Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 November 2020, 03:00   #1671
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Welk drijfzand heeft u het over?
Het drijfzand waar je zelf onwetend in gelopen bent. Nu ga het er om of je het lef hebt een eerlijk antw. te geven of dat je met de staart tussen de benen wegloopt. M.a.w. wat voor een vlees hebben we met jou in de kuip Sam? Kop of munt?
Vagebond is offline  
Oud 21 November 2020, 03:05   #1672
Sam
Actuaris

Sam's schermafbeelding

Standaard What do you believe?

https://www.youtube.com/watch?v=zstU...ature=youtu.be
Sam is offline  
Oud 8 December 2020, 11:40   #1673
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Om nog verder verspreiding als bv onderstaande pareltjes van mw op 's vagebond's schrijven in Vagebonds stekkie te voorkomen van mw onze reaktie hier..., hier waar het hoort in de arena

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Waar ik me in deze hele trieste bedoeling toch nog om heb bescheurd is dat ik er gisterenavond achter kwam dat kabu, volgens mij, nadat ik gezegd heb dat er wat mij betreft geen prive gesprekken in de app zullen plaatsvinden tussen ons hij me volgens mij heeft geblokkeerd , Jongens wat een sneuneus is dat zeg, moet mij zeker au doen of zo, euh dus niet hé liefje, voor als je hier mee leest. Het interesseert me echt geen hol wat jij verder doet dus voor deze gelegenheid smakkerde smak want je kan het wel gebruiken als je tot zulke zielige beslissingen komt

Zo klaar d'r mee...
Fantastisch, de ****** gaat weer krabben en bedelen bij een gesloten deur.
Gebruik je ervaring met W, en doe nu anders. Ga niet weer 10 jaar jengelen..

Leer lezen uilskuiken

Wijziging aangebracht door Vagebond op 8 December 2020 om 12:05.
Reden: toegevoegd eerste zin.
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 15:18   #1674
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Vanuit hier om te voorkomen dat er nog meer van dit soort pareltjes worden achtergelaten in Vagebond's stekkie...
Citaat:
Als jij dit zo schrijft, lijkt het weer alsof iemand jou ergens in heeft getrokken.
Terwijl jij in je duisternis zat, jengelende over W, je voelde je een beetje opgetild door de aandacht van K, en nu val je weer in je eigen duisternis terug.
Doe het licht aan Vagebond, zo simpel is het!
Wacht niet tot dat iemand het voor jou doet, of dat er door de aanwezigheid van een iemand, een wie dan ook die jou een beetje aandacht schenkt, jouw kamer verlicht wordt.
Geef ook de schuld niet weer aan een ander, van dat wat jij als duisternis ervaart..
Leer lezen, Mihaela,

In de herhaling speciaal voor jou liefje:

uit vloeken en tieren
Citaat:
Dat is dus volstrekte bullshit Mihaela, maar je bent zo overtuigd van jou waarheid dat niemand zich bewust is van zijn eigen ego blabla en dat jij dus enige bent dat je zelfs bereid bent andermans onderzoek op alle mogelijke manieren te boycotten alleen al om je gelijk in stand te kunnen houden. En ja begin maar alvast weer te schelden, echter jou gescheld veranderd de waarheid niet....Dus ga je gang, waarbij ik dan nog gezegd wil hebben dat jij je dan wel bewust mag zijn van je ego maar je doet er verder niks aan om dat ook maar een klein beetje kleiner te maken door aan waarheidsvinding te doen mbt jezelf, jij bent alleen maar bezig andere egootjes een kopje kleiner te maken over contra-productief gesproken.
Net als deze:

Citaat:
Toevoegend:
Het is wel degelijk de bedoeling dat ego zal verdwijnen maar ego heeft ook als functie ons er op te wijzen dat ie er nog is. En m.i mag van ons verwacht worden dat wij ieder voor zich onze verantwoording daar voor nemen. En wordt dat niet gedaan in jou ogen dan moet dat nog niks uitmaken voor jou onderzoek, maar dat doet het dus wel want eerst moeten andere egootjes zich middels o.a. jou hulp bewust worden van zichzelf en dan gaan je misschien eens serieus met het jouwe aan de gang. Echt mihaela zolang jij naar buiten blijft kijken en niet het enkel bij je zelf houd en/of serieus je eigen advies aan mijn persoon, waar je bij voorbaat al uit gaat dat die niks zou doen met wat de Diederik Wolsak zegt terwijl ze een groot fan van deze man is omdat die precies aansluit bij het werk dat Vagebond uit zichzelf al had gedaan, op te volgen zul je nog lang in de drek blijven zitten, jou vrijheid, klein en liefdevol adviesje mijnerzijds KiSs
Doe er voor de verandering eens je voordeel mee....
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 04:02   #1675
kabu
Actuaris

Standaard

Citaat:
M.a.w. wat voor een vlees hebben we met jou in de kuip Sam? Kop of munt?
Soort bakvis zonder ruggegraat hebben we met Sam in de kuip.
kabu is offline  
Oud 20 December 2020, 04:05   #1676
Sam
Actuaris

