Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 September 2020, 21:20   #1641
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond, je hebt een beetje ruimte verworven op het forum, en je begint al een ander de ruimte te ontnemen.
Kind ik heb niks verworven, ik heb gewoon niet zo de behoefde mijn neus overal in te steken, ik hou het dus met liefde het liefst en voornamelijk bij mijn eigen stekje.

Dit gehad hebbende:

Vertel mij eens hoe je dat voor je ziet dat ik jou iets van ruimte zou kunnen ontzeggen, behalve dat jij jezelf ruimte zou kunnen ontzeggen door iets wat ik aangeef aan een ander in dit geval...?

Ja lekker hier in je eigen topic...WiNk
Vagebond is offline  
Oud 20 September 2020, 21:26   #1642
kabu
Actuaris

Standaard

Citaat:
@kabu:
Trouwens, ik vind het geinig om met jou vijanden te zijn, het houdt ons scherp.
Ga nu maar is eerst de twee films bekijken die ik gepost heb, te weten:

YouTube / Samadhi Movie 2017 - Deel 1 - "Maya, de illusie van het Zelf".
YouTube / Samadhi Movie, 2018 - Part 2 (It's Not What You Think)

Die films bekijken tempert misschien je strijdlust.
Om te strijden is er nadien nog tijd genoeg en dan graag in je eigen arena.
Oud 20 September 2020, 21:49   #1643
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Ik zag gisteren een mooie docu/ film: My octopus teacher.
Afgezien dat het aangeven van deze film maar weer eens een door jou beproefde manier is om jezelf en een ander af te leiden van het onderwerp waar het eigenlijk over ging, ga ik die film zeker bekijken, ik heb namelijk wel wat met octopussen, dus thanks voor het aangeven...

Toedeloe..
Vagebond is offline  
Oud 21 September 2020, 06:23   #1644
kabu
Actuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Mihaela; Afgezien dat het aangeven van deze film maar weer eens een door jou beproefde manier is om jezelf en een ander af te leiden van het onderwerp waar het eigenlijk over ging,...
In afleidingsmanoeuvres is Miha zeer goed!
Oud 13 October 2020, 19:43   #1645
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Maar misschien zijn de navolgende spreekwoorden wel meer van toespassing op de situatie : wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet, of wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in, ook een leuke WiNk

Ik weet het niet, je mag zelf kiezen...

KiSs
Houd toch op domme trien.
Je bent een waggelend volgzaam dom mismaksel.
Je denkt karakter te hebben, maar je gooit jezelf als een zak vol stront tussen, als afleiding.

Toedeloe 🐷
Ja lieverdje lastig is dat hé, jezelf in de ogen kijken!

En omdat wij weten hoe lastig is vergeven wij je dat je uit pure machteloosheid niets anders meer kunt dan ons uitschelden, met de verzekering dat je ons niet raken kan.

We Luv'jou KiSs
Was helemaal niet lastig, ik schreef dat met een glimlach op mijn gezicht.
Je wilt aandacht, en vraagt dat op zo een infantiele manier, en dat is wat je krijgt..
Zo om het draadje van Droje te ontlasten van de 'glimlach' van ons liefdeskind, dacht ik zal de hele bende, in het kader van 'schoenmaker hou je bij je eigen leest', even naar hier verhuizen.

Nou lieverdje ik ben blij dat jij e.e.a. met een glimlach op je gezicht schreef want wij gunnen je alle blijdschap die je nodig hebt in je leven en tgt ook fijn dat jij ons het aller beste wat je in huis hebt toewenst.

Vagebond is offline  
Oud 13 October 2020, 21:26   #1646
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Oh, ik ben zo eenzaam zonder mijn liefste Mihaela....

