Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 April 2017, 12:00   #1441
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Sorry even tussendoor jullie gesprek..je werkt m.i. niet aan jezelf als je gaat moraliseren en je moraal gaat opleggen naar anderen toe..dan zoek je het toch nog buiten jezelf. Je zegt immers niet voor niets dat je dan op dit forum niet op het juiste adres bent.
Je hebt het tweede deel niet gearceerd waar staat 'waaraan ook jezelf bent gehouden.'.

Oud 13 April 2017, 12:10   #1442
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Schelden, waar heb jij het over?
Het is toch de standaard manier van communiceren hier op het forum, of niet?
Nee dat is het niet, er is hier niks op tegen een ego te kwetsen dat is wat anders. In stoor me niet aan je gescheld maar heb het op jezelf teruggeworpen met de verholen vraag waarvoor je het nodig hebt. Het is een aanleiding tot het doen van zelfonderzoek.

Citaat:
Ik zag jou niets tegen Ben zeggen toen hij soortgelijke woorden gebruikte, of je nieuwe aanwinst,Katerie, die de baby's verbrandde, je kleinkind ook, Rosa, of hoe ze ook heet. Oh ja, Rosalie.
Daar maakte jij toch ook geen bezwaar tegen, toen Ben dezelfde woorden gebruikte.
Niet zo scheinheilig doen Renoir.
Je kan niet eentje toestaan, en dan hopen dat de rest in het gareel blijft lopen.
Wat je geeft( toestaat), krijg je gewoon terug.
Ik scheldde niet.
Ik gaf je terug wat je zelf geeft, pshychopatische narcist...

Trouwens, het is de betekenis en de waarde die jij zelf aan woorden geeft. Psycho..

er zijn. er maar letters...
Onderzoek je gedachten erover.. Succes !
Ik meet met twee maten, de een begrijpt het en de ander niet zodat er wat meer toelichting nodig is. Die toelichting is je gegeven maar je staat jezelf niet toe die betekenis te doorgronden want je wilt je tekort gedaan blijven voelen en moet daarom je boosheid blijven voeden door je gevoel van onrechtvaardigheid te exploiteren. Ego's zijn energie vretende uitvindingen.

Oud 13 April 2017, 15:44   #1443
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Indien je dat door hebt; is het leuk voor jou dat je dat doorhebt...
Maar als je het dan toch weet; wat doe je hier dan nog???
Als jij het doorhebt wat kan jou dan nog de zever van Renoir, of van weet ik wie schelen???

Kan het zijn dat je het zelf nog niet doorhebt en dat je in een zelfverzonnen verhaal blijft hangen onafhankelijk van wat Renoir al of niet voor goeds of voor kwaad doet???

Mihaella, wat met alle macht van de wereld blijf je voor je uitduwen omdat je waarschijnlijk de kracht en/of de moed niet hebt om er naar te kijken...
AUB zoek hulp en aan jouw voortdurende verwijten naar Jan en alleman te horen moet het inderdaad iets verschrikkelijk zijn dat jou werd aangedaan...
Maar eerst en vooral, zelfs als je er helemaal niets aan kon doen, vergeef je zelf, vergeef zelfs jezelf indien alleen al het idee dat je het achter je zou kunnen laten je doet kokhalzen...
Niemand kan doorleven met voortdurend gedachten aan de hel op zijn hielen... Ook jij en misschien vooral jij hebt het recht om gelukkig te zijn... Maar het is aan jou en aan jou alleen om het jezelf te gunnen...
Marie, een liefdeloze moeder zoals jij heeft er echt niets aan te reiken aan een ander. Iemand zoals jij, die haar dochter een monster noemt op een forum vol vreemde, omdat je dochter niet goed genoeg kan leren in jou ogen, heeft het voor mij het afgedaan.
Zorg jij eerst dat jij van je dochter leert houden, en je man respecteert, en hem hier niet als een oude domme man beschildert.

Muts, dit is een Bewustwordingsforum, geen geluks forum.

Toen hier op het forum baby's verbrand werden, horde ik jou echt niets zeggen.
Omdat ik dat aan het licht breng, ontbeekt mij aan geluk?
Wat een muts!

zulke idioten snappen er echt niets van..
Mihaela is offline  
Oud 13 April 2017, 15:46   #1444
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik heb medegedeeld wat ik je zie doen en heb verder niet zo'n belangstelling in het van je afhouden ervan door je focus op externe factoren. Het eigen aandeel in het bewustwordingsproces is bij mij in goede handen kan ik je verzekeren en wordt snel doorzien door gedegen zelfonderzoek.
Hahahahaha..
Echt lachwekkend ben je.
Mihaela is offline  
Oud 13 April 2017, 16:28   #1445
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:

Ik meet met twee maten, de een begrijpt het en de ander niet zodat er wat meer toelichting nodig is.
Rob de gegevens werden openbaar gemaakt, en Anja kreeg zonder mogelijke overleg een ban, later toen ze met een ander naam terug kwam, kreeg ze weer een ban.
Katerie heeft foto's van Sterre het kleinkind gebruikt, zonder haar toestemming, foto's van nazi's bij gedaan, met de opmerking dat hij de baby's gaat verbranden.
Sterren vond dat zeer ernstig, en vroeg om dit recht te zetten. Wat deed jij?
Katerie kreeg een timeout, later kwam hij terug op het forum, met een excuusbrief die duidelijk niet gemeend was, want binnen een paar uur begon hij weer over het verbranden van babys.
Een paar mensen vonden dat onaanvaardbaar, en ze hebben hun bijdrage hier be?indigd.
Sterre, Kweetniet en NN.
Wegjagen heet dat, op een onfatsoenlijke manier.
Als de organisatie van het forum niet fatsoenlijk optreedt, zijn wij allemaal medestanders van gruwel.
Ik sta dat niet toe, en ik roep je ter verantwoording.
Ik stop niet totdat jij dit recht zet, en op iedere bijdrage van je, ga ik je dit herrineren.

