Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 September 2011, 15:17   #7
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste mijnheer de moderator,

Ik teken bij deze protest aan tegen officiele waarschuwing.

Dit protest teken aan omdat m.i. u zelf degene was die de chronologie der berichten onderbroken heeft door mijn berichten, die een reaktie waren op oorspronkele berichten in het topic, te verplaatsen naar een andere plaats cq in open afzondering te plaatsen.

Ik vraag mij bij deze af of de zelfde regels gelden voor de moderator als voor het lid dat als gevolg van uw, in mijn ogen, ondoordachte handelen, over gegaan is tot het overtreden van de zgn regels.

Ik zou namelijk denken dat dat het geval zou zijn of op zijn minst zou ik verwachten dat u als moderator op dit zelfkennisforum u ook uw handelen zoudt willen onderzoeken op vooringenomen ideeen die mogelijk kant nog wal raken.

Ik dien vanaf deze plaats overigens opnieuw het verzoek in het door u, onder mijn naam geopende draadje te verwijderen of op zijn minst er een slot op te zetten, zodat het niet langer misbruikt kan worden door mensen als u zelf wanneer er iets gezegd wordt dat niet naar uw zin lijkt te zijn en daardoor het gaande proces storen.

Wilt u een frustratiedraadje cq klaagdraadje openen dan verzoek ik dat onder u eigen naam te doen en mij daar verder buiten te houden.

Bij voorbaat dank,

Mvrg Madelief.
De naam Maria is voor jou als een rode vlag voor een dolle stier.
Je grijpt iedere gelegenheid aan om vooral te onpas in lopende discussies die een begripvol en ondersteunend karakter dragen onkies tussenbeide te komen.
Het getuigd puur en alleen van frustratie ten aanzien van bepaalde personen, daarover bestaat absoluut geen enkele misvatting bij het forumbeheer ondanks je veelvuldig tegenwerpen. Besloten is om het door je geuitte venijn in één bepaald draadje onder te brengen die de betreffende personen die dat wensen te negeren kunnen overslaan te lezen.
Uiteraard zal een als constructief beoordeelde inbreng daarvan verschoond blijven.

Dit is een verklaring. Over de genomen beslissing is geen discussie meer mogelijk.
Renoir is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.