Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2020, 18:15   #11
Mihaela
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja, als je kabu gaat imiteren wat verwacht je dan Mihaela dat er onmiddelijk wordt gedacht dat Mihaela op de zelfde gedachte zou kunnen komen? Nu, is bij niet het geval hé, dus neem me niet kwalijk...
Omdat jij met hem gefixeerd bent, zie jij imitatie, terwijl dit altijd mijn stijl/ manier was. Wordt nou niet weer groen om de onweerkomst.
Citaat:
kan iemand mij vertellen waar dit over gaat? Ten eerste heb ik geen fixatie met kabu,
Blijf dan niet steeds over hem typen, en mij in verband met hem brengen.
Citaat:
hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen voor dat in je mooie hoofdje terecht komt. Ten tweede zie ik niet waar ik jou steeds in verband breng met kabu. Voor mij zijn jullie maatjes die het prima kunnen vinden als het om relnichten gaat, jullie schijnen er alletwee op te kicken, geen probleem hoor.
Kijk, weer je fixatie. Jij ziet het niet!
Citaat:
En wilde je soms ontkennen dat jullie dat afgelopen 2 en of meer dagen niet met elkaar gesproken hebben achter de schermen, weet niet hoor maar leek mij toch duidelijk te zijn dat jullie daar mee bezig waren...
Je bent echt super slecht in waarnemen!!
Het is echt je fixatie, en je 'verhalen verzinnen' talent. Die heeft geen woord over jou gerept. Waarom zou hij?
Citaat:
.En verder wens ik jullie oprecht een goed vriendschap toe Mihaela want het is duidelijk dat jullie elkaar aardig vinden..
Weer je fixatie
Citaat:
Mbt tot al alle draadjes, volgens mij was jij het die mij achtervolgde toen ik op kabu ergens reageerde en ik heb vandaag ergens een leuke, gemakkelijk, zonder me druk maken of wat ik schreef wel zou klopte, uit de pen vloeiende reaktie geschreven.
Jammer dat je het niet kon waarderen. .
Ik kan zeker niet waarderen als jij over mij hebt met jouw giftige stijl. Ik en K zijn geen Siamese, als je met hem kletst, hoef jij niet over mij te hebben. Je hebt het niet door hoe vreemd jij mij in verband met hem steeds brengt. Laat los! Grappig doen nu is nog te vroeg.
Citaat:
Dacht dat je het wel leuk zou vinden voor de verandering eens een reaktie in de trant van Mihaela te krijgen,
Dat leuk van je is steeds met dubbele tong praten, dus kan er niet de lol van inzien. Laat gewoon eerst los. Mij in ieder geval, voor jezelf dan. Mij boeit het niet, als je mijn naam typt, geef ik gewoon een reactie op.
Citaat:
heerlijk alles bij elkaar verzonnen, behalve dan die opmerking over trump want die vond ik echt wel gepast gezien de omstandigheden. Want ja boontje komt echt wel om zijn loontje... Misschien als je geluk hebt en je je weet te gedragen dat ik mij visie over jou zal veranderen Mihaela...
Ik las wat je schreef over Trump, en dat laat me zien hoe gefixeerd jij bent, en mij overal in ziet. Verder niets mis mee met Trump, hij is de wereld op dit moment zeer dienstbaar..
Citaat:
Ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebt Mihaela. Als er iets met mij is ga ik dat niet bij een ander leggen, waarom zou ik? Of gaat dit over het gegeven dat ik je forumtrol noem? Nu Miheala je gedraagd je als een forumtrol dus lijkt me er niks mis mee te zijn je ook zo te noemen. Man als ik zo gevoelig zou reageren op alle namen die jij me ondertussen gegeven hebt, lag ik lang dood en begraven onder de groene zoden, als u mij niet kwalijk neemt

Niettemin
Hoe veel jaar heb jij dit forum geterroriseerd? Ik weet niet wie een grotere trol is.
Ik trouwens dus ook.

Zie jij echt niet wat een heftig en beladen mens jij bent?

Goed, zoek me niet meer op, en je hebt je gewenste rust. Simpel toch?
Mihaela is offline  

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon