Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 September 2011, 16:46   #1
Iris
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 4 September 2011
Berichten: 0
Standaard Wat is hier aan de hand?

Ha mensen,

Nou breekt me de klomp, en ga het gewoon eens vragen.

Een nieuw lid ben ik hier, harstikke leuk dacht ik. Vandaag keek ik naar de nieuwe berichten. Gosh, dat zijn er veel, ik ga lezen, fijn!

Maar het gemopper vliegt je om de oren hier. Het is echt ongelofelijk. En dan is mopperen nog een understatement voor wat ik allemaal net las.

Dan zit ik met van die vraagogen naar dat scherm te kijken, en denk hoe kan dat nou?

Op datzelfde forum wat een smiley bovenin de balk heeft, zelfkennis heet, mooie berichten staan van veel mensen, krijg ik nu het gevoel in een kleuterklas te zitten waar met zand gegooid wordt in de zandbak en als je pech hebt je de drol van de kat van de buren in je ogen krijgt want dat zit er ook nog tussen.

Is hier ruzie? Opendeurvraag lijkt me. Waar gaat het eigenlijk om?
Kan iemand dat in 1 zin samenvatten, zodat jullie eruit kunnen komen? Of willen jullie dat niet?

Ikke niet snap.

Gaarne bericht... met groeten!
Iris is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 16:57   #2
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris Bekijk bericht
Ha mensen,

Nou breekt me de klomp, en ga het gewoon eens vragen.

Een nieuw lid ben ik hier, harstikke leuk dacht ik. Vandaag keek ik naar de nieuwe berichten. Gosh, dat zijn er veel, ik ga lezen, fijn!

Maar het gemopper vliegt je om de oren hier. Het is echt ongelofelijk. En dan is mopperen nog een understatement voor wat ik allemaal net las.

Dan zit ik met van die vraagogen naar dat scherm te kijken, en denk hoe kan dat nou?

Op datzelfde forum wat een smiley bovenin de balk heeft, zelfkennis heet, mooie berichten staan van veel mensen, krijg ik nu het gevoel in een kleuterklas te zitten waar met zand gegooid wordt in de zandbak en als je pech hebt je de drol van de kat van de buren in je ogen krijgt want dat zit er ook nog tussen.

Is hier ruzie? Opendeurvraag lijkt me. Waar gaat het eigenlijk om?
Kan iemand dat in 1 zin samenvatten, zodat jullie eruit kunnen komen? Of willen jullie dat niet?

Ikke niet snap.

Gaarne bericht... met groeten!
Ha Iris, ik ben de zandbak nog niet ontgroeid, hij blijkt zelfs de vorm aangenomen te hebben van mijn vroegere grote mensen wereld, waarvan het forum gewoon weer een afspiegeling is, althans wat mij betreft.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 17:08   #3
Iris
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 4 September 2011
Berichten: 0
Standaard

Dank je voor je reactie.

Ik vind het gewoon zo zonde.

En natuurlijk mogen we zandbakken. We hoeven er niet eens uit te groeien. Ik zal zelf ook best van die bakken hebben.

Maar ja, een goeie zandbakkleuterruzie, om in de vergelijking te blijven, zijn allemaal kindjes die boos en verdrietig zijn, niet eens meer weten waar de ruzie over gaat, en dan uiteindelijk is er een "groot mens" die de boel uit elkaar haalt. En dat blijkt dat geen van die kindjes die ruzie nou zo fijn vond, ze zochten elkaar op omdat ze iets wilden delen.

Dat bedoel ik maar, ik kan me niet indenken dat iemand hier nou blij van wordt, van schelden of uitgescholden worden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van nature zo in elkaar zit ook.

Maar goed... ik vind het echt jammer.

Zoveel mooie stukken gelezen, van jou, van ********** weet ik nog, en ik verwacht hier echt geen pais en vree want in het "echte leven" word er ook wel eens een rechtse hoek uitgedeeld.

Ik hoop dat het zich weer oplost.
Iris is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 17:29   #4
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Iris, dank je wel voor het inzicht, ik zal niet meer mopperen.

Als kind ben ik het vaak niet eens geweest met de zienswijze van mijn opvoeders.

Toen heb ik ook wel gemopperd maar ik moest altijd het onderspit delven, ik was afhankelijk van mijn opvoeders.

Nu als volwassene wordt dat toen niet gehoorde kind in mij door verschillende triggers/ervaringen van vroeger hier geactiveerd en zo begint het mopperen, ik was me daar niet van bewust, tot op heden.