Wat deed je daarna, toen ik de nadruk legde op de noodzaak om het onderwerp van verbranden van baby's met een serieuze blik te bekijken? Jij opende een nieuwe quote als afleiding, met een quiz, wie de grootste hork is.
Jouw handelen getuigt er van bewust NIET kijken naar wat zich voorgedaan heeft.
De quiz was juist om de boel in beweging te houden, om maar niet serieus op in te gaan op wat ons allemaal aan gaat. Ik heb het over de gruwelijke manier van omgaan met mede leden, privé gegevens en privé foto's van forum leden misbruiken, en over een onaanvaardbare manier wat betreft schrijven over baby's.
Kan jij mij uitleggen waarom jij de oproep van Sterren niet serieus nam, en die van Rob wel?
Waarom, in de twee genoemde gevallen, anders optreden?

Wijziging aangebracht door Mihaela op 13 April 2017 om 17:13.
Mihaela is offline  
Oud 13 April 2017, 17:00   #1446
katerie
Asprirant lid

Standaard

Citaat:

@Marie: Muts, dit is een Bewustwordingsforum, geen geluks forum.

Marie zat zich te verkneukelen voor het door mij aangestoken vuur waar ze haar eigen dochter mee opgegooid had!

Maar even ernstig ook Miha, je blijft je maar opwinden om dat baby's verbranden verhaal.

Citaat:
...Ik reageer heel bewust, en in proportie met dat wat plaats gevonden heeft. Dat heet harmonie, synergie, en situaties niet uit de weg gaan, maar dat doen wat op dat moment gevraagd wordt.
De situatie vraagt hier om, en ik ben de enige die dat werkelijk inziet.

Er zijn mensen beledigd, gekwetst, baby's op de brandstapel gezet, en ik herriner jullie dat.
...
wij gaan niet verder tot dat dit niet onderzocht en besproken wordt.

Jullie zijn lachwekkend en scheinheilig!
Scheinheilig vind ik jou niet, erg bewust ook niet, lachwekkend wel.

Dus blijf maar voort van je oren maken.
Het wekt de lach in mij op.
Oud 13 April 2017, 17:02   #1447
katerie
Asprirant lid

Standaard

Citaat:
@Miha: ...waarschijnlijk wordt jij, zoals dat ook elders op dit forum het geval is, gegrepen door het verhalende...
Wie zou Mihaela zijn zonder haar verhaal?
Oud 13 April 2017, 17:08   #1448
marie
Actuaris

Standaard

Citaat:
Marie, een liefdeloze moeder zoals jij heeft er echt niets aan te reiken aan een ander. Iemand zoals jij, die haar dochter een monster noemt op een forum vol vreemde, omdat je dochter niet goed genoeg kan leren in jou ogen, heeft het voor mij het afgedaan.
Zorg jij eerst dat jij van je dochter leert houden, en je man respecteert, en hem hier niet als een oude domme man beschildert.

Muts, dit is een Bewustwordingsforum, geen geluks forum.

Omdat ik dat aan het licht breng, ontbeekt mij aan geluk?
Wat een muts!

zulke idioten snappen er echt niets van..
Hoe zou het komen dat ik al op voorhand wist dat je dat zou te berden brengen en dus zou weigeren om te lezen wat je gezegd werd...
En jij kunt nog honderd keer zeggen dat ik een liefdeloze moeder ben omdat dat in jouw kraam past en omdat jij hier zogezegd dingen gelezen hebt waar ik mij totaal niet van bewust ben...
Hewel, kan zijn, ik kan je alleen maar beklagen dat je je zo vastbijt in je eigen ongeluk...

En wat dat van die dode kindjes betreft... Ik had katerie (want ik veronderstel dat het van haar komt; ik heb het niet gelezen) al langer af geschreven... Voor de rest lees ik hier nog maar sporadisch, dus de groeten en tot de volgende clash...
Het ga je goed voor zover dat voor jou mogelijk is...
marie is offline  
Oud 13 April 2017, 17:10   #1449
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Wie zou Mihaela zijn zonder haar verhaal?
Vind jij het oké wat jij gedaan hebt Katerie?
Vind jij dat moeten kunnen, baby's van familieleden, kleinkinderen van leden zonder hun toestemming gebruiken, zeggen dat je ze verbrandt?
Is dat volgens jou Ok
Mihaela is offline  
Oud 13 April 2017, 17:19   #1450
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Hoe zou het komen dat ik al op voorhand wist dat je dat zou te berden brengen en dus zou weigeren om te lezen wat je gezegd werd...
En jij kunt nog honderd keer zeggen dat ik een liefdeloze moeder ben omdat dat in jouw kraam past en omdat jij hier zogezegd dingen gelezen hebt waar ik mij totaal niet van bewust ben...
Hewel, kan zijn, ik kan je alleen maar beklagen dat je je zo vastbijt in je eigen ongeluk...

En wat dat van die dode kindjes betreft... Ik had katerie (want ik veronderstel dat het van haar komt; ik heb het niet gelezen) al langer af geschreven... Voor de rest lees ik hier nog maar sporadisch, dus de groeten en tot de volgende clash...
Het ga je goed voor zover dat voor jou mogelijk is...
Kijk, marie heeft tenminste iets goed gezegd. Katerie is volgens haar een vrouw.
Mannelijkheid straalt er in ieder geval niet van af, daar heeft ze gelijk in..

Lol
Mihaela is offline  
Discussie gesloten

Colofon