Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 December 2020, 12:32   #3481
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wanneer was dat dan en welke doodzonde had je dan begaan Anna?
Het verbaast me dat je deze vraag stelt Vagebond.
Kabu deed niet onder voor Mihaela en traden hierin (zeker niet alleen bij mij) samen ook nog eens op.

Het gaat niet om een ding het gaat om de teneur die dan ontstaat.
Ik ga geen voorbeelden geven. Een: daar heb ik geen zin in en twee: ik lees zelden iets terug, en drie die tijd wil ik er niet aan besteden.
Anna is offline  
Oud 22 December 2020, 12:56   #3482
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Het verbaast me dat je deze vraag stelt Vagebond.
Kabu deed niet onder voor Mihaela en traden hierin (zeker niet alleen bij mij) samen ook nog eens op.

Het gaat niet om een ding het gaat om de teneur die dan ontstaat.
Ik ga geen voorbeelden geven. Een: daar heb ik geen zin in en twee: ik lees zelden iets terug, en drie die tijd wil ik er niet aan besteden.
Waarom verbaast het je dat ik die vraag stel Anna, ik heb geen idee van het hoe en waarom van wat.

En ja, het olijke duo zijn voor elkaar gemaakt wat dat betreft. En wat ik nog he ergste van alles vind eigenlijk is dat met name mw. Mihaela op het forum de vermoorde onschuld gaat uithangen en achter de schermen haar ware aard naar voren laat komen, anderen aanzetten tot...en vervolgens openlijk op het forum over komen gniffelen. Hoe zwart van ellende kan je hart dan zijn denk ik, heel zwart van ellende.

Ik ga weer even los Anna, je hoeft hier niks mee verder...

Ik snap nu wel waarom ons olijke duo zich zo tot elkaar voelt aangetrokken. Bij kabu gaat het om zijn zwarte heksensyndroom en bij haar gaat het om iemand die voor haar de hete kolen uit het vuur kan halen. Ik mag toch bij God hopen dat kabu door heeft waar ie in beland is met deze 'onschuldig' dame en omgekeerd evenredig natuurlijk ( sorry, ik zal niet meer lachen ).

Ik vraag overigens af of Mihaela ook iets heeft van een buikdanseres die gered moest worden van zichzelf. Ik weet het niet, zou zomaar kunnen denk ik....mmmhh. Nou ja, het zijn mijn zaken ook verder niet, ze zoeken het maar fijn uit met zijn tweeën en we zien wel waar de schatjes nog meer mee komen. Ik zie nog wel een klein, en wederom zeer onschuldig, wasje liggen dat door kabu kan worden aangevoerd en mw. kennende zal ze dat zeker niet laten liggen, want als ze kan schijten gaat ze dat zeker niet laten, I love her...*

Hoe dan ook Anna, ik snap wel dat er geen zin in heb en er je tijd verder niet aan wil besteden...

Groetjes en een

*overigens wanneer mw. zou stoppen met zoeken naar vuile was zou dat zeker in haar voordeel spreken, moeten we zeggen, maar we verwachten er niet veel van, moet ook gezegd...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 22 December 2020 om 13:33.
Reden: toevoeging.
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 13:57   #3483
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
O.g. heeft zelfs meerder keren het aanbod om wat foto's van aantrekkelijke vrouwen, ter vergelijk, opgestuurd te krijgen afgewezen omdat ze niet was geïnteresseerd, veel te blij dat ze ergens onderuit was gekomen.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat kabu uiteindelijk, tegen mijn uitdrukkelijke wens toch een foto, een die hem dierbaar was/is, heeft gemaild en daar is volgens mij vanwege mijn reaktie iets geraakt dat verder nooit is uitgesproken door kabu en daarom, naar mijn idee, nog altijd in de lucht hangt terwijl het daarna vanwege ons app-contact, waarin we veel persoonlijke dingen hebben besproken, e.e.a. gemakkelijk had kunnen worden opgelost. Maar goed ik weet niet of mijn vermoeden ook klopt want het is nooit uitgesproken per slot, dus wie weet zit ik er wel ver naast.

Kabu deze is met liefde voor jou
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 14:05   #3484
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Waarom verbaast het je dat ik die vraag stel Anna, ik heb geen idee van het hoe en waarom van wat.
Ik nam aan dat je Kabu zag waar hij mee bezig is, los van hoe dat tussen jullie gaat.
Vandaar mijn verbazing.

En ja, het olijke duo zijn voor elkaar gemaakt wat dat betreft. En wat ik nog he ergste van alles vind eigenlijk is dat met name mw. Mihaela op het forum de vermoorde onschuld gaat uithangen en achter de schermen haar ware aard naar voren laat komen, anderen aanzetten tot...en vervolgens openlijk op het forum over komen gniffelen. Hoe zwart van ellende kan je hart dan zijn denk ik, heel zwart van ellende.

Citaat:
Ik ga weer even los Anna, je hoeft hier niks mee verder...
Klopt.