Ik hoop niet dat je gaat mopperen over 5 zinnen i.pv. 1.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 19:01   #5
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris Bekijk bericht

En dat blijkt dat geen van die kindjes die ruzie nou zo fijn vond, ze zochten elkaar op omdat ze iets wilden delen.
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 14:25   #6
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris Bekijk bericht
Ha mensen,

Nou breekt me de klomp, en ga het gewoon eens vragen.
Op datzelfde forum wat een smiley bovenin de balk heeft, zelfkennis heet, mooie berichten staan van veel mensen, krijg ik nu het gevoel in een kleuterklas te zitten waar met zand gegooid wordt in de zandbak en als je pech hebt je de drol van de kat van de buren in je ogen krijgt want dat zit er ook nog tussen.
Leuk gevonden met de drol van de kat van de buren..

Ja, je hebt gelijk Iris.

wat mij betreft..
Ik heb verschillende karakter eigenschappen. Ik kan me zeer warm en begripvol opstellen en zijn, en ik kan ook onredelijk en fel reageren. Als ik me op mijn ietwat te lange tenen getrapt voel, ga ik me verdedigen(eigenlijk is dat aanvallen). Ik vind het heel jammer dat het nog steeds zo is, maar eerlijk is eerlijk..
Het is kinderachtig wat (zal ik alleen maar namens mezelf praten dan) ik doe.

Hoe zit het bij jou Iris? Hoe ben jij? Hoe sta jij in het leven wat betreft boosheid;irritaties; woede; felheid?

**********
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 15:46   #7
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Leuk gevonden met de drol van de kat van de buren..

Ja, je hebt gelijk Iris.

wat mij betreft..
Ik heb verschillende karakter eigenschappen. Ik kan me zeer warm en begripvol opstellen en zijn, en ik kan ook onredelijk en fel reageren. Als ik me op mijn ietwat te lange tenen getrapt voel, ga ik me verdedigen(eigenlijk is dat aanvallen). Ik vind het heel jammer dat het nog steeds zo is, maar eerlijk is eerlijk..
Het is kinderachtig wat (zal ik alleen maar namens mezelf praten dan) ik doe.

Hoe zit het bij jou Iris? Hoe ben jij? Hoe sta jij in het leven wat betreft boosheid;irritaties; woede; felheid?

**********
Vooalsnog kan ik niet reageren, want m'n computer crashte gisteravond en ik moet redden wat er nog te reden valt. Dat is er actueel voor mij aan de hand.

CU guys laterz...
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 16:19   #8
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Vooalsnog kan ik niet reageren, want m'n computer crashte gisteravond en ik moet redden wat er nog te reden valt. Dat is er actueel voor mij aan de hand.

CU guys laterz...
Succes Renoir.

Rob is handig met de computer, en als iets is wat hij voor jou op afstand kan doen/bijdragen, vraag gerust zei hij. (het gaat niet over Rob van dit forum).
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 20:26   #9
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Succes Renoir.

Rob is handig met de computer, en als iets is wat hij voor jou op afstand kan doen/bijdragen, vraag gerust zei hij. (het gaat niet over Rob van dit forum).
Hartelijk dank voor het aanbieden Florentine, ik ben evenwel ook tamelijk handig met de computer. Vanwege het anoniem surfen heb ik een linutop minicomputertje met geheugenchip ipv van harde schijf voor gebruik met het internet. Die reset zichzelf weer na het uitzetten en is dan meteen ook het virus kwijt. Maar ik had hem even uitgeleend en in een vlaag van overmoed heb ik m'n desktop computer gebruikt en dat was meteen raak.

Is Rob iemand die ik, of wij hier kennen vanwege de vanzelfsprekendheid waarmee je hem hier introduceert ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 21:19   #10
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Hartelijk dank voor het aanbieden Florentine, ik ben evenwel ook tamelijk handig met de computer. Vanwege het anoniem surfen heb ik een linutop minicomputertje met geheugenchip ipv van harde schijf voor gebruik met het internet. Die reset zichzelf weer na het uitzetten en is dan meteen ook het virus kwijt. Maar ik had hem even uitgeleend en in een vlaag van overmoed heb ik m'n desktop computer gebruikt en dat was meteen raak.

Is Rob iemand die ik, of wij hier kennen vanwege de vanzelfsprekendheid waarmee je hem hier introduceert ?
Hij is vanzelfsprekend in mijn leven, en hij bood gewoon steun toen ik aan hem aan gaf dat 1 van mijn madepiraten in nood is..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.