Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 December 2020, 23:32   #2991
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard kabu onschuldig, forumleiding schuldig!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Vagebond:
...
Eigenlijk vind ik de eigenlijke dader kabu die in deze een dubieuze rol speelde door olie op het vuur te gooien door als mediair te gaan functioneren. Hij speelt zich in de picture van de moderatie.
jij deugniet, de zwarte piet naar mij schuiven!
Terwijl diegene die zich het slachtoffer van de omstandigheden voelt toch duidelijk schrijft dat het de aktie van de forumleiding is die haar uiteindelijk heeft doen ontploffen/over de rand geholpen.
Zie nog is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vervolg....
En klinkt er boosheid in door, jazeker klinkt er boosheid in door. Want wat heeft me nu uiteindelijk over de rand geholpen gisteren. In retropespectief heeft het niks met de kinderachtigheid van de akties van forumlid Mihaela te maken maar eigenlijk meer met de aktie van de forumleiding mw. te volgen in haar volstrekte kinderachtigheid, terwijl er was gezegd dat ze dat niet zouden doen zoals nu gebleken is een totale farce, dat is wat me uiteindelijk heeft doen ontploffen/over de rand geholpen, de totale voortrekkerij van een pure bully. Deze vrouw kan werkelijk alles maken bij de forumleiding, gewoon open en bloot zeggen dat ze alleen maar kwaad in de zin heeft, en dat heeft ze gezegd hé, letterlijk, het bloed onder je nagels vandaan sarren en treiteren en ga zo maar door, letterlijk alles, en daar moet dan ook letterlijk alles verder voor wijken, dat is wat ik vanuit mijn ego ervaar en ervaren heb en daar ben ik dus heel pissig over...
Dus ik ben onschuldig!
Zelfs het slachtoffer ziet mijn goede bedoelingen, zie hier...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Rennie:...Want al heb ik kabu onder de negeer staan hij is er wel als je hem nodig hebt, zelfs als zijn rol, zoals jij zegt, dubieus is, hij heeft wel, afgezien van een paar zurigheidjes en een idiote fascinaties met zijn lichaam en viriliteit, met alles wat hij doet het beste met mensen voor....
Dankjewel schat, ik zal er altijd voor je zijn!
kabu is offline  
Oud 11 December 2020, 23:33   #2992
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Bovenstaande drie quotes betreffen een forum waar je vrijwillig aan deel neemt.
Vraag aan Laurens je uit te schrijven op dit forum en je probleem is hier.
Welja dat is de oplossing kabu, de pijp aan Maarten geven. Ik zit gewoon ff in deze energie om dingen voor mezelf helder te krijgen. Zoals je terecht ergens gezegd heb is het hier nogal een rollercoaster, dus in gesprek met Renoir om dus het een van het ander te scheiden. Bv wat is bv van mij en waar haakt dat precies aan, maw hoe lopen en/of zitten de lijnen en verder probeer ik voor mezelf een vorm van begrip te vinden mbt tot waar ik de boodschap van Mihaela niet goed gehoord heb. Ik heb daarvoor een rustig gesprek nodig zonder dan Mihaela mij direct in mijn nek gaat staan hijgen en/ jij met zo ik zie met goedbedoelde zaken. Ik heb je dus niet op negeer gezet omdat ik niet met je wil praten en/luisteren. Ik heb je tijdelijk op negeer gezet om voor mezelf wat ruimte scheppen met u welnemen.

Maar goed dit bericht ga je niet lezen want kennelijk gaan we elkaar nu allemaal op negeer zetten, en dat allemaal omdat er iemand is die nu eens goed iets tot op de bodem voor zichzelf wil uitzoeken, dus thanks voor je begrip kabu. Love you to....

