Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie

Overige religie Gnosis, geschriften

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 January 2011, 00:57   #17
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Ja ik weet dat je een IP-ban hebt. Wat me verbaasd is dat je erg into Anja bent. Ik heb helemaal niets met haar.

Dit forum kan toch ook bestaan zonder elke keer te verwijzen naar het forum van Remon?

Liefs, Henk
(zie ook antwoord aan Caroline)

Specifieke fora, zoals bijvoorbeeld een Advaita, op nondualiteit of zen gestoeld, zijn geen lang leven beschoren, zoals ook Nathan en diverse anderen hebben ondervonden. Mijn insteek is dus no noncense Advaita en dat kent maar een schamel zeer klein en beperkt geinteresseerd publiek. Wanneer je de Advaita methode consequent praktiseert neemt de reactiebereidheid snel af want het heeft niks opbouwends te bieden.

Vandaar ook de romantische kleuring door in te gaan op de menselijke behoefte gekend te worden. Dat is, mocht dat in je opkomen, wat mij betreft niet vals, mijn belangstelling in je is oprecht. Maar ik ontmoet je ten principale niet graag in persoon maar in je zijn dus ga je (door mijn toedoen, houding, attitude) je in persoon bekritiseerd voelen. Dat kan niet anders dan jou niet bevallen, dus blijf je weg wanneer de aantrekking ook niet even groot of groter is dan je afkeer. (uiteraard is hier niet specifiek jou bedoeld)

Dit forum benodigd feitelijk daarnaast een geouwehoer en gepriegel in de marge karakter alleen is het niet mijn natuur te veraangenamen maar zijn er ook geen anderen die dat willen of kunnen oppakken. Omdat Remon het pleasen beheerst en ook bewaakt is het d? plek waar naast vrijblijvendheid ook mondjesmaat enige onaangenaamheden te berde kunnen worden gebracht. Ik denk alleen dat hij het benul mist van zo'n werking en weer in staat de boel te verstoren door bijvoorbeeld Anja een ban te geven.

Maar goed misschien is ie inmiddels wat wijzer in dit opzicht.
Rennie is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spirituele verlichting diane Niet verlicht 147 15 October 2017 14:36
Ego en Het Spirituele Pad (10/7/09) Renoir Overige religie 10 25 June 2010 02:31


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.