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Soort bakvis zonder ruggegraat hebben we met Sam in de kuip.
https://waarheidvinding.nl/showpost....postcount=3348

Lastig hè? ....... negeren 🤣
Sam is offline  
Oud 20 December 2020, 04:50   #1677
kabu
Actuaris

Standaard Ban Sam!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
https://waarheidvinding.nl/showpost....postcount=3348

Lastig hè? ....... negeren 🤣
Sam!
kabu is offline  
Oud 5 March 2021, 13:07   #1678
Mihaela
Kasuaris

Standaard

"Mevrouw ik wil u er graag op wijzen dat u zulk gedrag bij deze user stimuleert. Ik weet niet of u dit zich realiseert maar deze man is duidelijk onder uw invloed. Om die reden bent u mede verantwoordelijk voor zijn gedrag. U lijkt me intelligent genoeg om dat zelf te kunnen zien."

Mensen beïnvloedde elkaar, dat is zeker zo.

Ik vind ook dat gegevens van een ander, ongevraagd plaatsen, best triggie is.
Mensen onderling moeten zelf bepalen wat ze hiermee doen.

Het forum heeft bepaalde regels, en die worden nageleefd. Eenzijdig, maar dat is zoals het is.
Wat Laurens/Bassie doet wordt gezien als oké, wat Kabu doet wordt gezien als niet oké.
Ik vind de uitingen van Bassie/Laurens en Kabu kattekwaad, kwajongens streken. Ter plekken vind ik het niet kunnen, en later moet ik glimlachen.
Met veel kanten van Kabu kan ik gewoon lachen, dat ook omdat ik zelf ook graag de grenzen op zoek.
Ik heb heel vaak vrienden/maatjes gehad die gedrag vertoonde die net niet oké was, en voor veel mensen in de omgeving over de grens ging. Geen ernstige misdaad, of stelen, of strafbare dingen, maar vooral dat het ego van de ander gekrenkt werd. Gewoon ludieke acties, lol.
Ik vind Kabu altijd net iets te ver gaan, en dan vraag ik me af : Wat is een grens?
Is dat niet denkbeeldig? Wie is gekwetst?
Het blijkt altijd dat het ego van de ander gekrenkt werd.

Wat dat betreft beïnvloedden wij elkaar.
Zelfs nu, ook al vind ik hem iets te ver gaan, tegelijkertijd is de vraag: wie zijn ego is er door gekrenkt?

Wat beïnvloeden betreft, maak je je geen illusies, Kabu kan ik niet echt beïnvloeden, in ieder geval kan ik hem niet aansporen om zich netjes en keurig aan de burgerlijke eisen te voldoen. Ik ben zelf ook niet zo. Wel gedeeltelijk, maar net iets minder wild dan Kabu.
Hij doet toch zijn ding, met of zonder mijn betrokkenheid.
Mihaela is offline  
Oud 5 March 2021, 13:16   #1679
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Wat beïnvloedde betreft, maak je je geen illusies, Kabu kan ik niet echt beïnvloeden, in ieder geval kan ik hem niet aansporen om zich netjes en keurig aan de burgerlijke eisen te voldoen. Ik ben zelf ook niet zo. Wel gedeeltelijk, maar net iets minder wild dan Kabu.
Hij doet toch zijn ding, met of zonder mijn betrokkenheid.
Citaat:
Als je slim bent, zet je de dingen weg, en gaat zoals Nowee doet:waardig, zonder vals spelen, wel krachtig je mening geven.
Geef Rob geen 'munitie', die heeft je toch al graag weg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu
Ok Petruska, heb mijn post #616 aangepast op jouw verzoek.
...

Oud 5 March 2021, 13:27   #1680
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
...
Ja, ik spoorde hem aan om rekening te houden met 'het spel' dat gespeeld wordt op het forum.
Blijf binnen de lijntjes kleuren.
-Kwets net niet te veel, kijk hoe Bassie deed, de users voor onbenullen ( niet deugen)uitmaaken, en dat baasje van het forum dat wel oké vond.
Het ego kwetsen van de users mag, maar volgens een bepaald protocol.
Kabu is net als een speels puppy, doet niet anders dan Bassie, maar net niet binnen de forum regels.

(Trouwens, ik ben in gesprek met Bassie, hopelijk kan hij dit gesprek van het ander gesprek scheiden, want het ander is best 'on track'..)

Hoe dan ook, ik sta nog steeds achter mijn beïnvloeding, ik ben me daar zeer bewust van, maar niet zoals jij het bedoelt.
Kabu is niet zo onder mijn invloed, hij is gewoon dartel, en omringd zich met gelijkgestemden.. wij beïnvloeden elkaar, dat zeker. Niets mis mee!

Even denken, 7 dagen, zal weer vrijdag zijn.
Kijk maar gerust wat jij wilt,
Mihaela is offline  
Discussie gesloten

Colofon