|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
7 November 2020, 18:15 | #1661 | |||||||||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is echt je fixatie, en je 'verhalen verzinnen' talent. Die heeft geen woord over jou gerept. Waarom zou hij? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik trouwens dus ook. Zie jij echt niet wat een heftig en beladen mens jij bent? Goed, zoek me niet meer op, en je hebt je gewenste rust. Simpel toch? |
|||||||||
7 November 2020, 20:26 | #1662 | |||||||||||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgens mij is er hier maar 1 gefixeerd Mihaela en dat ben jij. Jij bent gefixeerd op het idee dat Vagebond verslaaft is aan ene kabu en daarom niets anders kan dan door die bril kijken. Sorry dat ik je uit de droom help, maar je ziet dat echt verkeerd. Ik praat gewoon over kabu omdat jij het er over hebt, zoals je ook steeds weer opnieuw ene W. stal blijft halen, wat voor mij allang en breed oud nieuws is maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon nog over hem kan hebben en teksten van hem kan waarderen ect. Zo kan ik het ook gewoon over kabu hebben omdat ik met kabu nu eenmaal een leuke tijd gehad heb, dus als ik dan vervolgens wil herkauwen, wat kabu oke vond heeft hij gezegd, ga ik dat gewoon forumsgewijs herkauwen of jij dat nu wel of niet leuk vind Mihaela. Het is mijn zaak en het gaat jou geen jota aan wat ik wel of niet over iemand wel of niet schrijf. Citaat:
Zeg mihaela, even wat anders, je bent, gezien je reakties wel een beetje gevoelig op het hele onderwerp kabu, hoe komt dat? Want ik ben er verder niet gevoelig op, dus vertel? Waarom zou ik niet over jou mogen praten als ik met kabu klets Mihaela, er wordt wel eens gepraat over mensen in een conversatie, we noemen dat info uitwisselen. Ik neem toch aan dat jullie ook info over mijn schrijven met elkaar hebben uitgewisseld of heeft hij je die mails gestuurd en heb jij er verder braaf niks over gezegd? Je denkt toch hoop ik niet dat ik dat geloof, of wel soms..( niet dat het erg is overigens dat er binnen de context van wat jullie zagen over hebben gehad, hoe kort ook) Citaat:
We kunnen het echter ook over de wortel van het probleem hebben. De wortel in het vorige jaar ligt. En de pijn die jij daar ervaren hebt omdat ik je afwees in je vraag naar de manier waarop ik bezig ben met bewustzijns huppelpup blabla. Kijk Mihaela ik kan en kon je daar eenvoudigweg niet in tegemoet komen omdat je niet snap wat ik zeg en er dan vervolgens op gaat zitten schijten zoals je ook de afgelopen dagen heb gedaan. Kijk dat doet wat met mij. Ik wordt er in elk geval niet toeschietelijker van, dat kan ik je wel vertellen. Zoals ik al zei: "je hebt het echt goed verbruid bij Vagebond en dat is niet zomaar weer oké", want ik moet tot mijn spijt erkennen dat ik wel wat W.-trekjes heb die kant uit. Je zult dus echt aan mij moeten kunnen laten zien dat je je frustratie op een andere, meer volwassen manier kan kanaliseren, want ik accepteer geschijt alleen nog maar tot op zekere hoogte en dan is het echt klaar wat mij betreft. Als je ergens pijn van hebt zeg het dan gewoon. Ik heb ergens pijn van en ik vertrouw Mihaela niet langer en dat is er niet beter op geworden sinds ik hier weer schrijf. Want Mihaela ik ben de vorige keer vertrokken vanwege jou geouwehoer en in je hoofd vastgezette verzinsels waar geen kruit tegen opgewassen is. Dus ik ben gegaan na vele pogingen je op andere gedachten te brengen. Deze keer ga ik niet vanwege jou gedrag. Ik blijf en probeer zo goed en zo kwaad mogelijk rond jou mijn ding te doen zodat jij met je idiotieen mij in elk geval niet komt lastig vallen in mijn proces. En ja ik weet dat je het goed bedoeld maar die gedachten van jou kloppen heel vaak gewoon niet en dat gaat je hoofd maar niet in. Dus nee, ik kan geen vrienden met je zijn op die manier. Ik denk dat jij degene moet zijn die loslaat. Je gedachten omtrent hoe dingen bij mij en/of anderen zijn, zul je los moeten laten mihaela. Meer kan ik er niet van maken...Het is allemaal goed bedoelt dit... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou ja dit na aanleiding van je vraag.... Citaat:
Tot ziens... |
|||||||||||
17 November 2020, 18:56 | #1663 |
Kasuaris
|
Vanwege forumvervuiling...
|
19 November 2020, 00:02 | #1664 |
Actuaris
|
Wie vermorzelt nu wie?
*volgt moddergevecht als spannende match*
|
19 November 2020, 11:31 | #1665 |
Kasuaris
|
*
|
20 November 2020, 13:07 | #1666 |
Kasuaris
|
Jij ziet een moddergevecht, waar maak jij uit op dat het om een moddergevecht gaat Sammie. Jij kijkt verder dan je neus lang is, dus je kan vast achter de geschreven woorden kijken. Shoot...
Wie vermorzeld nu wie? Zeg jij...? Of moet het wellcht zijn... Wat vermorzeld nu wat? Geen idee, zegt u het maar... En/of wordt er überhaupt wel iets vermorzeld? Als er al iets te vermorzelen valt. En/of moet er wel iets vermorzeld worden? Valt er iets te vermorzelen? Sammie? Zomaar ff wat vraagjes... |
21 November 2020, 00:38 | #1667 |
Actuaris
|
|
21 November 2020, 00:40 | #1668 | |
Actuaris
|
Citaat:
|
|
21 November 2020, 02:33 | #1669 |
Kasuaris
|
En dat rijmt hoe met 'wie vermorzeld nu wie?'?
En wat draagt volgens jou de kreet '*volgt moddergevecht als spannende match*' bij aan waarheidsvinding Sammie want daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. |
21 November 2020, 02:47 | #1670 |
Actuaris
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|