12 April 2021, 02:13 | #2151 | ||||
Jubilaris
|
Arme Vagebond
Citaat:
Guido zei het je hier nog... Citaat:
Citaat:
In de cursus in wonderen staat het zo mooi.. Citaat:
Het kan een leven lang een intellectueel "inzicht" blijven. Wat ben jij toch benadeelt in deze onrechtvaardige wereld. Arme jij.
12 April 2021, 02:50 | #2152 |
Kasuaris
|
|
12 April 2021, 03:08 | #2153 |
Kasuaris
|
Keer het om Darsho, ik voel me namelijk alles behalve benadeelt. Ik ben een gelukkig mens dat mensen zoals jullie die zo'n negatief beeld van mij scheppen en in mij projecteren mag ontmoeten want dat verbind mij met de traumatische gebeurtenissen na mij ontwaken waardoor ik dus nu dat kan verwerken. Als dat klaar is zullen jullie uit mijn leven verdwijnen. Jij, mijn liefste hebt geen flauw idee wie je nu in werkelijkheid voor je hebt. Ik heb geen sortcut genomen toen het niet meer te harden was. Ik ben op eigen kracht gegaan en ik ga in tegenstelling tot jou nog altijd op eigen kracht. Jij beste Darsho kan nog niet eens in mijn schaduw staan. Dat kan je pas wanneer je bij bewustzijn kan blijven en zo het kikkergif vanuit je bewustzijn kan neutraliseren wanneer je de kikker hebt gerookt en voor zover ik weet ben je daar in je streberigheid nog niet toe in staat geweest. Dus mijn liefje ik zie je wel als je daar wel toe in staat bent.
|
12 April 2021, 03:30 | #2154 |
Kasuaris
|
De wens en ander pijn te doen en dat heeft ze openlijk beweerd is op zich al schadelijk genoeg Darsho deze mw. liet het echter niet alleen bij een wens ze bracht het ook nog ten uitvoer en niet alleen dat ze gaat er tot op de dag vandaag gewoon nog mee door. Ze trekt het niet wanneer iemand haar confronteert met haar inconsequenties en begint dan gelijk van alles en nog wat te verzinnen om maar niet in haar eigen duistere gezicht te hoeven kijken. Jij beste Darsho beschermt haar omdat ze te zwak is om zichzelf in de ogen te kijken, jij weet dat en ik weet en Mihaela weet dat wanneer ze diep bij zichzelf naar binnen zou kijken. En ze weet ook dat ik het niet erg vindt dat ze haar ziekelijke neiging om anderen pijn te willen doen op mij heeft gebotviert want ik kan daar wel weg mee. E.e.a. neemt echter niet weg dat ze me weldegelijk iets verschuldigd is omdat ze mijn leven, dat ik op haar dringende verzoek, voor haar gegeven heb heeft verkwanselt en dus mag ik van haar vragen dat ze voor de verandering eens iets aan zelfondezoek gaat doen en zolang ze dat niet doet zal ze bij mij niet langer binnen komen. Ongeacht wat deze mw. zegt er is hier maar één die jankt en dat is Mihaela en om dat niet te hoeven voelen moet ze zichzelf wel op negatieve wijze op een ander projecteren om vervolgens zichzelf in die vorm van de ander belachelijk te maken, noem dat maar liefdevol naar jezelf...
|
12 April 2021, 12:09 | #2155 | ||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Dus exclusief voor jou: Ik doe niet aan misleiding ik ga op verzoeken in en bied kansen al dan niet met succes ter hand worden genomen. Bij geen succes dan laad een schulddenker die verlossing zoekt helaas nog meer schuld en ellende op zich dan ie al gedaan heeft. Verder niet erg binnen dit kader want er worden namelijk aan de lopende band kansen geboden die zelfverzonnen schuld waar men bewust, zo is gezegd, ook anderen mee wenste te besmetten via verschillende methoden tot waarheidvinding op te lossen. Dus je kunt er rustig honderden aan je voorbij laten gaan in veronderstelling dat er daders, slachtoffer, vijanden, in de buitenwereld bestaan terwijl alles enkel en alleen plaats vind in the eye of the beholder die er geloof aan hecht en waar zij met een beetje pech door anderen die het zelfde geloof aan hangen in bevestigd worden en hup een oorlogje hier en daar is het resultaat. |
||
12 April 2021, 12:26 | #2156 |
Jubilaris
|
Je bent ziek Vagebond, je bent verslaafd aan slachtoffer zijn.
12 April 2021, 12:42 | #2157 |
Actuaris
|
|
12 April 2021, 12:43 | #2158 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Ik ben wel zo'n beetje klaar hier... Luv You, Heb je een kotsbakje in de buurt? Want er vliegt ook nog een lekkere KiSs achteraan. Het gaat je goed mij liefste want ik zie je beter dan jij kan vermoeden |
|
12 April 2021, 12:43 | #2159 | |||
Jubilaris
|
Citaat:
Je hoort thuis in een instelling! Citaat:
Hoe gaat het tegenwoordig zo met je, komt de wereld al terug naar je toe? Citaat:
12 April 2021, 12:45 | #2160 |
Jubilaris
|
Hoezo je bent klaar hier, je krijgt juist medeleven van Rob voor je ellende (zie zijn post # #2157) doet je dat geen deugt?