacht was super zacht en mooi en glanzend, de laatste stuk, bij haar kontje, was een beetje versleten, en ze had zo een pimelachtige staart. wat een dotje..
Wat zijn dieren wonderbaarlijk.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2012, 10:58   #4
Naadje
Voormalig lid

Naadje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat zijn sommigen mensen moedig. Het vult weer mijn blik met hoop als ik zie dat er mensen zijn die hun hand uitsteken.. voor wat, of wie dan ook.
Het prikkelt me ook, om zelfs ook maar gauw mijn steentje bij te gaan dragen..
Moedig zeker. Ik kan het niet aanzien hoe (deze) beesten worden afgeslacht. Als ik onverhoopt met dergelijke beelden geconfronteerd word, slaap ik er weer nachten niet van. Zo heb ik ooit 's per ongeluk een klein stukje gezien van zeehondjes die werden doodgeknuppeld, je krijgt er spontaan braakneigingen van.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon