Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 May 2013, 17:05   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Mihaela's arena

Mijn laatste opmerkingen die ik getypt heb, gisteren en vandaag, zijn verwijderd zie ik..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Mihaela is offline  
Oud 24 May 2013, 17:12   #2
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn laatste opmerkingen die ik getypt heb, gisteren en vandaag, zijn verwijderd zie ik..
Lig niet te zeiken Mihaela, je laatste quote sloeg kant nog wal toen die vier quotes van Aad en mij zijn weggevallen, dus die is vanzelfsprekend, als volstrekt zonder enige aansluiting ook weggehaald. Van gisteren weet ik niks.
Rennie is offline  
Oud 24 May 2013, 17:15   #3
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Lig niet te zeiken Mihaela, je laatste quote sloeg kant nog wel toen die vier quotes van Aad en mij zijn weggevallen, dus die is vanzelfsprekend, als volstrekt zonder enige aansluiting ook weggehaald. Van gisteren weet ik niks.
Censuur dus! Is ok Renoir (maar niet heus), ik ben in Roemenië geboren, onder Ceausescu heb ik geleerd om met censuur om te gaan. De stap naar het forum is voor mij niet zo groot daardoor... geen drempelvrees, voel me hier thuis...
Mihaela is offline  
Oud 24 May 2013, 17:22   #4
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Censuur dus! Is ok Renoir (maar niet heus), ik ben in Roemenië geboren, onder Ceausescu heb ik geleerd om met censuur om te gaan. De stap naar het forum is voor mij niet zo groot daardoor... geen drempelvrees, voel me hier thuis...
Ga dan maar vijf minuten stampvoeten, tien minuten je adem inhouden, of een half uur in het bos schreeuwen, ik word er niet warm of koud van.
Rennie is offline  
Oud 24 May 2013, 17:25   #5
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ga dan maar vijf minuten stampvoeten, tien minuten je adem inhouden, of een half uur in het bos schreeuwen, ik word er niet warm of koud van.
Je hoef niet warm van te worden Renoir, je pleegt censuur en ik laat jou dat weten. Ik hoef niet te stampen, ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt. Ik hoef mijn adem niet in te houden, het is niet gezond voor een levend mens.
Jij mag je je schamen dat jij censuur pleegt, en vervolgens ook zulk taal gebruikt, als ik je daar attent op maak.

Overtreding van Renoir weer! Weer 1 Strafpunt!
Mihaela is offline  
Oud 24 May 2013, 17:27   #6
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hoef niet warm van te worden Renoir, je pleegt censuur en ik laat jou dat weten. Ik hoef niet te stampen, ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt. Ik hoef mijn adem niet in te houden, het is niet gezond voor een levend mens. Maar jij mag je je schamen dat jij censuur pleegt, en vervolgens ook zulk taal gebruikt als ik je daar attent op maak.

Overtreding van Renoir weer! Weer 1 Strafpunt!
Mihaela, wat ben je toch een humorvolle schoonheid.
Aart is offline  
Oud 24 May 2013, 17:25   #7
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Censuur dus! Is ok Renoir (maar niet heus), ik ben in Roemenië geboren, onder Ceausescu heb ik geleerd om met censuur om te gaan. De stap naar het forum is voor mij niet zo groot daardoor... geen drempelvrees, voel me hier thuis...
Mihaela, heb jij gezien waar het om ging?

Renoir had ergens een naam niet vermeldt en ik vroeg hem welke naam hij bedoelde en dat hij als hij die naam ging plaatsen ook onze communicatie m.b.t. om welke naam het ging kon verwijderen omdat die communicatie niet terzake was.

Ik voelde de ellende van uw kant al aankomen dus uw bericht kunt u terug vinden onder ALGEMEEN, LEKKER BABBELEN, Aart`s losse flodders/off-topics.

Mihaela, ben jij je er van bewust dat door oude ervaringen je mogelijk door het brilletje kijkt van oude ervaringen?

Die bril van oude ervaringen wil namelijk zien wat tie zien wil.
Aart is offline  
Oud 24 May 2013, 17:26   #8
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Zo, los je ruzies op?


Lijkt mij meer een topic; hoe maak ik ruzie.
Aart is offline  
Oud 24 May 2013, 17:27   #9
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Zo, los je ruzies op?

Vraag dat aan Renoir, hij heeft met iedereen ruzie, en hij lost ze op door mensen weg te jagen, of ze te censureren..
Mihaela is offline  
Oud 24 May 2013, 17:29   #10
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Mihaela, heb jij gezien waar het om ging?

Renoir had ergens een naam niet vermeldt en ik vroeg hem welke naam hij bedoelde en dat hij als hij die naam ging plaatsen ook onze communicatie m.b.t. om welke naam het ging kon verwijderen omdat die communicatie niet terzake was.

Ik voelde de ellende van uw kant al aankomen dus uw bericht kunt u terug vinden onder ALGEMEEN, LEKKER BABBELEN, Aart`s losse flodders/off-topics.

Mihaela, ben jij je er van bewust dat door oude ervaringen je mogelijk door het brilletje kijkt van oude ervaringen?

Die bril van oude ervaringen wil namelijk zien wat tie zien wil.
Aart, ik vind je ietwat blind in je herhalingen.
Ga iemand anders een bril aanpraten, mijn zich is goed zeiden ze bij Pearl...
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.