Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 June 2013, 10:06   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Er is wel meer getroll hier op het forum. Ook je schattige Lillylief heb ik zo ervaren naar mij toe, Mihaela. Daar lijk je het echter niet te zien of heb je een andere reden om haar enkel te overladen met hartjes. Haar reacties zeiden vermoedelijk meer over haarzelf dan over mij, maar het raakt mij wel gebruikt te worden voor iemands uiten van eigen ongenoegen.

Ik vraag me af waar je naar op zoek bent, Mihaela. Welke reacties van ons zouden jou rust geven? Je lijkt op een kruistocht om Hans aan de schandpaal te nagelen en geen rust te hebben voordat wij als massa hem met stenen bekogelen. Zoals ik de reacties lees, zien mensen echt zijn gedrag naar jou wel, maar zien ze een groter plaatje dan dat.

Dus omdat Lilylief jou zodanig benaderd heeft dat jou geraakt heeft, en omdat ik tegen Lilylief heb gezegd dat ik haar een warm hart draag ga jij nu op mij afgreageren Esradha?
Waarom ga jij niet, zonder lading, aan mij vragen wat ik ervan denk, over het gedrag van Lilylief naar jou toe?
Ja, het viel me op dat zij jou op een bepaalde manier benaderde, jij bleef in gesprek met haar dus kon ik niet inschatten wat dat met jou deed.

Ik zag dat hans mij pesterig benaderde, en ik gaf dat aan. Dat vervolgens de hele box in rep en roer is, en dat iedereen zichzelf opdringerig op mij richt ga ik gewoon antwoorden geven.
Hoe men iets verschuift, en de pest dat hans aan zichzelf heeft bij mij gelegd wordt, zoals door hans en ook door leden van het forum, waaronder jij nu ook, laat ik me voorbij gaan nu Es.

Ik zoek geen reacties van niemand op het forum op dit moment, ik zag wat hans deed en ik gaf dat aan. Dat men keer op keer in gesprek met mij daarover wilt gaan mag je ook gerust zien. Zoals jij nu ook weer in roert, in dat wat voor mij afgerond is.

Dit wat ik nu lees is duidelijk doordrenkt door je lading , dus kan ik verder niets mee..
Je blik is duidelijk nu vertroebeld Esradha, als je werkelijk met mij erover wilt praten wil ik jou antwoorden geven, maar als je nu in je geraaktheid iets wat bij jou knelt bij mij wilt leggen, laat ik het gewoon bij jou liggen.

Alsnog, als jij echt bereid bent om je lading los te laten, en erover wilt praten, gezien het feit dat jij vaker redelijkheid laat zien, vergeleken met de rest van de meute hier, zal je antwoorden geven.
Mihaela is offline  
Oud 12 June 2013, 10:10   #2
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Je benadert me zelf net zo min vanuit openheid.
In één ding heb je wel gelijk, dat ik geraakt ben.
Ik zit hier nu te huilen en heb even geen woorden meer.
Esradha is offline  
Oud 12 June 2013, 10:13   #3
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik zit hier nu te huilen en heb even geen woorden meer.
Dat vind ik oprecht zeer spijtig voor je Esradha.. Sterkte.
Mihaela is offline  
Oud 12 June 2013, 10:17   #4
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Je benadert me zelf net zo min vanuit openheid.
Ja dat klopt, sloot me direct bij het lezen van je tekst omdat het op mij onredelijk overkwam.
Alsnog als ik lees dat jij verdrietig bent opent uiteraard mijn hart direct, en zal je bij willen staan.
Ongeacht waarover wij nu 'discussiëren' draag ik jou een warm hart, en bewonder ik je moed hoe jij je proces hier laat zien, en hoe je ermee om gaat.
Mihaela is offline  
Oud 12 June 2013, 11:00   #5
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Je benadert me zelf net zo min vanuit openheid.
In één ding heb je wel gelijk, dat ik geraakt ben.
Ik zit hier nu te huilen en heb even geen woorden meer.
Hans is offline  
Oud 12 June 2013, 13:22   #6
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Je benadert me zelf net zo min vanuit openheid.
In één ding heb je wel gelijk, dat ik geraakt ben.
Ik zit hier nu te huilen en heb even geen woorden meer.
Wat raakt jou dan Esradha?
Vagebond is offline  
Oud 12 June 2013, 13:31   #7
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat raakt jou dan Esradha?
Mijn eigen pestverleden en heel veel dingen op het forum bij elkaar.
Ik kan er nog niet de vinger op leggen, buiten dat ik me zwaar k... voel vandaag.
Esradha is offline  
Oud 12 June 2013, 14:39   #8
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Mijn eigen pestverleden en heel veel dingen op het forum bij elkaar.
Ik kan er nog niet de vinger op leggen, buiten dat ik me zwaar k... voel vandaag.
Ach je boft nog Esradha, ik voel me morgen en overmorgen ook zwaar k...

Enkel oude energie (ervaringen uit het verleden) die nog in het lijf/hersencellen zitten en die getriggerd worden (gelukkig maar) en die even haar zegje doen.

Wat het lastige zijn kan is dat triggers vaak hand in hand staan oftewel (2x) elkaar doen verschijnen en dat je niet meer door de bomen het bos ziet maar zien dat het enkel verleden is kan wonderen doen.

Ik neem maar even aan dat terwijl je dit mogelijk leest er niets aan de hand is.

Het forum bestaat enkel uit lettercombinaties oftewel ik heb niet wat jij hebt met het forum m.a.w. het is maar schermpje met wat letters.

Lijkt mij heel geruststellend want dan hoef je het niet buiten je te zoeken.

Het geruststellende is ook dat er met jou niets mis is.

Er zit enkel wat oude onverwerkte/niet geuit kunnen hebbende energie in je die de boel van eieren maakt en je van alles laat voelen.

Ik ga weer eens een stukje varen, veel Liefs van Berend en excuses voor deze lettercombinaties.

Ps

Wat ik altijd deed als ik me k.... voelde is met de stopwatch opmeten hoe lang ik het voelen kon en vol kon houden, verbazende resultaten.
Aart is offline  
Oud 12 June 2013, 15:09   #9
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ik weet dat het oude energie is, Aart.
Daarom ga ik nu ook geen woorden geven aan de verhaaltjes die het op gang hebben geholpen.
Esradha is offline  
Oud 12 June 2013, 15:20   #10
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik weet dat het oude energie is, Aart.
Daarom ga ik nu ook geen woorden geven aan de verhaaltjes die het op gang hebben geholpen.
Ik ben blij dat het met jou goed gaat Esradha.

Aart is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.