Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Leermeesters > Wolter Keers

Wolter Keers Wolter Keers introduceerde de Advaita Vedanta traditie als eerste in Nederland.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 May 2015, 18:41   #11
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nada Bekijk bericht
Ik heb ook last van rariteiten. Zoals je kunt zien ben ik nu weer als Nada ingelogd, omdat ik als Nadje er nu weer niet in kom. Ik vind het ook niet zo'n punt. Ik heb er al wel eerder melding van gemaakt, maar ik heb gewoon geen zin om te zoeken waar wel en waar niet. Pffff........

Als ik geen toegang heb, pech. Morgen kan het anders zijn.
Fijn dat je het zo opneemt dat scheelt mij weer actie, misschien doet deze het straks ook niet meer en dan ben je verdwenen van het forum. Als je geen toegang hebt pech... een goede houding alles in gelatenheid te nemen zoals het is, immers morgen kan het al weer anders zijn.

Achter het geen punt vinden schuilt luiheid en gemakzucht. Met 'ik heb gewoon geen zin om te zoeken waar wel en waar niet. Pfff....' ben ik degene die vervolgens jouw werk moet doen. Het heeft me dan ook de nodige moeite gekost om de oorzaak uit te zoeken en toen ik het niet kon vinden heb ik je oude account maar opnieuw geactiveerd.

Omdat Puppetji wel de moeit heeft genomen om met zijn luie reet van de bank te komen kon ik het probleem vinden en dankzij de moeite die hij heeft gedaan kon ik het jouwe nu ook oplossen.
  Met citaat reageren
 

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.