Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 May 2013, 14:16   #11
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Vind je het niet gezellig? En bedankt hoor. Jij hebt het woord probleem ingebracht. Ik niet.

En waarom zouden we nooit meer een kutdag mogen hebben? Alle dagen mooi weer gaat ook vervelen tenslotte. En mijn glas is bij voorkeur vol. Ik ben een enorme innemer. De meesten hier weten dat wel, maar voor jou en de nieuwkomers hier....ik heb gelukkig zelden een kwade dronk over me, dat pleit in mijn voordeel....
Natuurlijk vind ik het hier gezellig, ik zit hier voor mn plezier en om wat te leren. Anders was ik niet hier.

En over "problemen" gesproken, je hebt gelijk dat ik het eerste het woord binnenhaalde. Komt omdat ik itt tot de meeste vrouwen erg slecht in multitasken ben. Mijn stuiterbrein kan maar een beperkte hoeveelheid informatie tegelijk aan. Ik denk een beetje zoals wat Glans gisteren bedoelde: ik raak de draad of de weg kwijt als ik teveel gesprekken tegelijk probeer te voeren. Vandaar dat ik een beetje flauw reageerde richting jou: de centrale was al overbezet aan deze kant ;)

Maar uit enthousiasme en impulsen probeer/doe ik het af en toe wel: lukt dus niet. Niet wat nieuws geleerd, want dat wist ik al van mezelf. Geen probleem verder.

Edit: nog even ter aanvulling. Ik was gister ineens weg omdat RL riep. Niet omdat het hier niet gezellig zou zijn.
Virgo is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe stop je het denken? Nathan Jiddu Krishnamurti 1 5 September 2011 12:23
Problemen en denken ... Nathan Eckhart Tolle 0 3 June 2010 11:51


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.