Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 January 2015, 23:48   #1
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard Outfit site

Kwam net op de site en vond de nieuwe outfit. Aangenaam verrast.
Ik vind het mooi, helder en overzichtelijk. Compliment voor deze opmaak.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 00:21   #2
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Kwam net op de site en vond de nieuwe outfit. Aangenaam verrast.
Ik vind het mooi, helder en overzichtelijk. Compliment voor deze opmaak.
Ha Ulla, ik vond deze lay-out ook mooi. Het is nog niet helemaal af en daarnaast heb ik een probleem want ik moest de nieuwe homepage de opstartpagina, de zogenaamde index.php, geven. Dat is dus www.waarheidvinding.nl/index.php en het forum is nu afhankelijk gelinkt met www.waarheidvinding.nl/forum.php. Dat wil zeggen dat Google en andere zoekmachines die altijd starten bij index.php nu op de nieuwe homepage komen en niet meer op het forum om daar te kunnen indexeren. Dat probleem moet ik nog zien op te lossen.
  Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 00:34   #3
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Heb het ook net gezien. Mooi inderdaad, en nu is het forum binnen een "context" en dat is wel zo duidelijk. Ben ook benieuwd of het nieuwe bezoekers trekt zo. Top!
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 00:54   #4
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Heb het ook net gezien. Mooi inderdaad, en nu is het forum binnen een "context" en dat is wel zo duidelijk. Ben ook benieuwd of het nieuwe bezoekers trekt zo. Top!
Het is nu meer 'verscholen' de bezoekersaantallen zijn kleiner, zag ik.
  Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 07:14   #5
Ben
Vicaris
 
Geregistreerd: 19 September 2014
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het is nu meer 'verscholen'.
Ont'dekken dan maar.
Ben is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 11:00   #6
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Bekijk bericht
Ont'dekken dan maar.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 07:39   #7
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ha Ulla, ik vond deze lay-out ook mooi. Het is nog niet helemaal af en daarnaast heb ik een probleem want ik moest de nieuwe homepage de opstartpagina, de zogenaamde index.php, geven. Dat is dus www.waarheidvinding.nl/index.php en het forum is nu afhankelijk gelinkt met www.waarheidvinding.nl/forum.php. Dat wil zeggen dat Google en andere zoekmachines die altijd starten bij index.php nu op de nieuwe homepage komen en niet meer op het forum om daar te kunnen indexeren. Dat probleem moet ik nog zien op te lossen.
Het gaat idd een beetje met een omweg en als je dan naar de nieuwe berichten wilt moet je via forum en vandaag. Dat kun je (voorlopig) wel oplossen door de directe link van het forum zelf met /forum.php/url als url in je favorieten te zetten. Misschien dat je dat ook ergens aan kunt geven in een apart handleiding knopje dat het anders opgelost kan worden. Het kan ook een voordeel zijn als iedereen eerst op de outfit site terecht komt. Je wordt indirect of direct elke keer herinnerd wat de bedoeling is en het forum staat er met grote koeien letters op dus zo erg is het nu ook weer niet.
En de eerste mensen weten meteen waar ze aan beginnen. Je lost het vast op en tot dan is het geen echt probleem. Het is in ieder geval zo mooi en heel duidelijk wat de bedoeling is. Succes ermee!
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 09:24   #8
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Mooie site! Ik ben benieuwd wat je er nog meer aan informatie gaat plaatsen. Ik kon tenminste nog niet alle pagina's aanklikken.

Wat de navigatie betreft. Mij persoonlijk stoort het nog niet zo om even door te moeten klikken naar het forum en wat Ulla ook zegt, je kan de nieuwe link in je favorieten aanpassen. Wat me wel opvalt, is als je vanuit nieuwe berichten links boven op waarheidvinding.nl klikt om terug te gaan naar het forumoverzicht, dat dit doorgelinkt staat naar de nieuwe index-pagina. Mag dit woordje alvast doorgelinkt worden naar het forum, zodat je eenmaal op het forum ook op het forum blijft?
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 10:34   #9
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Mooie site! Ik ben benieuwd wat je er nog meer aan informatie gaat plaatsen. Ik kon tenminste nog niet alle pagina's aanklikken.

Wat de navigatie betreft. Mij persoonlijk stoort het nog niet zo om even door te moeten klikken naar het forum en wat Ulla ook zegt, je kan de nieuwe link in je favorieten aanpassen. Wat me wel opvalt, is als je vanuit nieuwe berichten links boven op waarheidvinding.nl klikt om terug te gaan naar het forumoverzicht, dat dit doorgelinkt staat naar de nieuwe index-pagina. Mag dit woordje alvast doorgelinkt worden naar het forum, zodat je eenmaal op het forum ook op het forum blijft?
Dit is nog maar een eerste opzet of het werkt, dan pas kan de rest zijn beslag krijgen.
Bij beide linken, zowel de afbeelding als de naam, hierboven lukt dat niet omdat deze automatisch naar de index.php verwijst (geen verandering mogelijk), bij de onderste link op de balk aan de bodem, maar daar heb je minder aan, gaat dat wel.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 14:28   #10
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dit is nog maar een eerste opzet of het werkt, dan pas kan de rest zijn beslag krijgen.
Bij beide linken, zowel de afbeelding als de naam, hierboven lukt dat niet omdat deze automatisch naar de index.php verwijst (geen verandering mogelijk), bij de onderste link op de balk aan de bodem, maar daar heb je minder aan, gaat dat wel.
Toch gelukt .

De bovenstaande linken blijven op het forum, de onderste link keert terug naar homepage.

Na een aanpassing van de index naam doet ie uut weer niet met Firefox maar wel met Internet explorer. Graag feedback als het toch niet blijkt te werken.
  Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.