Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 July 2014, 21:47   #10
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik had beloofd niet op je te reageren. Het quoten van deze tekst is er derhalve ook niet op gericht een reactie van jou te ontlokken, maar de tekst voor eigen doeleienden te gebruiken. Ik hoop met uw permissie. Nogmaals ter verduidelijking, gij zijt nogal een hardhoofd en slecht kunnende luisteren, ik gebruik deze tekst om voor mezelf zaken te verhelderen. Omdat ik zomaar iets lees, dat binnenkomt en voor mij (en niemand anders) blijkbaar enig belang dient. In mijn visie van een geintegreerd en tot volle wasdom gekomen mens, is er geen plaats voor afwijzing. Alles dat zich aandient heeft (blijkbaar) zijn bestaansrecht. Anders was het er niet. Vind ik een prettige overtuiging om aan te hangen, met dank aan Byron Katie. Juiste gronden, ook zo'n begrip waar ik niks mee kan. Wanneer is iets juist? Ik verkies de veronderstelling dat alles juist is. Of als zodanig gezien, of (h)erkend kan worden. Het simpele gegeven dat iemand zich hier aanmeldt, lijkt me volkomen juist. Waarom?Omdat het zich anders niet zou voordoen. Wat is het door jou veelgeprezene zelfonderzoek waard, als het niet leidt tot het inzicht dat er niks af te wijzen valt? Dat alles juist en goed is. Vanwaar ik zie, is voor mij alles begrijpelijk, hetgeen Looro in al zijn onbegrijpelijkheid zegt, Marie, Vagebond, Mara, Maria, P{uppetji, Moi, Mars, Hab, jijzelf en alle anderen die ik vergeten ben, Ulla, Esradha, Mihaela.....Tandem, Freerider, Glans, en Sterre.....allen refereren aan een stukje Waarheid dat dan ergens met "mij" hier resoneert. Ik heb mijn zelfonderzoek gedaan, and it keeps on going, mijn leven is bij lange na nog niet afgerond, mag ik hopen..........
Er komen kennelijk reacties maar helaas ook vanwege totaal verkeerd geïnterpreteerde teksten die dan weer rectificatie behoeven. En daar heb ik bij jou geen zin in want je blijft standaard alles verkeerd interpreteren omdat je de verkeerde uitgangspunten hanteert.

Dus al staat hier heel nobel 'dat er geen plaats is voor afwijzing' de echte zelfverheffing zit in 'een geëntegreerd en tot volle wasdom gekomen mens' die jij Renoir niet bent en die ik Nadje dus afwijs. Het is die zelfvervuldheid die je blind maakt. Maar erger nog is dat je blijkbaar niet in staat bent dat te zien, ook al wordt je zoals nu met de neus op de feiten gedrukt. Ik wijs jou voor een forum als dit af omdat je al vervuld bent van jou zelf en je niet in staat bent om tot inzicht te komen want dat is waartoe het forum dient, tot inzicht komen.

Dus overeind blijft dat als zich hier mensen aanmelden die op de verkeerde signalen afkomen, namelijk smullen van egomanifestaties die elkaar in de haren vliegen, dan hebben ze niet de juiste intentie en zullen geen zelfonderzoek doen en die zoeken voor hun doeleinden maar een ander forum, egomanifesterende fora zijn er in overvloed.
Rennie is offline  
 

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.