18 April 2018, 10:39 | #1551 |
Geen lid
|
|
18 April 2018, 10:41 | #1552 |
Kasuaris
|
|
18 April 2018, 10:42 | #1553 |
Geen lid
|
|
18 April 2018, 10:46 | #1554 |
Geen lid
|
|
18 April 2018, 10:52 | #1555 | |
Kasuaris
|
Citaat:
herstellen/ corrigeren, behalve bij zichzelf. Jij bent en blijft de koning daarin. Niet leuk voor je dat je forum leeg gelopen is, maar wel fantastisch dat jij alleen maar gelijken aantreft. Vroeger of later zul je beseffen dat jouw forum voor jezelf is, maar voorlopig is het voor ons. Ego gymnastiek doe ik graag met jou nu, maar straks ga ik schilderen, dus kan ik jouw ego niet de hele dag aandacht geven. Hup, ga nu uit het raam kijken of zo.. Kijk wat je nog mag doorpakken tot dat het leven voorbij is.. |
|
18 April 2018, 11:08 | #1556 | |
Geen lid
|
Citaat:
Maar je doet in dit draadje maar wat je goeddunkt hoor, even goed vrienden. |
|
18 April 2018, 11:25 | #1557 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Het is jouw ego dat graag een vinger in de pap wil hebben, terwijl voor een buitenstaander overduidelijk is dat jij een clown bent, die een forum voor zichzelf geopend heeft. Iedereen die een beetje helderder ziet dan jij, knikker jij eruit. Al waren de meeste niet anders dan jij, maar ze wilde je kroon afpakken, en hun ego boven jouw ego zetten. Dat kan jij uiteraard niet toestaan. Voor de zekerheid leende jij je kroon aan Nowee, maar hij bezweek ook onder de zuigende kracht van zijn ego. Je bent een bekwame schrijver, je doorziet bij een ander, maar bij jezelf niet. Renoir, heb je nog lang te leven? Als je dood gaat, wat gebeurt er met ons forum? Ik heb van dit forum genoten, en als ik iets geleerd heb hier, is dat het ego graag met gelijkgestemde speelt. Verder niets meer, geen helderheid hier op het forum, alleen ego-gestoei. "Auww... Waarom is Mihaela niet dankbaar? Ik Renoir duld haar, maar ze volgt mijn gzoz-geworden-ego niet verdorie..." De mijne is beter dan de jouwe, groter, scherper, helderder. Niet anders dan wat de mens altijd doet. Ego-stoefferij.. |
|
18 April 2018, 11:52 | #1558 | |
Geen lid
|
Citaat:
En dat was de issue ook niet, de boodschap was dat je een leven lang bezig kunt blijven met de verschijnselen, zoals de verbetering van jezelf wanneer je de kern van het probleem niet aanpakt. Daar ga je niet op in want er wordt iets bij je getriggerd dat je belangrijker vindt dan Waarheid. |
|
18 April 2018, 12:09 | #1559 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Het is niet wat men uitspreekt, maar wat men denkt. Dat moet jij maar bij jezelf onderzoeken, of jij zo over denkt. Het fleurt je ego op, door te denken dat Miha mogelijk dankzij jou, uiteindelijk in zou gaan zien. Ik verwacht niet dat je openlijk toegeeft, je ego is je te veel de , maar als mijn vermoede klopt, dat jij stilletjes nog bij jezelf nu en dan onderzoekt, graag gedaan medeEgo.. Succes met stoeien Renoir, het zou je uiteindelijk lukken om het los te laten. Jij zie het bij mij, ik zie het bij Dorje, en ondertussen is God dan onze stapjes beweegt. Zo, de eerste laag is nu al droog, tot de volgende keer. |
|
18 April 2018, 12:30 | #1560 | |
Geen lid
|
Citaat:
|
|