Citaat:
Ik snap nu wel waarom ons olijke duo zich zo tot elkaar voelt aangetrokken. Bij kabu gaat het om zijn zwarte heksensyndroom en bij haar gaat het om iemand die voor haar de hete kolen uit het vuur kan halen. Ik mag toch bij God hopen dat kabu door heeft waar ie in beland is met deze 'onschuldig' dame en omgekeerd evenredig natuurlijk ( sorry, ik zal niet meer lachen ).

Ik vraag overigens af of Mihaela ook iets heeft van een buikdanseres die gered moest worden van zichzelf. Ik weet het niet, zou zomaar kunnen denk ik....mmmhh. Nou ja, het zijn mijn zaken ook verder niet, ze zoeken het maar fijn uit met zijn tweeën en we zien wel waar de schatjes nog meer mee komen. Ik zie nog wel een klein, en wederom zeer onschuldig, wasje liggen dat door kabu kan worden aangevoerd en mw. kennende zal ze dat zeker niet laten liggen, want als ze kan schijten gaat ze dat zeker niet laten, I love her...*

Hoe dan ook Anna, ik snap wel dat er geen zin in heb en er je tijd verder niet aan wil besteden...

Groetjes en een

*overigens wanneer mw. zou stoppen met zoeken naar vuile was zou dat zeker in haar voordeel spreken, moeten we zeggen, maar we verwachten er niet veel van, moet ook gezegd...
Anna is offline  
Oud 22 December 2020, 14:32   #3485
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Ik nam aan dat je Kabu zag waar hij mee bezig is, los van hoe dat tussen jullie gaat.
Vandaar mijn verbazing.
Ik ben even in de war. Ik zie idd wel waar kabu, mbt jou, mee bezig is maar mij is niet duidelijk wat de reden was/is om je als een stuk stront te gaan behandelen of het grappig te vinden wanneer je als een stuk stront behandeld wordt. M.a.w. wat heb je gedaan om dat te verdienen?
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 15:37   #3486
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik ben even in de war. Ik zie idd wel waar kabu, mbt jou, mee bezig is maar mij is niet duidelijk wat de reden was/is om je als een stuk stront te gaan behandelen of het grappig te vinden wanneer je als een stuk stront behandeld wordt. M.a.w. wat heb je gedaan om dat te verdienen?
Ik gaf een keer een kritische opmerking en toen begon het.
En wat ik ben gaan zien is dat dat een patroon bij hem is. Stomweg gebeurt dat ook als hem iets niet bevalt bij iemand. Het blijft mensenwerk.
Hij doet maar, valt allemaal binnen de eenheid. Het mooie, lelijke, de gekte, de bevestiging en de kritiek etc.
🌺
Anna is offline  
Oud 22 December 2020, 16:17   #3487
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Het gaat om intentie...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Ik gaf een keer een kritische opmerking en toen begon het.
En wat ik ben gaan zien is dat dat een patroon bij hem is. Stomweg gebeurt dat ook als hem iets niet bevalt bij iemand. Het blijft mensenwerk.
Hij doet maar, valt allemaal binnen de eenheid. Het mooie, lelijke, de gekte, de bevestiging en de kritiek etc.
🌺
Ah, zo ja. Ons drolletje heeft zeker wel zijn duistere kantjes zullen we maar zeggen dat is in elk geval niet veranderd nadat ie het licht heeft gezien.
Maar ja, "d'r zit een goei hart": zoals een oude tante van me pleegde te zeggen, dus dat zullen we dan maar aannemen

"het zij zo": zeg ik, en navolging van jou, maar toch iets anders:" ze doen maar, alles in de dualiteit." WiNk
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 16:52   #3488
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar ja, "d'r zit een goei hart
Ieder mens heeft een goed hart. Een goed hart kan beschadigd worden en daar heeft Kabu iets op gevonden. Zo denkt hij nu onkwetsbaar te zijn.
Dat is wat hij hier laat zien. En daarin wordt hij gesteund, samen op pad en sterk zijn tegen
in hun ogen "zwakkeren".en bij diegenen wat hem niet aanstaat. Hij is wars van respect.
Laurens is voor hem een geval apart als forumbaas, die heeft hij nodig en daar zie je hem hobbelen.
Anna is offline  
Oud 22 December 2020, 18:27   #3489
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Ieder mens heeft een goed hart. Een goed hart kan beschadigd worden
Dat zeg je mooi Anna - Ieder mens heeft een goed hart en een goed hart kan beschadigd raken... - En daarom kan je er alleen maar liefde en mededogen voor ervaren/voelen want beschadigd hart is nog altijd een onschuldig hart...


Citaat:
en daar heeft Kabu iets op gevonden.

Zo denkt hij nu onkwetsbaar te zijn. Dat is wat hij hier laat zien.

En daarin wordt hij gesteund, samen op pad en sterk zijn tegen
in hun ogen "zwakkeren".en bij diegenen wat hem niet aanstaat. Hij is wars van respect.

Laurens is voor hem een geval apart als forumbaas, die heeft hij nodig en daar zie je hem hobbelen
Maar uiteindelijk slaat zijn onschuld toch de maat op de trom toch?

.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 22 December 2020 om 18:56.
Reden: gedoe...
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 18:57   #3490
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar uiteindelijk slaat zijn onschuld toch de maat op de trom toch?
En niet te vergeten zijn dienaarschap
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.