En tussen twee haakje ik heb ik heb welgemeend hartelijk gelachen om je leuke verhaaltje omtrent schuld en jij weet dat ik zeer kan genieten van je verhaaltjes, dat is nu niet anders.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 23:33   #2993
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
@Sam: Een tegenwicht zeer op zijn plaats.
Jij gaat zo dadelijk ook op mijn negeerlijst. Ik heb het wel gehad met je onzin.
kabu is offline  
Oud 11 December 2020, 23:38   #2994
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Welja dat is de oplossing kabu, de pijp aan Maarten geven. Ik zit gewoon ff in deze energie om dingen voor mezelf helder te krijgen. Zoals je terecht ergens gezegd heb is het hier nogal een rollercoaster, dus in gesprek met Renoir om dus het een van het ander te scheiden. Bv wat is bv van mij en waar haakt dat precies aan, maw hoe lopen en/of zitten de lijnen en verder probeer ik voor mezelf een vorm van begrip te vinden mbt tot waar ik de boodschap van Mihaela niet goed gehoord heb. Ik heb daarvoor een rustig gesprek nodig zonder dan Mihaela mij direct in mijn nek gaat staan hijgen en/ jij met zo ik zie met goedbedoelde zaken. Ik heb je dus niet op negeer gezet omdat ik niet met je wil praten en/luisteren. Ik heb je tijdelijk op negeer gezet om voor mezelf wat ruimte scheppen met u welnemen.

Maar goed dit bericht ga je niet lezen want kennelijk gaan we elkaar nu allemaal op negeer zetten, en dat allemaal omdat er iemand is die nu eens goed iets tot op de bodem voor zichzelf wil uitzoeken, dus thanks voor je begrip kabu. Love you to....

En tussen twee haakje ik heb ik heb welgemeend hartelijk gelachen om je leuke verhaaltje omtrent schuld en jij weet dat ik zeer kan genieten van je verhaaltjes, dat is nu niet anders.
Kabu negeert graag de wereld, bindingsangst?
Sam is offline  
Oud 11 December 2020, 23:39   #2995
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Kabu negeert graag de wereld, bindingsangst?
Nee jongens hier ga ik niet in mee want het is van de zotte het spijt me...
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 23:43   #2996
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Sam: Nee jongens hier ga ik niet in mee want het is van de zotte het spijt me...
Verdorie, als iemand die Sam citeert zie ik nog wat dat snollebolleke schrijft!
Dat negeer systeem is verdorie niet waterdicht. hmm...
kabu is offline  
Oud 11 December 2020, 23:46   #2997
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Verdorie, als iemand die Sam citeert zie ik nog wat dat snollebolleke schrijft!
Dat negeer systeem is verdorie niet waterdicht. hmm...
Ja schat het leven gaat nu eenmaal niet altijd over rozen. 😉
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 23:54   #2998
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Graag gedaan.
En zeg, die negeerlijst werkt goed!
Zie mijn post hier in discussie 'blokkeren'. Ik krijg posten van forumlid Sam nu niet meer te zien. Zijn / haar post stellen niets voor en dus niets aan gemist.

Daar je Miha en mij aan je negeerlijst hebt toegevoegd is je probleem toch opgelost. Je kan hier zoveel schrijven dan zonder angst zonder gepest te worden.
Oplossingen voor een probleem kunnen simpel zijn.
Ho ik zie jou postings niet als pesten kabu. Ik heb gezegd, en dat is eigenlijk compliment, dat mijn innerlijk lief het zelfde zegt als jij, die eerste kan ik niet echt buitensluiten maar ik kan jou wel even buiten de deur zetten want van twee kanten het goede nieuws horen is wat mij betreft op dit moment even te veel van het goede.... ik bedoel je heb nu eenmaal baas boven baas kan er ook niks aan doen 🥴
Vagebond is offline  
Oud 12 December 2020, 00:02   #2999
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik ga nu even de posting van Renoir beantwoorden...
Vagebond is offline  
Oud 12 December 2020, 00:13   #3000
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir ik moet nu weg mijn vijfdaagse werkweek begint en ik zit hier dus angstig te zijn over wat komen gaat, dat is het gevolg van een jaar lang gepest. Niet durven gaan slapen uit angst voor treiterij. Ik moet nu echt weg zal later kijken of we hier dieper op in kunnen gaan of niet, geen idee.

Tot later...
Dat was een korte 5-daagse 🤣
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.