12 April 2021, 15:41 | #2191 | |
Actuaris
|
Citaat:
Ik noem Boni, die zichzelf ook Boni noemt Boni. Daar is nog nooit bezwaar tegen gemaakt. Dus wat zeur je nou ...? Ik geef hem niks bijzonders. Niks wat hem aanleiding zou kunnen geven om zich 'onfatsoenlijk' te gedragen. Als hij bezwaar maakt dan zal ik daar rekening mee houden. Net zoals toen hij bezwaar maakte tegen het gebruikt van het woord 'vriend'. Dan gebeurt het niet meer. Simpel, correct en recht door zee. Ik heb, anders dan jij denkt, niks tegen Boni. Ik heb alleen met regelmaat iets tegen de inhoud van berichten die hij hier plaatst. Die zijn niet conform de bedoeling en intentie van het forum. En dan zeg ik daar iets van. En ik hou het bij de inhoud en leg uit wat het bezwaar is. Je rekent enkel en alleen bij jezelf af. Kijk nu eens naar wat er gebeurt tussen jou en vagebond. Ze komt net weer op het forum of jullie springen elkaar al weer in de haren. |
|
12 April 2021, 15:46 | #2192 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Ze komt weer janken dat ik haar leven kapot heb gemaakt, en eist dat ik, haar ongeluk, bij mezelf onderzoek. Stiekem moet je toch ook met je ogen rollen bij het lezen van wat ze schrijft, of niet? Vind jij dat een gezonde houding? Kom kom Rob, ga nu niet doen alsof het klopt. |
|
12 April 2021, 15:49 | #2193 |
Kasuaris
|
|
12 April 2021, 15:49 | #2194 |
Kasuaris
|
Het oordeel van Miha die nog in ego-strijd verkeert is van nul en generlei waarde. Eerst eens dat GZO doen voordat ik je serieus kan nemen.
12 April 2021, 15:51 | #2195 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Je bent al 10 jaar bezig met dat thema. Schiet niet erg op hè?
12 April 2021, 15:52 | #2196 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Zo iemand als Bassie kan ik ook niet serieus nemen dus. Hij vertikt het! Ego doet dat. Vind jij dat wat ik boven schreef weer oke Rob? |
|
12 April 2021, 16:13 | #2197 | |
Kasuaris
|
Citaat:
12 April 2021, 16:28 | #2198 | |
Actuaris
|
Citaat:
Ik neem het toch niet voor Vagebond op, of keur haar gedrag goed? Ik heb het over wat er tussen jullie gebeurt. Vagebond weet heel goed wat ik van haar gedrag vind en als je door de jaren hebt meegelezen dan kun je dat ook weten. Ik zeg niet dat jij haar in de haren bent gesprongen .. ik zeg dat jullie elkaar in de haren springen. En ik hou niet bij wie er eerder was met iets wat diegene beter niet had kunnen doen. Maar kijk naar je eigen gedrag ... En dat zou ik ook tegen Vagebond zeggen. En nee, het klopt niet. |
|
12 April 2021, 16:32 | #2199 | |
Actuaris
|
Citaat:
En zeker kan ik geraakt worden, zoals ik al eerder heb aangegeven. Als het gaat om mijn overleden lief b.v. Of over a-sociaal gedrag (van Boni) dat maakt dat andere deelnemers zich hier niet meer veilig voelen om deel te nemen. En zo zijn er nog wel wat zaken die mij kunnen raken. Geen probleem. |
|
12 April 2021, 16:47 | #2200 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Natuurlijk ik begrijp dat dit hele intermezzo zo op het oog aan de oppervlakte zinloos lijkt en niets te maken heeft met waarheidvinding en/of zelfonderzoek, toch wil ik je daarin tegenspreken dat heeft het namelijk wel omdat het gebeurd en het gaat dieper dan je op het eerste oog zou denken iets waar ik nu niet dieper op kan in gaan. Alles wat gebeurd, hoe klein en/of nietszeggend, zinloos iets op het oog ook lijkt, bied een kans om tot waarheid te komen wanneer je er oog voor hebt en/of open voor wilt zijn. Dit wat hier gebeurd is belangrijk en reikt verder voor meerdere mensen, belangrijker en verder dan je denkt. ik vind het jammer dat jij omdat het jou niks zegt dat wat wat het zegt onmiddellijk dismissed. Ik zou het fijn vinden... ... |
|