27 April 2021, 15:31 | #2511 | |
Kasuaris
|
Ik gooi er nog een paar in omdat je er zo dol bent de username Mihaela te zien verschijnen op dit forum
Citaat:
Een mooie vraag, maar op het forum heb ik ,Mihaela, geen vertrouwen. Dus antwoorden heeft weinig nut. Terecht dat ik, Mihaela, de ander niet vertrouw, en dat ik Mihaela bezig ben met de wijzende vingertje naar de ander te wijzen. Lieve Mihaela, dat op een dag bovenstaande overtuiging nog eens mag veranderen mogelijk kun je dan bezig gaan houden met de hoofdzaken i.p.v. met de bijzaken zoals de namenkwestie....Ik gun je dat van harte, bloed van mijn bloed, hart van mijn hart, verbeelding van mijn verbeelding en wat we evt. nog meer kunnen verzinnen.... Het ga je goed, ik ga je je zin geven en het hier bij laten... En ja ik ga jou, Mihaela, als de verbeelding van mezelf alweer knuffelen want al is de wereld schijn en alles daarin een schijnvertoning, dat neemt niet weg dat er niet zo af en toe hevig geknuffeld mag worden Luv'you en KiSs |
|
27 April 2021, 15:43 | #2512 | |
Kasuaris
|
En dan ga ze weer..
Citaat:
De betekenis is `Die als God is` Ook een manier van bidden, mijn naam blijven roepen.. |
|
27 April 2021, 15:58 | #2513 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Verbeelding is nooit als God Mihaela. Alleen verbeelding kan God verbinden aan een naampje, dat zou jij als zelf verklaarde verbeelding toch moeten weten... WiNk Zo en dan nu stoppen met zo grappig zijn hoor, anders kom ik hier nooit weg.... Ik eens even boodschappen en een wandelingetje doen, toedeloe |
|
27 April 2021, 16:29 | #2514 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Jij bent net zo goed grappig om te lezen hoor, hoe jij je in mijn mooie goddelijke naam in bijt, het amuseert mij kostelijk. |
|
27 April 2021, 17:01 | #2515 | |
Jubilaris
|
Citaat:
In jouw zienswijze weet Wilders vast ook 'wat te zijn' waardoor hij intrinsiek weet wat hem te doen staat.
27 April 2021, 17:06 | #2516 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Luv'you WiNk |
|
27 April 2021, 17:18 | #2517 | ||
Jubilaris
|
Verandering bij Trumpje-Bassie
Citaat:
Citaat:
Alle gebeurtenissen - gezien vanuit het fictieve ego, ofwel de gespleten geest, zowel de 'goede', 'nare' als 'neutrale' - zijn onderdeel van het totale functioneren van de Bron, Energie of God, overeenkomstig een universele wetmatigheid die voor het menselijk verstand nooit en te nimmer te bevatten zal zijn. Daar is geen twijfel aan. Als ons forum Trumpje ben je net als de echte Trump. Vandaar lijkt het voor onze forumbaas met extreem-rechts gedachtengoed dat je soms aangestuurd wordt door de heilige geest zoals hij hier schreef op 1 feb..
27 April 2021, 17:35 | #2518 |
Kasuaris
|
Wat jij leest, lees jij. Wat ik lees, lees ik.
Doe niet alsof jij vrij van bent, want jij tovert jezelf de goddelijke Mihaela continue in jouw beleving, één denkbeeld tegen wie je schrijft dat jij ervan houdt, maar God (en iedereen op het forum)weet wat dat met jou doet, en ik amuseer/ of niet amuseer mezelf net zo goed met wat ik ervan maak. Dit is eigenlijk iets wat inmiddels iedereen al weet laten wij maar hopen, en dat is dat het forum een spiegel is, en iedereen kronkelt wat letters neer.. |
28 April 2021, 00:12 | #2519 |
Kasuaris
|
Ik stap uit de mallemolen waar mw zich verder in haar eentje mag vermaken met haar dromelarijen en fantasietjes....
Want nu doen we weer als of we vrij zijn, euh? . Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 April 2021 om 02:21. |
28 April 2021, 13:21 | #2520 |
Kasuaris
|
|