Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2013, 11:45   #1
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Donaties

Het forum voldoet niet meer aan mijn verwachtingen en daarom gevoel ik ook niet langer de lust de financi?le lasten er van alleen te dragen.

Het is mij best dat jullie het forum als uitlaatklep voor je zielenroerselen gebruiken maar het heeft niks met de oorspronkelijke opzet van ZELF kennis te maken.

Het forum kost mij 440 euro per jaar nog afgezien van de tijd die ik er insteek en dat is me met het huidige gebazel 440 euro te veel.

Er staat vanaf vandaag bovenin een knop met 'Donate' die de mogelijkheid opent een bedrag tussen de 5 en 20 euro te storten. Het streefbedrag is dus 440 euro per jaar. Mocht dat bedrag niet per 1 januari 2014 gehaald worden is het, wat mij betreft, sluitingstijd.

Mocht het forum om andere redenen voortijdig moeten sluiten zal onder aftrek van de inmiddels gemaakte kosten het bedrag weer worden teruggestort.

Als het bedrag van 440 euro bereikt is verdwijnt de 'Donate' knop weer.

Groeten Gargamel
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 12:20   #2
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Dat had ik niet verwacht Renoir. Ik had voorvoelt dat je bezig was met een evt opheffen van het forum...., nee eerder dat het forum zou opheffen omdat het niet aan je verwachting voldoet. Ik had gerekend op April ( nav de eerste berichten op dit forum )dit jaar; einde verhaal nu deze uitkomst....

Verrassende draai.

Wij zullen zien en ik ben benieuwd WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 12:25   #3
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat had ik niet verwacht Renoir. Ik had voorvoelt dat je bezig was met een evt opheffen van het forum...., nee eerder dat het forum zou opheffen omdat het niet aan je verwachting voldoet. Ik had gerekend op April ( nav de eerste berichten op dit forum )dit jaar; einde verhaal nu deze uitkomst....

Verrassende draai.

Wij zullen zien en ik ben benieuwd WiNk
Heb je al een donatie gedaan?
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 12:29   #4
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Even los van het niet halen van je doelstelling en de donatie, E 440 euro betalen voor een forum vind ik toch al veel te veel en daar was ik al niet blij mee, toen je het een keer eerder noemde. Maar dat zal uiteraard aan mij liggen. Er zijn zat gratis fora mogelijkheden, waar je voor mijn gevoel heel veel op kwijt kunt, maar je zult je redenen hebben om het zo gedaan te hebben. Je geeft dit al langer aan, ik verwachtte zelf vorig jaar al dat het opgedoekt zou worden.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 12:46   #5
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Even los van het niet halen van je doelstelling en de donatie, E 440 euro betalen voor een forum vind ik toch al veel te veel en daar was ik al niet blij mee, toen je het een keer eerder noemde. Maar dat zal uiteraard aan mij liggen. Er zijn zat gratis fora mogelijkheden, waar je voor mijn gevoel heel veel op kwijt kunt, maar je zult je redenen hebben om het zo gedaan te hebben. Je geeft dit al langer aan, ik verwachtte zelf vorig jaar al dat het opgedoekt zou worden.
Als je dr niks voor over hebt dan doneer je toch niet ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 13:03   #6
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Mag het ook overgemaakt worden naar een bank/giro-rekening-nummer,
een nummer dat mij via privébericht wordt toegezonden ?
Dat eventuele terugstorten laat je dan maar lekker zitten.
Mars is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 13:07   #7
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Mag het ook overgemaakt worden naar een bank/giro-rekening-nummer,
een nummer dat mij via privébericht wordt toegezonden ?
Dat eventuele terugstorten laat je dan maar lekker zitten.
Helaas Mars, maar bedankt voor de getoonde bereidwilligheid.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 13:31   #8
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Als je dr niks voor over hebt dan doneer je toch niet ...
Ik heb idd letterlijk en figuurlijk zelden wat over voor (materiele) dingen die simpeler/eenvoudiger en goedkoper/gratis kunnen met het gewenste effect. En soms zelfs dat niet. En dat gaat overigens niet alleen maar over geld.

http://dutchminimalist.wordpress.com/minimalisme/
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 13:34   #9
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Dit is ook zoon gratis geval: http://www.yuku.com/
Mars is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 13:04   #10
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Even los van het niet halen van je doelstelling en de donatie, E 440 euro betalen voor een forum vind ik toch al veel te veel en daar was ik al niet blij mee, toen je het een keer eerder noemde. Maar dat zal uiteraard aan mij liggen. Er zijn zat gratis fora mogelijkheden, waar je voor mijn gevoel heel veel op kwijt kunt, maar je zult je redenen hebben om het zo gedaan te hebben. Je geeft dit al langer aan, ik verwachtte zelf vorig jaar al dat het opgedoekt zou worden.
De software is alleen al 400, het bedrag van 140 euro ben ik jaarlijks kwijt aan de serverruimte en behouden van de naam Zelfkennisforum.

Jouw internetvriendje vraagt dat overigens ook voor de serverruimte. Ik ben in voor iedere reductie van de kosten. Ik hou helemaal niet van schooien.

Het lijkt bijna chantage dat wanneer het streefbedrag niet gehaald wordt het forum zal sluiten, maar we zullen zien wat het jullie waard is om het in de lucht te houden.

Mij is het in de lucht houden tegenwoordig niets meer waard.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.