13 April 2017, 12:00 | #1441 | |
Geen lid
|
Citaat:
|
|
13 April 2017, 12:10 | #1442 | ||
Geen lid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
13 April 2017, 15:44 | #1443 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Zorg jij eerst dat jij van je dochter leert houden, en je man respecteert, en hem hier niet als een oude domme man beschildert. Muts, dit is een Bewustwordingsforum, geen geluks forum. Toen hier op het forum baby's verbrand werden, horde ik jou echt niets zeggen. Omdat ik dat aan het licht breng, ontbeekt mij aan geluk? Wat een muts! zulke idioten snappen er echt niets van.. |
|
13 April 2017, 15:46 | #1444 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Echt lachwekkend ben je. |
|
13 April 2017, 16:28 | #1445 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Katerie heeft foto's van Sterre het kleinkind gebruikt, zonder haar toestemming, foto's van nazi's bij gedaan, met de opmerking dat hij de baby's gaat verbranden. Sterren vond dat zeer ernstig, en vroeg om dit recht te zetten. Wat deed jij? Katerie kreeg een timeout, later kwam hij terug op het forum, met een excuusbrief die duidelijk niet gemeend was, want binnen een paar uur begon hij weer over het verbranden van babys. Een paar mensen vonden dat onaanvaardbaar, en ze hebben hun bijdrage hier be?indigd. Sterre, Kweetniet en NN. Wegjagen heet dat, op een onfatsoenlijke manier. Als de organisatie van het forum niet fatsoenlijk optreedt, zijn wij allemaal medestanders van gruwel. Ik sta dat niet toe, en ik roep je ter verantwoording. Ik stop niet totdat jij dit recht zet, en op iedere bijdrage van je, ga ik je dit herrineren. Wat deed je daarna, toen ik de nadruk legde op de noodzaak om het onderwerp van verbranden van baby's met een serieuze blik te bekijken? Jij opende een nieuwe quote als afleiding, met een quiz, wie de grootste hork is. Jouw handelen getuigt er van bewust NIET kijken naar wat zich voorgedaan heeft. De quiz was juist om de boel in beweging te houden, om maar niet serieus op in te gaan op wat ons allemaal aan gaat. Ik heb het over de gruwelijke manier van omgaan met mede leden, privé gegevens en privé foto's van forum leden misbruiken, en over een onaanvaardbare manier wat betreft schrijven over baby's. Kan jij mij uitleggen waarom jij de oproep van Sterren niet serieus nam, en die van Rob wel? Waarom, in de twee genoemde gevallen, anders optreden? Wijziging aangebracht door Mihaela op 13 April 2017 om 17:13. |
|
13 April 2017, 17:00 | #1446 | ||
Asprirant lid
|
Citaat:
Maar even ernstig ook Miha, je blijft je maar opwinden om dat baby's verbranden verhaal. Citaat:
Dus blijf maar voort van je oren maken. Het wekt de lach in mij op.
13 April 2017, 17:02 | #1447 |
Asprirant lid
|
Wie zou Mihaela zijn zonder haar verhaal?
13 April 2017, 17:08 | #1448 | |
Actuaris
|
Citaat:
En jij kunt nog honderd keer zeggen dat ik een liefdeloze moeder ben omdat dat in jouw kraam past en omdat jij hier zogezegd dingen gelezen hebt waar ik mij totaal niet van bewust ben... Hewel, kan zijn, ik kan je alleen maar beklagen dat je je zo vastbijt in je eigen ongeluk... En wat dat van die dode kindjes betreft... Ik had katerie (want ik veronderstel dat het van haar komt; ik heb het niet gelezen) al langer af geschreven... Voor de rest lees ik hier nog maar sporadisch, dus de groeten en tot de volgende clash... Het ga je goed voor zover dat voor jou mogelijk is... |
|
13 April 2017, 17:10 | #1449 |
Kasuaris
|
|
13 April 2017, 17:19 | #1450 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Mannelijkheid straalt er in ieder geval niet van af, daar heeft ze gelijk in.. Lol |
|