Bill Withers - Ain't No Sunshine
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 10:47   #1647
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik heb heerlijk geslapen.
Ik had ook niks anders van je verwacht Mihaela. Ik heb overigens verder ook lekker geslapen hoor nadat ik uit gebulderd was over al die heerlijk liefdesverklaringen die je over het scherm deed rollen. Echt schatje het hoogtepunt was voor mij toch wel die post die je liefje kabu ergens uit een grijs verleden voor je had opgediept. Zelfs nu nog rol ik er van over de vloer....Man ik heb buikpijn van al dat lachen. Jut en jul in de bocht, wat een heerlijkheid
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 10:52   #1648
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Nee, Mihaela dit is waar het hoort. In jou arena
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 11:10   #1649
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Tja weet je wat het is Dorje, volgens mij heeft Mihaela iemand nodig die helemaal met haar mee loopt en zelfs met haar over de horizon gaat van wat kabu het zwarte gat noemt. Je zou haar zo'n iemand gunnen want ik ben bang dat het er anders nooit van zal komen en dan zullen wij tot in lengte van de dagen dat dit forum bestaat met een forumsmeagel van doen hebben die bij elke glinstering die ze ziet denkt:" van mij, van mij, van mij, ik heb dat gedaan/veroorzaakt", tot ze op een gegeven moment op een hoge berg 'van mij' zit terwijl iedereen anders al lang en breed vertrokken is. En zit ze daar alleen met al haar 'van mij' zonder de bedankjes waar ze zo graag om bedelt omdat zij zichzelf als forumtrol inbeeld een engel voor de ander te zijn. Maar wat ze vergeet is dat ander ziet wat zij de ander laat zien en niet iedereen is in staat of bereid door haar van pijn vertrokken gelaatsmasker te kijken en dus zullen ze precies dat geven waar ze om vraagt: haat en nijd. Ze geilt op andermans verdriet en pijn, ze is er zo aan verslaafd dat ze hier op het forum er zelfs om vraagt, nee smeekt bijna om alsjeblieft maar in huilen uit te barsten omdat er zo verschrikkelijk veel leed in je naar boven gekomen is vanwege de manier waarop zij met je om gegaan is, ze is in haar ogen de ultieme waarheidsbrenger en de rest van het gepeupel draaien allemaal onze rondjes in onze ego-drek mw. de redder in onze nood, je zal zo'n iemand zijn die onder het mom van spiritualiteit aan je trekken moet raken. Ik denk dat ze voor zichzelf een enorme goudpot heeft aangeboord want in de spirispiri wereld zijn mensen gewend om naar zichzelf te kijken, tenminste de goeien en daar gaat zij dan vervolgens op parasiteren want het is de ultieme manier om zelf verborgen te blijven, jou shit bij de ander leggen en dan vervolgens zeggen dat het van de ander is. En idd er is nauwelijks een kruit gewassen tegen dergelijks types. Mw. de uberforumtrol staat zo'n beetje gelijk aan trump, zag hem gisteren op tv oreren en dacht:" wow, is precies Mihaela, twee druppels water, geen haar tussen te krijgen", verhaaltjes verzinnen bij de vleet en de ander beschuldigen van nep nieuws/leugens en naar beneden schelden...getromenteerde kinderen zijn het die al onze liefde verdienen Dorje, al zal ze die liefde niet willen ontvangen en het tot gif maken dat doen ze allemaal.

Maar goed misschien heeft ze wat aan kabu die haar haar achter de schermen voortdurend aan het voeren en de weg aan het wijzen is om er nog een schepje bovenop te doen, want hij zegt precies wat zij nodig heeft om te doen wat jij wil dat ze doet terwijl zij denkt dat zij dat ook wil, hahahaha, zo doorzichtig allemaal, maar mw. laat allerlei steken vallen dus komt kabu op een gegeven moment zelf aan de oppervlakte omdat ie het niet meer uithoud niks te zeggen. Ik bedoel zoals de conversatie met gouden...huppeldepup van een ander forum, puur en alleen bedoelt om je uit je evenwicht te brengen niet meer dan dat.....
Is op zich niks mis mee, maar kabu gebruikt Mihaela als katalisator omdat hij in ruil voor algeheel toegang tot het forum Laurie beloofd heeft zich rustig te houden, ( ja ik was er niet bij hoor, maar soms hoor je nog wel eens wat zo in de eenheid ) ja en dat is voor Kabu toch best een lastig dingetje want hij is als een bok op de haverkist, vliegen of rennen en niks er tussen in en nu heeft hij de ideale oplossing gevonden

Kabu en Mihaela jut en jul in optima forma even door de Vagebondmolen gehaald

Overigens gelijk heb je dat je het allemaal niet wilt weten, want wat heb je er aan dit allemaal te gelezen. Het is waarheidsvinding in zijn meest smakeloze vorm voor sommigen onder ons in elk geval....WiNk
..
Dit leek mij toch hier beter op zijn plek Miha, want zelfs twee puntjes zwijgen is een reaktie

Love you
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:45   #1650
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Graag je fantasieën op je zooi-draadje zetten. Gelukkig is dat modderpoel niet meer zichtbaar voor iedereen!
Pissig ben je hé kindje. Jij was degene die er een modderpoel van heeft gemaakt en daarom zitten wij nu achter de gordijnen....Ik had net zo gemakkelijk als jij op het rode driehoekje kunnen drukke, vele malen zelfs, maar ik zit hier voor waarheidsvinding en ren niet onmiddellijk met de staart tussen de benen naar Rennie, jij wilt oorlog voeren met mij, oorlog kan je krijgen Mihaela. Dit was mijn laatste post hier aan jou. De rest gaat achter de gordijnen in Mihaela's arena want in tegenstelling tot jou heb ik wel respect voor andermans ruimte.

Slappe hap ben je, hier een beetje groot komen doen, echt....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten

Colofon